Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata

    Cerere procesata cu success

      Impresii Hotel Kaliakra Albena

      4
      Hotel vizitat de Jeka
      recomandat de turisti
      Pets Allowed
      Pret de la
      64 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Albena 9620, Bulgaria
      Albena, langa plaja

      Vezi tarife
      ⭐ 7,5 puncte din 10 - Evaluare conform opiniilor reale ale turistilor (40 recenzii)
      Ordoneaza:
      • Hotel Kaliakra, Albena - Apreciat cu 10 / 10
        21 septembrie 2022
        Adina O.

        Totul a fost foarte frumos și foarte ok, la Hotel Kaliakra, Albena !
        Curățenie, plaja f aproape, mâncare multă, buna și diversificata, personal f amabil !

      • Paste 2023 - Kaliakra - Apreciat cu 10 / 10
        26 aprilie 2023
        Milos R.

        Totul la superlativ(mancare,camere,organizare program din partea hotelului).Acord o bila neagra agentiei Jeka deoarece acest hotel nu are piscina interioara asa cum apare in descriere.Am beneficiat de gratuitate la piscina hotelului Dobroudja.Piscina cu apa incalzita,vestiare super curate.

      • IMPRESIE HOTEL KALIAKRA ALBENA - Apreciat cu 7 / 10
        27 aprilie 2023
        Rodica Ioana N.

        CAMERA FRUMOASA , CURATENIA FOARTE BINE, OSPITALITATE BUNA, MANCARE PROASTA

      • Nu recomand - Apreciat cu 5 / 10
        14 iulie 2023
        Cornelia C.

        De la un an la altul, tot mai slab. Lenjeria, deși se schimba conform legii la 2 zile, a treia zi nu era schimbata.  La baie și în balcon nu se face curat, mobilier învechit, mocheta veche și cu iz neplăcut, mâncarea nu mai are aceeași calitate ca în anii trecuți. Mesele nu se mai dezinfectează ( măcar șterse cu o cârpă cu spirt după ce turistii servesc masa, pentru ca cei care vin dupa ei, sa aibă masa curata.

      • 15 iulie 2023
        Cornelia C.

        În afara de orice alta neplăcere, cea care te face sa te simți întotdeauna străin, chiar dacă hotelul are cazați români în proporție de peste 70%, este aceea ca niciodată, în cei peste 10 ani de când venim aici, nu am văzut sa se scrie pe undeva, ceva în limba română. Cred ca ar trebui sa existe totul tradus, începând de la întrarea în hotel, cu un bun venit....meniul...totul la piscina...etc. Un alt lucru care tine aici, de bunul simț al turiștilor( lipseste cu desăvârșire), este acela ca toate șezlongurile piscinelor și plajei, sunt pline doar cu prosoape iar proprietarii se regăsesc doar într-un loc, sigur, ca doar nu se împart pe jumătate, iar unii dintre noi, nu au unde sa se relaxeze. Desi au fost informați cei din recepție, nu au luat nici o masura.Și ar mai fi multe de spus.....

      • kaliakra - Apreciat cu 9 / 10
        27 iulie 2023
        Paula M.

        A fost o vacanta reusita. Este un Hotel pe care il recomand cuplurilor care au copii. Camerele foarte curate, se schimbau prosoapele zilnic , iar lenjeria la 2 zile.
        Mancarea variata si proaspata. Personalul amabil, aveau animatori care faceau activitati cu cei mici in fiecare zi(asa ca noi ,parintii aveam si noi momentele noastre de liniste )

        Cu siguranta vom reveni si la anul.

      • Perfect - Apreciat cu 9 / 10
        05 august 2023
        Calin S.

        Totul a fost minunat! O singura problema, aerul condiționat în camera era foarte slab.

      • Un concediu plăcut! - Apreciat cu 9 / 10
        18 august 2023
        MADALINA M.

        Am avut parte de un concediu plăcut, doar că am constatat că luna august este mult mai aglomerat decât iulie, perioada în care ne ducem de obicei. Totul a fost asa cum ne doream!

      • Kaliakra 2023 - Apreciat cu 4 / 10
        05 septembrie 2023
        MARIAN BOGDAN R.

        Am mai stat aici în 2021 şi, plăcut impresionaţi, am decis să revenim. Am fost neplăcut surprinşi încă de la început. Mocheta din cameră era necurăţată, în dulapuri praf de un deget, iar în minibar un supozitor (!) pe jumătate topit. La baie nu mai era gel de duş în recipient (politica hotelului), în schimb ne-au dat, cam la 2 zile, un săpunel ieftin, cam cît o cutie de chibrituri, şi 4 flacoane cît degetul cu gel de duş/şampon. În fine, luasem din ţară gel de duş, şampon şi săpun. Scurgerea din podea refula, aşa că am făcut puţin pe instalatorul şi am descoperit că era înfundată cu un şerveţel umed. Lenjeria a fost schimbată o singură dată, iar prosoapele de două ori, după insistenţe. Apă de băut am înţeles că trebuia să ne aducă femeia de serviciu, zilnic o sticlă de 1,5 l pt. 4 persoane. A adus numai de vreo 4 ori în cele 7 zile. Femeia de serviciu era o acritură bulgară, care, după ce i-am atras atenţia, frumos şi politicos, în engleză, a început să turuie ceva pe limba ei (ne înjura sau/şi blestema, cred). Nu vorbea sau nu dorea să vorbească decît bulgăreşte, deşi am încercat în engleză sau franceză. Gunoiul era luat la 2 zile, între orele 14.40-15.15., numai ca să ne deranjeze, presupun. Pînă la urmă, în a 5-a dimineaţă, i-am făcut reclamaţie la Recepţie, unde am găsit o fufulică şi un păpuşel plini de ei, aroganţi cît cuprinde. Ne-am expus păsurile referitor la atitudinea femeii de serviciu şi ... ne-am dat foc la valiză cu ea! Nici măcar nu mai răspundea la salut, apă nu a mai adus, iar gunoiul l-am mai dus noi. De curăţenie, nici vorbă!
        Mîncarea destul de bună şi variată, aveai de unde alege mereu, iar personalul din incinta restaurantului foarte amabil. Aceasta a fost cam singura bilă albă. Plaja nu mai era ca acum 2 ani, nu prea se mai adunau chiştoacele, paiele de la băuturi, algele sau frunzele. În schimb, am scăpat de "prosoparii" care ocupau primele 2 rînduri de şezlonguri, pentru că s-a introdus o mică taxă de 7 leva/zi pentru aceste prime rînduri.
        Per ansamblu a fost bine, dar cu siguranţă nu vom reveni!

      • Impresii Hotel Kaliakra Albeta - Apreciat cu 9 / 10
        18 septembrie 2023
        LILIANA A.

        Este al doilea an cand venim la acest hotel. Fata de anul trecut am remarcat ca este mai putin personal pentru curatenie, astfel nu se explica faptul ca dupa trei zile a trebuit sa solicitam la receptie ca dorim sa fie trimisa persoana desemnata pentru curatenie.
        Pentru ca perioada aleasa a fost catre sfarsitul sezonului, nu au mai fost probleme cu seslongurile de pe plaja (pentru care anul trecut, in plin sezon, trebuia sa te scoli de la ora sase dimineata pentru a le rezerva).
        Personalul este amabil, cu zambetul pe buze. Mancarea diversificata, gustoasa. Plaja aproape de hotel, cu nisip fin.

      • 09 septembrie 2024
        Ioan Sebastian N.

        Dupa un drum relativ lung am ajuns pe la ora 14 la hotel, grabiti dupa stat in vama si gonind sa prindem pranzul prin vama Dobromir unde ne-au tinut politistii fara motiv 90 de minute .
        Am lasat bagajele a masina parcata in parcarea de sus, la hotel nu am prins aglomeratie la receptie datorita orei probabil, baiatul de la receptie ne-a ajutat rapid si nici nu ne-am dus sa vedem camera ca am mers sa mancam ceva inainte pentru ca asteptam a se inchida restaurantul.
        Camera a fost una standard, partial sea view, la fel ca anul trecut. De data asta usa de la balcon si plasa de tantari erau intregi .
        In camera era curat, dar curat din ala dintre turisti, adica nu va asteptati ca sub pat sa bage cineva aspiratorul.
        Baia ok, curata, relativ dotata, adica nu va asteptati a aveti gel de dus si sapun pentru 10 zile in cazul nostru, ci trebuie sa va aduceti de acasa ca cele de acolo nu va ajung, prosoapele schimbate aproape zilnic .
        La plaja dupa masa am gasit 2 sezlonguri pe la mijloc la ora 15 in prima zi, plaja buna, marea curata, locuri de cearsaf pe jumate din plaja pentru cine e dornic de asta .
        Mancarea este buna, la micul dejun este la fel, dar gasesti cam orice se mananca dimineata, pranzul si cina nu sunt repetitive, dar nici sa nu va asteptati sa primiti mancare de 5 stele ca in rezorturile din Turcia .
        La snack se fac gogosele, pizza, gratare, etc , este ok daca iti plac gustarile dintre mese si vrei sa iei cateva kg in plus .
        Barurile sunt ok, nimic special, berea buna, sucurile de la dozatoare, dar baubile, barmanii 90% de treaba si serviabili .
        Parcarea este de ajuns sus sub padure sau in spatele hotelului pe strada, zona verde, 20 leva pe zi .

        Acum ca si minusuri :

        - in camera, cel putin a noastra nu s-a schimbat lenjeria nici o data in 9 nopti (cu toate ca noi suntem "draguti"), nu ca vroiam neaparat, dar mi e pare ciudat.
        - nu am intalnit pana acum apa care sa pateze unghiile cu o tenta rosie, prima ora am vazut cum ramanea apa la dus si cum era patata perdeaua dusului, cred ca era ceva metal fier in apa .
        - toaleta improsca apa pe capac si pe orice statea langa ea la mai putin de 50 de cm cand trageai apa, deci trebuia sa faci igiena vasului non stop daca iti pasa de tine sau de copii
        - mobila si aranjamentele din 2007, multe sunt lasate sau scartaie foarte rau, daca vrei sa iesi dimineata fara sa trezesti partenerii au copiii nu prea poti, pe peretele din fata patului 3 tablouri puse unul langa altul si cu aceiasi poza, o lipsa de bun gust
        - camerele nu mai au de mult 4 stele, daca ar fi reclasificat nu ar lua pe buna mai mult de 3 stele .

        - la masa o mizerie groaznica pe jos, inclusiv la inceput, in zona meselor din cauza ca in momentul cand se sterg mesele totul e dat jos ce ramane pe masa, iar cu matura nu am vazut sa se dea vreo data
        - muncitorii asiatici care strang de pe mese fac treaba buna, cei din Bulgaria lor stau mai mult pe telefoane
        - am vazut doua chestii care m-au deranjat rau, mai exact intr-o zi sefa de sala testa cu mana cat de tari sunt fructele dupa care le punea inapoi in bol, iar subordonata ei a luat o farfurie de la prajituri si murdarindu-se, si-a clatit usor degetele la dozatorul de apa de baut

        - baia de la snack (piscina) are niste pisoare la inaltimea de 1m, cred ca instalatorul avea 1.90m sau mai mare .
        - la snack intr-o zi pusesera faina in loc zahar in dozator, la cosul e gunoi erau multe gogosi aruncate din pricina asta, se pare ca incurcasera pungile, pentru ca si dupa atentionarea unei doamne, au pus acelasi lucru .
        - baia de la receptie permanent infundata sau plina de servetele care dau pe afara

        - bauturile sunt de duzina, daca doriti nu stiu ce specialitati cautati in alta parte
        - 2 barmani se purtau urat, unul cel putin nu avea chef de explicatii (un turist : latte machiato , barman : no latte machiato, turist : frape, barman : no frape, intr-un final i-am explicat turistului ca barmanul nu face decat cafea cu gheata si apa si ca frapeul de pe meniu e doar poveste), cateva dintre bauturile de pe meniul de AI nu le faceau ca nu aveam ce trebuie

        - la plaja e dezastru cu blocarea cu prosoape, eu coboram la ora 7 pe plaja si 4 randuri erau deja ocupate cu prosoape plus cele doua din fata care erau cu bani
        - in alti ani veneau sa te intrebe nr camerei, acum nu se mai practica, din acest motiv cu toate ca daca esti 2 adulti si un copil, copilul era trimis de parinti sa mearga in alta parte, in acest mod ocupand alte doua sezlonguri si o umbrela (fiecare camera beneficiaza doar de o umbrela si un sezlong incluse in pret) de aici si numarul limitat care mai le gaseai libere
        - cu toate ca la intrarea pe fiecare plaja este afisat ca este fumatul interzis, este dezastru de cate mucuri de tigara sunt pe plaja, toti fumeaza in jurul tau, dar rar ii vad ca isi iau gunoiul cu ei
        - mami ma scapa pipi, a nu-i nimic fa aici langa sezlong ca astupam si maine stam in alta parte oricum, cu toate ca sunt 3 bai la 2 min fiecare .

        Nu inteleg de ce se vorbeste INCA in trei limbi : bulgara, engleza si germana. La acest hotel nu mai sunt de mult germani cu erau acum 15 ani, maxim 5%, aici sunt 75% romani si restul alte nationalitati, nu ca imi doresc sa mi se adreseze in romana, cunosc engleza cat sa nu imi chioraie matele . Dar din cate stiu eu Albena AD are ceva agentie locala in Germania si probabil de aceea. Pe plaja am vazut ca cele mai noi pancarte sunt scrise si in romana .

        Per total, acest hotel ofera mai multe fata de hoteluri similare din Albena (dar la un pret mai mare) sau din Romania (la un pret mai mic fata de cele de aceiasi calsificare), deci eu voi mai reveni, cu toate ca sunt multe de care managerii ar trebui sa tina cont, dar cum aici apartin celei mai mari companii de hoteluri din Bulgaria probabil e mai greu de administrat cu o mana de fier .

      • 18 septembrie 2024
        ROXANA-ANDREEA S.

        Hotel de 3 stele, cu mancare buna, amplasat pe plaja cu nisip fin si intrare lina in apa, pt copii excelent.
        Totusi, in camera in care am stat era un miros inchis de canalizare in baie.

      • CU FIECARE AN TOT MAI RAU - Apreciat cu 3 / 10
        01 mai 2025
        Cornelia C.

        Camerele arata din ce in ce mai rau. Mocheta arata dezgustator. Nu au schimbat-o niciodata si aici vorbim de camera superior si nu de standard. Au scos si aparatul de cafea din camera, iar cea din hotel nu se poate bea, boabele fiind de foarte proasta calitate. Mancarea nu mai este ce a fost. De Pasti, mielul nu a fost de calitate superioara nici macar medie( mai mult grasime si oase), prajiturile cu creme gretoase si ieftine, bauturile la fel de slabe. Pestele de proasta calitate, din cel mai slab, iar gratarele de piept de pui si un muschi de porc......nicidecum. Un gratar e agreat de toata lumea si tocmai asta lipseste.Pune sosuri in toata mancarea.....iar gratarele mai mult cu carnatii si micii lor pe care nu le poti accepta oricat de modest ai fi. Pacat, pentru ca amplasarea este nemaipomenita, pe plaja, dar hotelul lasa de dorit in ultima vreme. Am vazut pe acolo un asa-zis manager de hotel, roman, din Constanta, dar pe care nu il intereseaza aceste aspecte desi hotelul era plin cu romani mai mult ca niciodata. Este rusinos faptul ca acest manager hotel, nu vine in intampinarea semenilor lui, care platesc destul de mult pentru un sejur dezgustator. Va veni momentul cat de curand cand statiunea va fi goala. Deja se intampla acest lucru cate putin in fiecare an! La intrebarea cunoscutilor nostri, despre Albena, raspunsul meu este ca nu mai recomand! Preferam Romania cu statiunile din Sud, in special Venus, care ofera mult peste smecherii de patroni bulgari. Se cunoaste ca au plecat patronii nemti. Jale! Sa nu schimbi tu mocheta si canapeaua fiind atat de imbacsite, de ani de zile si in plus sa gasesti dupa perdele plosnite si panze de paianjen, la un pret destul de mare, mi se pare nu jenant ci nesimtire si nepasare maxima fata de client!

      • 08 mai 2025
        CEZARINA R.

        Locatie de nota 10, pe plajă, camera spațioasă ( cu vedere la mare) curată, prosoape schimbate zilnic, curățenie în cameră zilnic. Personal amabil, comunicativ.
        Meniu diversificat dar este loc și de mai bine.

      • Va recomanda cu drag! - Apreciat cu 10 / 10
        09 iulie 2025
        MADALINA B.

        Am avut un sejur in perioada 24-30 iunie, 2 adulți și 2 copii, după recomandările primite am rezervat pe jeka o camera dublă superioară, ajunși la locatie, am avut surpriza sa constatăm că ne-au pregătit un apartament, la et 3. Cei de la recepție și băiatul care ne.a condus bagajele în camera au vb cu noi in română și engleză 😁. In camera s.a făcut curățenie în fiecare zi, au umplut minibarul in fiecare zi, fără un cost suplimentar, piscinele au fost curate, apa caldă și totul era îngrijit in exterior. O plaja curata, șezlonguri de la al 3 lea rand au fost pt noi, fără cost suplimentar. La restaurant s.a gătit diversificat in fiecare zi, pui, porc, vita, rata, iepure, scoici, creveți, paste etcccccc. Recomand cu mare inima. Ne.a părut rău cand am plecat și cu siguranță vom mai reveni. Nu am avut probleme pt a putea fi gestionate de agenție, dar agenția ne.a notificat înainte de plecare, înainte de plata și au fost prompți in caz că eu uitam sa iau legătura cu ei. Superb!!!!!!

      • Sejur 2025 - Apreciat cu 1 / 10
        11 august 2025
        Ramona D.

        A fost un dezastru.

        Lenjerii neschimbate
        Aer conditionat nu functiona
        Nu au dat cu aspiratoru
        Par in mancare

        Au schimbat diar vosurile de gunoi

      • Cam la fel ca anul trecut - Apreciat cu 7 / 10
        26 august 2025
        Ioan Sebastian N.

        Fata de anul trecut parca era un pic mai curat in restaurant pe jos, dar pe mese la fel mizerie, nu se sterg cum trebuie nici mesele nici tacamurile .
        Mancarea la fel, la clatite inca sunt cozi .
        Curatenia in camere asa si asa, din nou 9 nopti fara sa se schimbe lenjeria, doar prosoapele zilnic .
        Camera e ok, mai putin usa de la balcon care trezea tot hotelul cand o deschideai dimineata . S-au schimbat mesele si scaunele din balcon.
        Receptionere varza, cu toate ca vorbeau engleza ceaa ce e un plus, trebuia sa scoti de la ele cu patentul orice informatie, daca nu ai mai fost la hotel sau familiarizat cu conceptul primeai bratara si atat, habar nu aveai ce si cum, cand vei primi caremera, daca aveai nevoie de ceva iti spunea hai in 15 minute si asa se repeta pana maine, etc. Cazarea se face ca in plan de la ora 14, deci daca va asteptati ca romanii sa veniti la 8 sigur veti sta prin receptie .
        La plaja, pacat de nisipul ala fin, plin de mizerie si chistoace de tigari, tot felul de specimeni romanesti cu grupuri de 25+ persoane si dive care vin la ora 7 sa blocheze 100 de sezlonguri si cu chilotii de pe ele daca ar putea doar sa fie unul langa altul, o diva cu buze umflate venea cu boxa portabila ca era prea liniste !
        Statiunea parca mai bine, s-au taiat o parte din copaci si unele crengi era mai rasarita un pic, mai multe nemti ca niciodata .

      • Evaluare jeka - Apreciat cu 8 / 10
        15 septembrie 2025
        alexandru I.

        Reevaluare curatenie/servicii

      • Sejur la Kaliakra, Albena - Apreciat cu 10 / 10
        24 septembrie 2025
        liliana H.

        Albena este statiunea in care ne petrecem vacantele de multi ani, pt.ca am ajuns la cocluzia ca ni se potriveste cel mai bine. Grupul nostru? Cinci fete, toate single si peste 70. Albena este statiunea pt cei care apreciaza confortul, linistea si comoditatea. Ce alegi? Hotel cat mai comfortabil, in concordanta cu bugetul disponibil, all inclusiv ca sa nu mai ai dilema "unde mananc azi si cat o sa ma coste", si cat mai linistit, fara copii prea mici, fara surprize ce ar putea sa ne incomodeze. Perioada? Septembrie, normal! Soarele nu mai e la fel de fierbinte si perioada obisnuita de concedii s-a cam incheiat. Acum e potrivit si pt noi. De multa vreme ne doream Kaliakra, dar ma descurajau fie preturile, fie rewiu-urile. Deci l-am ales anul acesta. A fost MINUNAT! Atat de minunat incat fetele au cerut un "repeat" la anu'! Camerele curate, schimbate prosoapele zilnic pana am specificat noi ca nu ne dorim asta. Hai sa nu mai facem risipa... Restaurantul a fost cel mai apreciat, deoarece in grup sunt fete mari amatoare de peste si fructe de mare. Si nicaieri nu a mai fost asa o bogata oferta din acet sortiment. Eu nu agreez pestele, in schimb apreciez gratarele de carne si legume, mezelurile fine si branzeturile. Am avut de unde alege! Anul acesta chiar am fost tentata si am si mancat dulciuri. Nu erau creme de margarina si nici f.dulci, in cele alese de mine. Umbrela si 2 sezloguri gratuite pe plaja,si la piscina care era bine intretinuta. Inghetata gustoasa. Baruriledifereau calitativ in functie de barman. Dupa atatia ani de Bulgaria( din 2011) stim cam ce preferam din oferta bauturilor locale, iar anul acesta am descoperit aperol-ul spritz, care a fost excelent. Am parcat in fata hotelului pe str, unde ne-a indicat receptionera, si a costat 140 lv, pt tot sejurul.
        Multumim Jeka, multumim d-nei Fotea, si in sept. urmator vom repeta hotelul. A fost peste asteptari

      • Un hotel de 3★+ - Apreciat cu 8 / 10
        26 septembrie 2025
        Nadia S.

        Amplasare 10/10
        Personal 8/10
        Curățenie 8/10
        Mancare 7/10

      • Pagina:
      • 1
      • 2
      Ordoneaza:

      Abonare newsletter

      © 1991 - 2025 JEKA TURISM
      Toate drepturile rezervate.
      Termeni si conditii

      Mastercard Mastercard Visa Visa