Impresii Hotel Sentido Kamelya Selin Luxury Resort & Spa Side

154 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Çolakli - Manavgat - Antalya / Türkiye
      Colakli Manavgat, langa plaja, la 8 km de Side

Vezi tarife
      • Hotel Sentido Kamelya Selin Luxury Resort & Spa Side+90 242 323 98 88Çolakli - Manavgat - Antalya / Türkiyede la 154.45 Euro Apreciat cu 9/10

Am revenit in acest resort si l-am gasit asa cum l-am lasat in anul 2022. Anul acesta am avut camere Terrance si ne-au placut mai mult decat cele Beach. Resortul si-a pastrat farmecul, mancarea si bauturile sunt diversificate. La lobby si restaurantul principal sunt produse Coca Cola imbuteliate. Un minus ar fi spectacolele, care nu au fost chiar de nota 10. Recomand resortul, este foarte mare si nu te plictisesti.

A fost o vacanta extraordinara! Am fost cazati in Beach room, unde am avut un pat mare si doua paturi single. Este un resort foarte frumos, mancarea diversificata si foarte gustoasa, animatie si pentru adulti, dar si pentru copii, personalul foarte amabil. Singurul minus, din partea noastra, este curatenia care se facea superficial in camere si camerele in sine, care nu erau de 5 stele, ci de 4 stele si aveam asteptari, avand in vedere ca am achitat mai mult decat pentru o camera in hotel. Mobilierul este deteriorat, aerul conditionat facea mult zgomot, iar fara el nu se putea dormi. Plaja este foarte frumoasa, cu apa lina si curata. Vom reveni in resort, dar in hotel, nu la casute.

• Hotel Sentido Kamelya Selin Luxury Resort & Spa Side+90 242 323 98 88Çolakli - Manavgat - Antalya / Türkiyede la 154.45 Euro Apreciat cu 7/10

Ce mi-a placut au fost piscinele multe si cu apa calda,mancarea excelenta si diversificata,cafenelele, resort mare nu ai cum sa te plictisesti,plaja superba. Ce nu mi-a placut..dupa ce ca am avut o intarziere de 3h din cauza avionului si am ajuns la orele 20 in loc de ora 17 la hotel,camerele nu erau gata,dar cand am plecat si a trebuit sa eliberam camerele la ora 12,am fost sunati in camera de catre cei de la receptie la 12:04 min ca sa eliberam. Noi eram gata,doar mai verificam sa nu cumva sa nu uitam ceva. La un hotel de 5 stele parerea mea este ca nu se procedeaza asa..noi am asteptat 3h si ceva ca sa facem chek-inul dar dansii nu au putut astepta 5 min la chek-out. Foarte urat gestul si din pacate a umbrit toate lucrurile frumoase.

• Hotel Sentido Kamelya Selin Luxury Resort & Spa Side+90 242 323 98 88Çolakli - Manavgat - Antalya / Türkiyede la 154.45 Euro Apreciat cu 10/10

Hotel foarte bun. Am fost cu 2 copii. Mulțumim Jeka!

Conditiile de cazare sunt ok, hotelul nu este renovat (cu exceptia et 6 din cate am inteles). Se face curatenie, se schimba prosoapele si lenjeria, se umple minibarul - zilnic. Plaja este mare, nu foarte curata. exista posibilitatea de a inchiria baldachine 45 euro/zi , intr o zona mai retrasa a plajei. mancarea a fost ok, nu extraordinara. Nu exista self - service. Personalul hotelului nu vorbeste engleza, cu mici exceptii. Cu toii ar mai avea de lucru la atitudinea fata de oaspeti. Daca i ceri de doua ori acelasi lucru se simt deranjati.

• Hotel Sentido Kamelya Selin Luxury Resort & Spa Side+90 242 323 98 88Çolakli - Manavgat - Antalya / Türkiyede la 154.45 Euro Apreciat cu 1/10

Am avut ocazia sa imi petrec cateva vacante in Turcia in ani trecuți dar ca si anu acesta nu m-am gandit ca ar putea fi. Incepand de la mancare pana la serviciile oferite. Nu ai ce sa-i reprosezi locației este frumoasa, multe piscine flori la tot pasul, plaja ingrijita, dar atat. In hotel camere ponosite imbacsite de mirosuri care mai decare mai dizgrațioase. Mancare de crewsti la tot pasu multa mancare dar de calitate inferioara.... Rusine!