lucian P. - 12.09.2023
- 1. Transfer de la aeroport la hotel cu o ora mai tarziu , am asteptat ca milogi in strada autocarul (era dupa miezul nopti), nu ne-au debarcat in dreptul hotelului cu toate ca se putea circula si cu autocarul pe strada din fata hotelului.
2. La receptia hotelui am platit taxa de statiune cu toate ca am fost asigurati avem totul platit. Am fost avertizati ca pot exista anumite costuri, totusi Taxa pe statiune nu se incadreaza la anumite costuri.
3. La receptia hotelului am fost informati ca nu beneficiem toti de un pachet rece (6 din 10, intram cu masa de seara) deoarece firma Jeka Romania a achizitonat de la firma Karpaten Romania care a achizitionat de la alte 3 firme de turism spaniole 10 tichete de vacanta pentru grup si de la o firma MTS Spania servicii de transfer, deci comisioane incasate de la fraieri.
4. Piscina este minuscula, este fotografiata cu un obiectiv si dintr-un unghi care o face sa arate imensa, agentul Karpaten Romania care este in Spania normal trebuia sa verifice oferta hotelului.
5. Hotelul nu este de 4 stele cel mult de trei, mancarea este identica zi de zi, seamana mai mult cu o mancare de cantina, fada si fara gust, am avut zile cand asteptam sa fim primiti in sala de servire, curatenia 5/10 stele , nu am ce reprosa personalului cred ca nu facea fata la volumul de munca.