Impresii Hotel Wave Resort Pomorie

170 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Aheloy, 8200 Pomorie
      Aheloy - Pomorie, langa plaja

Vezi tarife
      • Hotel Wave Resort Pomorie+359 885 444 590Aheloy, 8200 Pomoriede la 170.20 Euro Apreciat cu 9/10

Curățenia este de nota 10. Și echipa de oameni care lucrează in resort merita felicitata. Sunt oameni calzi, mereu cu zâmbetul pe buze și foarte amabili.
        Restaurantul și mâncarea merita amintite, au toate felurile de mâncare, nu ne a lipsit nimic. Continuu sunt tinerii ospătari care se ocupa sa fie curat in restaurant si pe mese.
        Plaja e foarte frumoasa, marea are o adâncime potrivita si pentru copii.
        Sunt spectacole in fiecare seara, jocuri toata ziua si pentru toate vârstele.
        Piscinele sunt perfect curate si întreținute.
        A fost o săptămâna încântătoare pentru mine si pentru copiii mei!
        Cred ca un mic minus care ar putea fi menționat, amplasarea lui nu permite seara nicio plimabare in afara resortului. Dar asta tine de gustul meu personal, imi place sa ma plimb sa vad si alte locuri.

Un hotel micuț, cu o arhitectura interesanta. Camere spațioase, distractive topoganele acvatice, echipa de divertisment pusă pe treaba, curățenie în tot resortul, personal amabil . Partea de mancare scârțâie, dar variante erau cât de cât. Recomand. Noi ne am simțit minunat.

• Hotel Wave Resort Pomorie+359 885 444 590Aheloy, 8200 Pomoriede la 170.20 Euro Apreciat cu 7/10

Am revenit la wave pentru o vacanta de 6 nopti, relativ multumiti de experienta din 2021.am facut rezervare pentru o camera cu vedere la mare pt 2 adulti si 2 copii (3si5 ani) pentru care am platit aprox 9000lei. O vacanta nu tocmai ieftina.
        Le stiam prea bine minusurile (micul dejun si pranzul slab, bauturile oribile la dozator, demne de un hotel de 3 stele) insa zona de piscine (adulti si si mai ales pentru copii) a compensat pentru joaca copiilor.
        Am ajuns la ora 10 dimineata ( este mai usor sa calatorim cu copiii in orele lor de somn)
        am primit bratarile, la fel ca anul trecut.
        Camera era normal sa nu fie gata avand in vedere ca check in se face la 2, asa cum scrie peste tot, insa doamna de la receptie ne anunta ca la 3.
        Primim camera dupa ora 14, asteptam dupa baiatul cu bagajele, care nu era disponibil, dar un carucior destinat bagajelor era liber, insa nu aveam voie sa il folosim singuri.
        Curetenia in camera 8 din 10.
        Ni s-au schimbat prosoapele zilnic (fiind4 persoane care faceam dus de cel putin 2 ori pe zi era necesar) curatat cosul de gunoi.
        In baie dupa 2 zile mirosea urat, nu s-a facut curat in bai deloc. Sters oglizi/usi de la dus/toaleta. Am avut o solutie de dezinfectat si am dat eu la 2 zile.
        In camera nu s-a aspirat toata perioada de cazare.
        In camera o amarata cana de fiert apa si plicuri de ness, nicidecum aparat de cafea sau nespresso (nu am avut cea mai ieftina camera!)
        Restaurantul mare aerisit gaseai loc la orice ora, 3 zone de apa/cafea/sucuri dozator/vin “carafa” apa la dozator/o imitatie de apa minerala.
        La capitolul mancare - la cina pot spune ca au fost imbunatatiri fata de anul trecut. Au cativa bucatari turci si se simte influenta.
        Micul dejun slab in sensul ca in fiecare zi acelasi lucru,plus ca involuntar fac comparatie cu alte hoteluri de 5 stele din Bulgaria si 4 stele din cehia /ungaria care nu erau resort.
        Coada in permanenta la clatite/gofre dimineata!
        Mezelurile de cateva ori au mirosit urat/alterat zona de acolo nu este dotata cu nimic de racit, mananci pe raspunderea ta.
        Laptele cald tinut in niste carafe metalice murdare cu urme de lapte uscat/maro.
        Pranzul slab (ma gandesc ca este perioada de tranzitie check in/out si nu pun mare accent)
        La cina mancarea buna (atata timp cat urmareai meniul din zilele anterioare si nu mancai ce era refoloait de acum 2 zile (limba de vita/friptura de vita la gratar facuta cu sos etc)
        Nu erau aprovizionati corespunzator, intr o seara nu au mai scos somon de la ora 8 desi cina este pana la 9, desi aveau o tava cu somon disponibila pe bancurile de lucru.
        Dupa ce le am atras atentia au scos din nou.
        Pe finalul meselor, cam cu o ora inainte de inchidere deja nu mai gaseai anumite feluri de mancare/salate sau la desert erau numai ramasite si nu suplimentau decat daca le atrageam atentia.
        Cu 15 min inainte de inchidere totul se strangea,castroane de salata, prajiturile,fructe etc
        Am fost refuzati cand am solicitat o cupa de inghetata, deoarece domnisoara stransese cutiile desi nu era ora de inchidere!
        Nota pentru micdejun/pranz 6, cina cu indulgenta 8.
        Bauturi 4!
        Zona de gustari ok
        Atata timp cat la iei atunci cand le fac/scot din cuptoare.
        Pizza/un fel de shaorma/hotdog/burger
        Mini pancakes/gofre/gogosi fructe salata
        Bauturi la fel de proaste si la piscina.
        Zona de mancare de la piscina se inchidea cu juma de ora inainte de ora specificata pe program si mereu ramaneau fara produse!
        Enterteiment seara foarte ok, spectacolul piscinelor.
        Animatorii ziua foarte ok cu multe activitati, amabili si zambareti
        Personalul din hotel (de la receptie pana la bucatari/manager restaurant) extrem de aroganti,fara chef de munca abia raspundeau la salut,nu intelegeau engleza sau se prefaceau..
        Plaja cu nisip plin de scoici, abrupta pe 2 nivele as zice, am prins alge dar aici nu tine de hotel.
        Piscinele foarte mari cu apa calda, intrare lina, cea mai adanca de 145 cm ideala pentru cei care nu stiu sa inoate. Zona pentru copii este mare, aerisita , cu 2 piscine cu apa mica, tobogane safe si zona pentru copii mici cu stropitori.
        Hotelul este de 5 stele insa serviciile de 4 stele cu indulgenta.

• Hotel Wave Resort Pomorie+359 885 444 590Aheloy, 8200 Pomoriede la 170.20 Euro Apreciat cu 10/10

Din pacate din prima zi ne-a mers prost si asa a continuat pana in ziua plecarii. Camera era pe latura insorita, fara pic de umbra si in consecinta laguna putea fi folosita numai seara dupa ora 20.00. Cu aceasta ocazie am racit deoarece cautam seara sa innot cat mai mult ca sa compensez intreaga zi.
        In prima zi am vb.cu managerul hotelului pentru a rezolva problema camerei, sa ne mute pe latura cu umbra dar ni s-a comunicat ca hotelul este full dar incearca a doua zi sa gaseasca o solutie si ne va comunica dimineata. Acest lucru nu s-a intamplat deoarece nu ne-a mai cautat nimeni. Pur si simplu nu am fost bagati in seama. Am renuntat si la unele mese deoarece in sala in care se serveau mesele era o galagie si o atmosfera infernala.
        In consecinta asa cum apare in titlu o vacanta ratata si ma simt mai saraca cu 1.200 de euro.

Doina

Curățenie, mâncare bună și variată, personal amabil.

Am fost la sfarsitul lui iulie, inceputul lui August si totul a fost super. Curatenie, camere mari si spatioase, mancare gustoasa si optiuni din belsug, multe piscine iar marea perfecta pentru copii (cu intrare lina). Sezlonguri am gasit intotdeauna disponibile atat la piscina cat si pe plaja, entertainment in fiecare seara atat pentru copii cat si pentru adulti, seri cu muzica live pe terasa, pe scurt, o vacanta super la Hotel Wave Resort! Cu siguranta ne vom intoarce

Superb

Un resort cu multe servicii, doar baia are o distribuire ciudata, nepotrivita.

Plusuri pt: camera, spațioasă și frumoasa, piscine multe, mari.
        Foarte multe minusuri la capitolul mâncare și băutura, un fel de cantina de care efectiv te saturi după primele 3 zile. Băutura la dozator, penibil!!! Nu ne-am așteptat ca la un hotel de 5 stele calitatea mâncării și a băuturii sa lase de dorit.
        Entertainment zero! O echipa de doi lei cu un spectacol de doi lei!

👍👍👍👍

Resortul foarte mare, multe piscine, 4 tobogane pt copii si inca 2 spații de distractie pentru copiii foarte mici, șezlonguri foarte multe pe plaja dar si la piscine.
        Camera foarte mare, spatioasa( am avut family rom), curățenie zilnică in camere,
        Ca puncte slabe as menționa calitatea mâncarii si băuturile servite la pahar de carton, echipa de la Aqua gym dar si cea de animație. Un alt aspect neplăcut este faptul ca resortul nu se învecinează cu nimic. Deci, daca nu pleci cu masina in stațiunile învecinate, te plictisești destul de repede.
        Dar, per total, o experiența placuta.

Totul a fost perfect.
        Le recomand totusi un sistem de incalzire pt apa din piscine, pt unii copii, era prea rece.

• Hotel Wave Resort Pomorie+359 885 444 590Aheloy, 8200 Pomoriede la 170.20 Euro Apreciat cu 6/10

Totul exceptional de la curatenie, locatie, mancare, organizare. Trebuie sa fii carcatas sa gasesti ceva ce nu iti place. Piscine pt copii si piscine doar pentru adulti. Am citit inainte sa mergem un rewiev in care cineva era nemultumit de plaja, da, intr-adevar e un pic in panta plaja, dar nu cazi de pe sezlong, iar nisipul chiar daca nu este extrafin este super ok si este nisip negru. Mie mi-a placut extrem de mult locatia si sunt o persoana foarte pretentioasa, plus ca gaseai intotdeauna sezlonguri goale si cu toate ca hotelul era plin nu era deloc aglomerat. Am fost saptamana trecuta si va recomand sa il incercati, chiar isi merita cele 5 stele.

Am revenit dupa 2 ani la Wave Resort și am avut o experiență mai plăcută (deși am fost foarte mulțumiți de hotel si cu 2 ani in urmă):
        - au investit în încălzirea piscinelor (un mare +)
        - echipa de animație la un nivel superior (pe copiii i-a antrenat in activități toata ziua)
        - curatenie ireproșabilă
        - meniul mai diversificat cu un gust ireproșabil
        - plaja părea amenajată mai bine decât acum 2 ani
        Recomand plimbarile pe plajă în direcția Burgas (plaja neamenajată).
        Experiență plăcută cu Jeka (ca întotdeauna), hotelul perfect pentru familia noastră!

• Hotel Wave Resort Pomorie+359 885 444 590Aheloy, 8200 Pomoriede la 170.20 Euro Apreciat cu 8/10

Plusuri: Un hotel curat, camere mari, moderne, spectacole seara
        Minusuri:
        - mâncarea se cam repeta zilnic
        -cafeaua mi s-a părut foarte proasta(excepție făcând cea din lobby-bar)
        -fiind in câmp nu ai unde sa ieși la plimbare absolut deloc
        -apa din piscine fff rece, mai ales cea din piscina copiilor
        -plaja in pantă, fără coșuri se gunoi și măsuțe, neingrijita

Un hotel modern cu arhitectura futur-ista și servicii peste așteptări; masa și serviciile foarte bune. Deși a fost ultra all inclusive băuturile străine erau cu bani, așa ca mai all inclusive. Prețul rivalizează cu hoteluri din Turcia …doar vremea, apa marii si mărimea resortului nu sunt similare in rest ok.
        Consider ca e un hotel de revizitat.
        Toate bune!

Totul a fost la superalativ, curatenie, mancare foarte buna, bauturi multe, camerele mari si curate , dotate cu mobilier modern; hotelul foarte modern, mobila moderna(inclusiv sala de mese avea un mobilier foarte frumos),totul aranjat cu gust. Entertainment de nota 100, muzica live in fiecare seara, spectacolele seara foarte frumoase . Aveau 7 piscine, foarte curate din care 2 incalzite. Baruri la piscine doua si unul la plaja. La piscine la unul din baruri puteai servi:shaorma,pizza, hotdog, hamburger, cartofi prajiti,doua feluri de fripturi, salate , fructe, salate de fructe, inghetate, pancakes, gofre, clatite. Noi in acest sejur nici nu am servit lunch-ul in restaurantul principal pentru ca tot timpul serveam la piscina. Doua locuri de joaca pentru copii cu topogane mari si mici. Acest hotel isi merita din plin banii pe care i-am platit.
        Agentia JEKA cea mai serioasa, oameni prompti.
        Recomand si hotelul dar si agentia care niciodata nu ne-a dezamagit.

Un sejur minunat, mâncarea foarte buna și diversificata , camera spațioasă , curată si elegantă , personal amabil. Ca o recomandare poate ar trebui încălzite piscinele de la camerele lagoon deoarce apa este foarte rece si nu te poți bucura de ele.

Totul la superlativ!

Totul excelent ! Peste asteptarile noastre, un hotel de o calitate exceptionala, chiar la nivel de Turcia.