Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
A fost un sejur reusit in linii generale, cu conditii de cazare excelente, mancare foarte buna pentru toate gusturile, piscina curata. Am revenit la acest hotel pentru ca ii stiam plusurile. Anul acesta am constatat minusurile. Minusuri ce tin de administratia hotelului, altele de factorul uman. Se vede intentia hotelului de a face totul posibil pentru a te simti excelent, sa te detrmine sa revii. Personalul de la receptie, bucatarie , bar , de execptie.MINUSURI : parcare, curatenie .Vorbim de 4 stele. La patru stele unele aspecte sunt de neiertat. Este inadmisibil ca la un hotel de 4 stele, unul care are aspiratii de top, sa parchezi masina tocmai la drumull european E 79, sa vii cu bagajul din acel punct. Am intalnit in calatoriile mele, hoteluri cu parcari in diverse pozitii fata de hotel, diferenta majora, ca celelate hoteluri dispun de un loc, unde sa opresti masina cat sa dai bagajele jos din masina si evident cineva care supravegheaza acest "proces". Seara am "pandit" un loc in fata hotelului sa aduc masina....Vorbim de 4 stele : nu se poate ca la un hotel de 4 stele "curatenia " sa reprezinte doar luarea gunoiului din camera. Dupa 3 zile , am atras atentia la receptie, sa se revina cu curatenia. Rezultatul ? A fost aspirata mocheta. La un hotel de 4 stele , in general lenjeria se schimba , aici , la un sejur de 7 nopti...nimic. Sunt convinsa ca daca se apeleaza la serviciul de " room service " debarasarea are loc ,doar dupa terminarea sejurului.