- iulia P. - 05.05.2025 - H. Gravity Sahl Hasheesh Hurghada
Am plecat fara multe asteptari, stiind problemele care pot aparea in Egipt... dar cel mai mult ne-a obosit distanta de la aeroport pana la hotel;
zborul nostru charter a avut peste 2,5 ore intarziere si am ajuns noaptea tarziu, apoi am mai mers cca 75 min cu autocarul (luand in calcul opririle la toate celalate hoteluri, Gravity fiind ultimul).
Hotelul are multe facilitati, salvamari atat la piscine cat si la mare, dar problema este lipsa personalului din restaurante/baruri si mancarea de proasta calitate (in zona de kids corner gaseam in fiecare zi doar macaroane cu branza, iar in ziua de Paste, la micul dejun am stat la coada la oua fierte, care nici macar nu erau vopsite, precum la alte hoteluri; carnea nu aveai de unde alege, iar daca veneai la masa mai tarziu de ora 19 nu mai gaseai gratare).
In camere era totul neingrijit/murdar, nici nu puteam lasa copiii sa mearga desculti...
Ca si concluzie, multumim echipei Jeka pt suport, dar hotelul poate avea o clasificare de max 2-3* pe zona de servicii/mese&drinks si poate 3-4* pt facilitati/piscine si norocul de a avea iesire direct catre mare si o zona frumoasa de corali.
- CLAUDIU S. - 28.04.2023 - Raport calitate preț ok
Hotel ok, mâncare decenta, băutura proasta, hotel situat pe plaja, coralii din apropiere superbi
- Nicolae M. - 26.04.2023 - Hotel GRAVITY SAHL
Calitatea serviciilor a scazut fata de anii anteriori. Dezordine si mizerie la sala de mese.