Impresii Hotel Aqua Nevis Club Sunny Beach

Aqua Park
      80 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      8240 Стария възел, Burgas, Bulgaria
      Aqua Nevis Club Hotel, Sunny Beach

Vezi tarife
      • Hotel Aqua Nevis Club Sunny Beach+359 55 426 2258240 Стария възел, Burgas, Bulgariade la 80.05 Euro Apreciat cu 1/10

Nu m-ai revenim niciodată, mâncarea cu foarte puține diversificării,mizerie totala la toaletele comune pentru turiști, geamuri pline de zoaie,iar Aqua Park-ul,poate vor sa vina doar pensionarii,care stau doar pe sezlonguri,ca cei tineri dornici de distracție sunt fluierati la tot pasul .Salvamarii sunt foarte aroganți și înjură în bulgărește, pana te dau afara.

• Hotel Aqua Nevis Club Sunny Beach+359 55 426 2258240 Стария възел, Burgas, Bulgariade la 80.05 Euro Apreciat cu 10/10

Personalul din Aqua Park,în primul rand nu știu dacă este major,al doilea rând, calificat pentru ce se afla ei acolo,ne-au agresat verbal,iar pentru niște salturi în piscina,ale copiilor din grupul nostru, ne-au dat afară din Aqua Park.Managerul hotelului a fost rugat ,din partea noastră sa se uite pe camere,dar a preferat să țină cu Personalul . La toate toaletele comune ,este jale,mâncare simpla, dulciuri bune,camere hotel învechite, având în vedere ca merge ceva ani.Raport calitate/preț Nota 3,raport personal clienți, nota 1. Pur și simplu îți iau farfuriile din fața, să pleci imediat de la restaurant, iar la fast-food-ul din fața, dacă nu te porți frumos, sau sa rogi frumos,nu ți se dă. Ar fi multe de spus,am vrut sa discutam cu un manager general, dar nu ni s-a permis. Păcat ca am mers, 5 ani la rand,iar acum am fost tratați ca ultimii țigani,așa cum i s-au adresat uneia din mămicile din grupul nostru. Sa ne fie învățătură de minte.Multumim.

Personal rasist, nu îți dă nici o șansă să te aperi
        Te înjură în bulgărește te fac țigani, managerul hotelului este prezent doar la laude ,la probleme niciodată
        Am fost aici 4 ani la rând, nu s-a întâmplat niciodată așa ceva, nu mai vin niciodată!!!

• Hotel Aqua Nevis Club Sunny Beach+359 55 426 2258240 Стария възел, Burgas, Bulgariade la 80.05 Euro Apreciat cu 8/10

PLUS - Hotelul este ok, curat, se face curat zilnic in camera si se schimba prosoapele. Aqua park-ul este foarte mare, cu multe topogane, piscina cu valuri si este deschis pana la 18. MINUS - departe de mare 1.5 km, mancarea nu prea diversificata, program de divertisment numai pentru copii mici. In interiorul Aqua P. Ai acces gratuit, dar tot ce bei sau mananci este cu bani. Ce ma deranjat foarte tare este ca desii ai bratara de all-inclusive la mana, la usa restaurantului sta um angajat si te intreaba la ce camera stai. Un alt aspect este ca nu ai voie sa iesi nici macar cu o piersica din restaurant. Intr-o seara copiii au adormit si nu au mers la cina si din acest motiv le-am luat 2 felii de pizza micute si 2 piersici, la iesirea din restaurant angajata pe un ton agresiv ma pus sa completez un formular pe care il aveau pregatit cu: nume si prenume, nr. camerei si motivul pentru care am luat mancarea si evident semnatura, m-am simtit de parca am furat ceva! Degeaba m-am plans la receptie de atitudinea angajatei, am constatat ca lucrurile au ramas la fel. Seara puteai sta la terasa hotelului, unde puteai consuma bauturi all-inclusive, dar nu aveai ce sa faci, doar sa te uiti la aceiasi animatori in fiecare seara si sa asculti cantece gen " nu mi-e frica de bau-bau", copiii nostrii au 15 si 12 ani.....Eu sincer am fost dejamagita, in ceea ce ma priveste nu mai revin aici. Parerea mea!

multumim echipei jeka pt acest concediu super ok ,hotelul este super din toate punctele de cedere de la personal foarte amabil,curatenia super ok,mancare diversificata in fiecare zi alceva echipa de animatie pt copii si adulti ffff draguti cu totii ,bautura, mancare din plin,sa nu mai vorbim de parcul cu topogane ,pscine si multe alte puncte de distractie pentru noi a fost super il recomand cu drag

Este a treia oară , in 3 ani consecutivi in care îmi petrec vacanța la acest hotel și cu siguranța voi reveni!! Personal amabil, curat peste tot , mâncare pentru toate gusturile și din belșug! Punctul forte îl constituie Aqua parcul dotat cu super topogane , piscine nenumărate pentru toate gusturile și dacă tot avem all inclusiv la acest hotel trebuia sa cheltuim banii pe ceva : pozele făcute in timp ce te dai pe topogane și in timp ce te plimbi prin parcul acvatic , făcute de către fotografi profesioniști ! Un minus , anul acesta, îl constituie puzderia de irlandezi, scoțieni, englezi care sunt in permanenta beți și puși pe cearta ! (Ignorații!!!) Vacanța frumoasa și vouă!!!

Ma simt ca pe timpul lui Ceaușescu, un hotel comunist care îți oferă la mic dejun oua și salam. Mai este și frig , azi noapte am înghețat sub plapuma, apa la aqua park sloi, sauna nu exista..sau poate exista sar nu functioneaza....abia aștept sa se termine și sa plecam acasa sa pot da drumul la căldură la masina

Activitatile de seara cam deficitar dar in rest excelent.

Am revenit pt a treia oară la acest hotel și cu siguranța voi mai reveni! Aqua parcul din incinta este atracția acestui hotel, topogane pentru toată lumea, apa curată , lazy river, piscina cu valuri, fotografii la tot pasul! Hotel curat , mâncare diversificata, personal amabil! Recomand !

• Hotel Aqua Nevis Club Sunny Beach+359 55 426 2258240 Стария възел, Burgas, Bulgariade la 80.05 Euro Apreciat cu 7/10

Hotelul este rău poziționat, lângă un depozit de băuturi. Departe de plajă, dar acest lucru îl știam.
        Masurile de protectie nu erau respectate absolut deloc de către turiști.
        Se fuma in locurile pentru nefumători.
        Parcul acvatic nu poate fi comparat nicicum cu Divertiland...
        Camerele curate, se schimbau prosoapele zilnic, se făcea curat zilnic, s-au schimbat lenjeriile.
        Mâncarea, băuturile și cafeaua, în special, slăbuțe.

super hotel ,mancare foarte buna, multe activitati pentru copii