- MARIANA CORINA L. - 17.09.2025 - Sejur Bilyana Beach
Am avut un sejur asa cum.m.am așteptat sa fie. Totul a fost pe placul meu, de la hotel amplasat la.malul marii, angajatorii hotelului zâmbitori si atenți în permanenta, mâncarea bună și suficientă încât sa găsească oricine ceva pe placul lui. Recomand acest hotel celor care vor efectiv sa se relaxeze!
- Ion N. - 19.08.2025 - Concediu de vis
Am fost la acest hotel în perioada 3-9 august un grup de 8familii.Este un hotel foarte curat cu camere mari ,pat matrimonial de 2m,minifrigider alimentat zilnic și gratis cu o doză de bere și 2 sticle de 0,5l de suc,aparat de cafea în cameră. Mâncarea proaspătă și foarte gustoasă. Plaja foarte curata aflată chiar în fata hotelului.Personalul hotelului bine pregătit și foarte amabil.Este peste unele hoteluri de 5 stele .
- GINA N. - 17.07.2025 - Dezamagire
Nu mai este ceea ce a fost. În primul rând, se fac diferențe între români și ceilalți turiști. Cei de la recepție se întrebau ce naționalitate au noii sosiți ca să știe cum să îi întâmpine. Dacă erau români, primeau suc sau cocktail non-alcoolic, iar dacă erau de altă naționalitate, primeau vin spumant.
Într-o seară, la cină, ne-am dus după ora 19:30, deși cina era până la 20:30. Am cerut pește (somon), pentru că am văzut că alții aveau în farfurie, și ni s-a spus că nu mai au. Cu toate acestea, la doar câteva minute distanță, alți turiști străini primeau somon fără nicio problemă. Ne-am simțit ignorați și tratați cu inferioritate doar pentru că suntem români.
În plus, personalul de la receptie părea lipsit de amabilitate și disponibilitate față de noi. Atmosfera generală a fost una de discriminare subtilă, dar constantă. Este păcat, pentru că locația are potențial, însă asemenea experiențe îți lasă un gust amar și te fac să nu mai vrei să revii.
Sper ca aceste aspecte să fie luate în considerare de conducere, pentru că fiecare turist merită să fie tratat cu respect, indiferent de naționalitate.