Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Din pacate din prima zi ne-a mers prost si asa a continuat pana in ziua plecarii. Camera era pe latura insorita, fara pic de umbra si in consecinta laguna putea fi folosita numai seara dupa ora 20.00. Cu aceasta ocazie am racit deoarece cautam seara sa innot cat mai mult ca sa compensez intreaga zi.In prima zi am vb.cu managerul hotelului pentru a rezolva problema camerei, sa ne mute pe latura cu umbra dar ni s-a comunicat ca hotelul este full dar incearca a doua zi sa gaseasca o solutie si ne va comunica dimineata. Acest lucru nu s-a intamplat deoarece nu ne-a mai cautat nimeni. Pur si simplu nu am fost bagati in seama. Am renuntat si la unele mese deoarece in sala in care se serveau mesele era o galagie si o atmosfera infernala. In consecinta asa cum apare in titlu o vacanta ratata si ma simt mai saraca cu 1.200 de euro.Doina
Buna ziua, Nu stiu cine sunteti, nu am avut placerea sa va cunosc, dar dati-mi voie sa va raspund la ceea ce ati scris. In primul rand nu ma refeream la Jeka ci la managerul hotelului si in al doilea rand este adevarat ca am vb.cu managerul agentiei Jeka a doua zi, precum si in prima zi, dar dansul nu mi-a comunicat ca este libera o camera pe partea cu umbra ci m-a intrebat daca am mai vb.la receptie si bineinteles ca i-am raspuns ca nu si asa cum am scris si in raspunsul anterior ca nu ne-a bagat nimeni in seama. Normal ca nu aveam stiinta de camera libera, nu aveam de unde, comunicandu-i managerului agentiei Jeka ca deja despachetasem si in consecinta ramanem unde suntem. Daca citeati mai atent ce am scris in mesajul anterior nu mai existau nelamuriri acum....😉 Doina
Buna ziua! Ati omis sa treceti in comentariul lasat, faptul ca in dupa-amiaza in care ati contactat agentia, imediat s-a luat legatura cu agentia partenera din Bulgaria. Vi s-a comunicat in ziua respectiva nu este posibila schimbarea camerei din partea insorita pe partea cu umbra. In ziua urmatoare, hotelul a informat Jeka Turism ca este posibil acest lucru si v-am contactat pentru a va prezenta la receptie la orele 11:00 pentru schimbarea camerei. In discutia telefonica avuta cu Directorul agentiei, i-ati comunicat ca nu mai doriti schimbarea camerei, deoarece reprezinta un disconfort mutatul bagajelor. Dupa cum vedeti, agentia Jeka a raspuns solicitarii dvs imediat ce ne-ati contactat.
Abonare newsletter