Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Nemultumiri din sejur12-19.07.2021- Pe 12 in jurul orei 17.00 am ajuns la hotel, prima surpriza neplacuta cei de la receptie ne-au transmis ca noi suntem pe lista de itrari cu data de 13.07.2021, problema a fost rezolvata de reprezentanta Agentiei Peninsula si anume doamna Mihaela care a insistat si a obtinut pentru noi o cazare la care nu mai aveam ce sa comentam si anume vila 4101.- Alta problema a fost programul mesei de seara care a fost impartita in doua serii 18-20 si 20.15 - 21.30, noi am fost repartizati in seria a doua 20.15-21.30 serie in care mancarea era rece si anumite feluri de mancare se dadeau ''pe sub mana'' ca pe vremea comunistilor, efectiv asucndeau mancarea (scoici, banane, prajituri) prioritatea la aceste feluri de mancare aveau doar cetatenii turci care au avut o pondere de aproape 90% in hotel in aceasta perioada- Ne-am simtit marginalizari deoarece cetatenii turci aveau prioritate la servire, personalulul din restaurantul unde se servea masa nu cunostea limba engleza nici macar elemente de baza, chef bucatarii zero barat habarnisti se plimbau ca mustele fara cap engleza yoc....- Probleme au fost si la bauturile servite, de exemplu berea la halba a fost execrabila fara acid, calda , fara spuma am avut impresia ca beau bere expirata. A trebuit sa ma duc in Didim sa im cumpar bere de la magazin , o alta bautura si anume Ness Frappe era nesquik nu avea nici o legatura cu Ness Frappe.- Bauturile nu au fost de ultra all decat in barul aflat in receptie.... - Programul la tobogane a fost facut pe economie si anume 10-12 --- 14-16, in perioada 14-16 copii nu puteau utiliza aceste tobogane deoarece era foarte foarte cald, nu stiu de ce nu aleg alt orar si anume 16-18 cand caldura mai scade din intensitate.- Restaurantul Ala Carte nota 2 cu indulgenta eram 8 mase dintre care grupul nostru la 2 mese si restru mese de cetateni turci, bineinteles ca noi am fost serviti ultimii cu toate ca am ajuns printre primii, am servit masa la restaurantul turcesc si a trebuit sa asteptam 2 ore intre 2 feluri de mancare .... prioritari cetatenii turci. - Hotel de 5 stele unde sa schimbe lenjeria la 3 zile eu nu am mai vazut...- Beach Bar lipsa - Restaurantul de langa plaja cu program 12-17 mancare execrabila nimic proaspat, resturi din restaurat regatite, prajite in crusta, in afara de pizza si cartofi prajiti, Ayran nu prea aveai ce sa mananci- Fata care facea curatenie extraordinara nota 10 - Apa si plaja nota 10Cam astea au fost observatiile pentru acest sejur, tutul a parut pe economie, totul a parut ca si cum patronul doreste sa isi scoata parleala de anul trecut din pandemie. Din cate am observat pe pagina de Facebook a acestui resort toata lume plande dupa turistii englezi.... restu sunt de umplutura. Probabilitatea de a mai revenii la acest resort tinde spre zero.
Nu exista raspunsuri pentru acest comentariu
Abonare newsletter