Impresii Hotel Von Resort Golden Beach & Aqua Side

88 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Colakli Mevkii 07600 Manavgat ANTALYA
      Colakli, la 300m de plaja, 9km de Side, 55km de aeroportul din Antalya

Vezi tarife
      Ordoneaza:
      • Hotel Von Resort Golden Beach & Aqua Side0090242 763 85 55Colakli Mevkii 07600 Manavgat ANTALYAde la 88.50 Euro Apreciat cu 10/10

Un resort potrivit familiilor cu copii, cu aqua park, piscine, activitati.
        Mancarea foarte buna si deversificata.
        Curatenie in camere si in resort.
        Echipa de entertainment cam slabuta.

• Hotel Von Resort Golden Beach & Aqua Side0090242 763 85 55Colakli Mevkii 07600 Manavgat ANTALYAde la 88.50 Euro Apreciat cu 8/10

Daca poti trece peste unele aspecte, te vei bucura de o vacanta minunata in acest resort, la un pret decent. Noi am cumparat biletele din timp si am studiat tot litoralul din Antalya. Cautam ceva cu aqua parc pentru copil, dar ne doream si un apartament cu 2 camere neaparat. Resortul nu avea recenzii grozave, dar era singurul in care ne-am fi permis 2 camere distincte. Asa ca am riscat si... chiar am ramas plaut surprinsi.
        Complexul se intinde pe mai multe hectare, are 3 hoteluri: Elite, Golden Coast si Golden Beach. Noi am stat in ultimul, care este cotat ceva mai jos decat primele, dar care are casute si se intinde pe o zona foarte mare.
        De la aeroport am facut cam o ora si am ajuns in jur de 11.30 - 12.00, iar camera se elibera pe la 14.00.
        La receptie ne-au aratat pe harta o zona unde voiau sa ne cazeze, ceva mai departe decat ne asteptam noi. Am insistat sa-i dam o "atentie" receptionerului, nu a vrut sa ia decat la insistentele noastre, dar ne-a ajutat cu o camera intr-un bloculet de 3 etaje. Am avut camera 701. Era renovata, dar finisajele nu erau nici pe departe de 5 stele. Insa era curata, aerele conditionate functionau, baia era in regula, cearsafurile si prosoapele foarte curate. Curatenie se facea zilnic si chiar ne impatureau hainele de somn, chiar daca nu lasam in fiecare zi bacsis pentru cameriste.
        Restaurantul arata ca o mare cantina de pe vremuri. Mancare foarte multa, dar nu era chiar toata buna. 80% din mancarea gatita era extrem de sarata. Insa, aveau multe salate, branzeturi, gratare, peste pe care ti le preparau pe loc. Am fost dezamagiti de piure, care era din praf de cartofi si avea un gust si un miros oribil. Dar gaseai ce sa mananci, nu ramaneai flamand. in primele zile am gustat din toate si ne-am dat seama cam ce ne place si ce nu, iar in zilele urmatoare mergeam la sigur.
        In afara de restaurantul principal, mai era un bar langa amfiteatru, unde gaseai clatite cu ciocolata pana la 15.30, altul la aquaparc, si un alt bar pe plaja, deschis pana la 17.00, unde aveai, de asemenea, de la salate, gustari, patiserie si dulciuri. Micul dejun era de la 07.00-11.30, pranzul de la 12.30 la 14.00 si cina de la 19.00 pana pe la 21.00. Dar daca voiai o cina intarziata, restaurantul se deschidea de la 23.00-24.30.
        Dulciurile autohtone erau foarte bune si fine, dar cele "europene" pareau sintetice si foarte colorate, de aceea nu prea ne-au tentat. Exista inghetata turceasca la cornet la barul din fata restaurantul si la cel de pe plaja.
        Bauturile erau destul de bune, am incercat cateva cocteiluri, in rest am consumat bere. Barul de la receptie este deschis non-stop.
        Fiind mai departe de plaja, exista niste masinute pentru transport. Acestea pleaca din fata receptiei si merg destul de des, insa doar pana la orele 17.00. Noi stateateam pana mai tarziu la mare, asa ca ne intorceam pe jos.
        Dimineata mergeam la parcul acvatic, care a fost cel mai tare de pana acum. Avea vreo 15 tobogane, iar fetita noastra de 8 ani se putea da in toate singura. Dupa pranz mergeam la mare. Plaja este foarte mare, cu nisip fin, iar intrarea in apa este lina, ideala pentru copiii.
        Exista si un ponton, de unde se pot executa sarituri, iar seara se tin concerte live. In jurul pontonului se aduna foarte multi pestisori, noi am mers si i-am hranit cu paine, spre deliciul copiilor.
        Dincolo de toate aceste aspecte, curtea este imensa, cu pomi exotici batrani, ficusi care arata ca nucii nostri, cu rodii, avocado sau banani. Casutele sunt foarte aerisite, cu multa spatiu de relaxare intre ele, cu hamace sau balansoare. Sunt multe piscine exterioare, se tin spectacole in fiecare seara, exista si o minigradina zoo, iar seara am vazut si un arici.
        Exista si o zona dedicata copiilor, unde picteaza tricouri (contra cost) sau au tot felul de activitati gratuite, iar seara se tine pentru ei o discoteca. Mai sunt si zone cu jocuri electronice sau pictura cu nisip colorat, dar si acelea se platesc separat.

Pentru noi a fost o vacanta frumoasa si chiar am savurat-o din plin. Asta pentru ca am incercat sa ne bucuram si sa ne concentram pe lucrurile bune.

Un peisaj de poveste, foarte multă verdeață, un loc curat, mancare vatiata.

Un resort ideal pentru familii cu copii.
        Camerele sunt curate si intretinute, mobilierul este curat si nou, incapatoare. Curatenia se face zilnic si schimbul de prosoape si consumabile in baie deasemeni. Frigiderul are minibar reimprospatat zilnic.
        Piscinele sunt arhisuficiente, mari si curate (curatea lor facandu-se in fiecare noapte). Piscinele de copii (40 cm) prevazute cu tobogan dar si acoperite, perfecte pentru protectia solara.
        Restaurantul cu mancare pe gustul tuturor, singura noastra problema era ca intre 14 si 19 nu era deschis, dar ai varianta de fast food la zona de aquapark.
        Zilnic miniclubul pentru copii deschis, cu discoteca seara si loc de joaca.
        Curtea este frumos intretinuta si permanent curatata, cu numeroase atractii (balansoare, hamace, umbra, mici locuri de joaca pentru copii.
        Exista si doua locuri de jocuri electronice contracost, functionabil doar seara (de ajutor in distractia copiilor).
        Distanta fata de mare este foarte mica, ajutata de transport asigurat pana in ora 18 de catre resort.
        Recomand cu placere si cu siguranta voi repeta experienta.
        Legaturile cu agentia si cu partenerul sunt foarte usor de realizat, comunicarea facandu-se pe whatsap sau prin receptia hotelului.

There is nothing we would change. It was perfect.

Totul a fost minunat!

• Hotel Von Resort Golden Beach & Aqua Side0090242 763 85 55Colakli Mevkii 07600 Manavgat ANTALYAde la 88.50 Euro Apreciat cu 2/10

Am ajuns la Von Resort Golden Beach imediat dupa ce am fost cazati la Trendy Lara, iar dezamagirea a fost crunta... ,,Apartamentul'' din family suite aducea cu o pensiune de 2 margarete, cu foarte multe defecte de mobilier, gresie ciobita, baie cu mucegai, ferestre care nu prea se inchid si intra tot zgomotul de afara, paturi extrem de tari, camere foarte, foarte mici cu tavane coborate si multe altele care nu au nicio legatura cu 5 stele, absolut niciuna. Dezamagirea a continuat si pe partea de restaurant, foarte putin variata mancarea, se repeta in fiecare zi, destul de slab calitativa, iar bauturile (sucuri, cocktailuri) au fost oribile...
        Personal, nu as recomanda acest hotel, a fost o experienta care m-a dezamagit si frustrat...
        Am foat cazati la acest hotel la inceput de noiembrie 2023.