Impresii Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi

127 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEY
      Kusadasi, langa plaja

Vezi tarife
      • Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 10/10

Perfect

Nu e ceea ce ma asteptam.Pandemia a dat totul peste cap.

Acest hotel nu este de 5 stele.Asa cum s-a mai scris curatenia a lasat de dorit,prosoape schimbate la 2-3 zile,un simplu spalat pe jos de 2 ori in cele 7 zile petrecute acolo.La masă personalul plictisit ,trantea mancarea pe farfurie și îți impingea farfuria in mâna. Sa fugiti de camera 235,miroase a mancare,scurgerea la dus înfundata si neremediata.Pentru noi a fost un sejur bunicel.Ca si nota le-as da un 7,5.Este loc de mai bine.

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 9/10

Raport calitate pret: foarte bun. Feluri de mancare diversificate, chiar si cei mai mofturosi pot gasi ceva pe placul lor. Am stat la bungallow: destul de mare, terasa cu o priveliste foarte frumoasa spre gradina si spre mare.
        Wi-fi nu este foarte bun, dar daca se comunica la receptie, se rectifica.

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 6/10

Anul acesta după 9 ani am revenit în acest hotel. Spre surprinderea noastră singurul plus a fost camera ,in rest numai dezamăgiri. Masa sub orice critica , foarte puține feluri de mâncare care se repetau zilnic, personalul plictisit , la masa iti dădeau cu porția , dacă îndrăzneai sa ceri doua bucăți se strâmbau la tine . Spectacolele lăsau de dorit , animația la fel . Nu m-as mai întoarce niciodată aici .

A fost un concediu reusit. Se merita sa faceti drumul pana acolo.

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 7/10

A fost un sejur ok cu mult soare insa au ramas cateva impresii care lasa de dorit despre: curatenie si oferta produselor foarte limitata. Curatenia in camere a lasat de dorit desi cameristele veneau aproape in fiecare zi... nu prea se oaboseau decat sa schimbe prosoapele si sa colecteze tipsul. Din ce am observat si oferta felurilor de mancare a fost foarte restransa. Merg de multi ani in Turcia dar parca asta a fost cea mai slaba "seara turceasca" petrecuta acolo.
        Dar sa le oferim credit si sa consideram ca perioada asta (covid-19) este grea pentru toata lumea. Angajatii de la Jeka merita un 10/10, lafel de profi ca in fiecare an.

Acest hotel cred că se încadrează la 4*.
        Pentru o clasificare de 5* cu UAI ai anumite pretenții, care, din păcate, acest hotel nu a reușit să le atingă. Pentru acest lucru îi dau nota 7.
        Curățenia în camere nu prea exista, cameristele veneau să facă curățenia fix când era ora de odihna (eu având doi copii cu mine) si oricum nu făceau curățenie la noi deoarece eram in camera....așa că vă dați seama ce curățenie am avut eu in camera. Cred că s-a făcut curățenie de 3 ori în 8 zile (asta în condițiile în care puneam semnul să se facă curățenie în fiecare dimineață la 7.50). Nu mai spun că făceau foarta multă gălăgie pe hol (nu va gândiți că din cauza aspiratorului.....nuuu... nu am auzit aspirator în toată perioada cat am stat acolo,....pur și simplu vorbeau și trânteau toate ușile). Într-o zi, în loc să ne schimbe prosoapele le-au pus înapoi pe cele vechi așezate frumos pe suporți, am observat că erau foarte sifonate și așa mi-am dat seama ce au făcut. De obicei alergam eu după ele că să îmi schimbe prosoapele.
        La masa te duceai sa îți iei mâncarea dar te serveau ei, am zis ok., nu am nici o problemă cu asta, insa felul în care te serveau era execrabil. Pur și simplu îți aruncau mâncarea în farfurie, stropind peste tot și murdărind toată farfuria pe toate părțile. Nu aveau personal suficient la masa iar din cauza asta stăteai la coada să îți iei mâncare. Pe chelnerul de la masa nu îl prindeai niciodată, așa că te duceai tu la bar să îți iei ceva de băut.....și iar stăteai la coadă.
        Mâncarea și nici băutura nu a fost de 5* UAI. Au mai spus și alții acest lucru in comentarii și sunt de acord cu ei.
        Daca nu va deranjează ceea ce am constatat/relatat mai sus va puteți duce la acest hotel dar măcar știți la ce sa vă așteptați.
        Din păcate, nu pot sa recomand acest hotel.

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 8/10

Un resort mare si frumos cu piscine și plaja ok. Spatiul verde si terasele ok .Personalul nu a fost ce trebuia pt un resort cu renume. Doar câțiva tineri știau să-și facă treaba, restul destul de incompetenti .Raport calitate-pret -pandemie ,ok!!

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 1/10

Am 3 zile de cand sunt cazat cu familia la Palm Swim si imi doresc sa plec cat mai repede de aici, m-am saturat de carnatii lor care ii servesc in fiecare zi si de personalul sfidator care iti arunca farfuria in fata ca si cum ti-ar da de pomana si toate astea dupa ce am platit 3200 de Euro pentru 6 zile.

Superb !

Este al 3lea an consecutiv când venim la acest hotel și sincer serviciile au scăzut în calitate considerabil. Curățenia se făcea doar dacă insistați, feluri de mâncare deloc diversificate, la capitolul grătar stăteau foarte prost. Ce m-a deranjat foarte mult felul în care te servea dacă mai cereai ceva în plus în condițiile în care tu ai plătit pentru acele servicii. Anul asta m-au dezamagit

Plaja este de 5 stele- are Blue Flag.
        Puncte slabe: mancare nu a fost de Ultra All Inclusiv, nu a existat la masa nici un fruct de mare, iar curatenie nu s a facut deloc in camera...

Am petrecut un sejur la Palm Wings Ephesus în perioada 4-11.07.2021.
        Puncte forte:
        -plaja fina, intrare lina în apa, curatenie;
        -curățenie în camere se efectua zilnic+schimbare prosoape, deși în bai ar fi trebuit insistat
        -masti se ofereau la intrare in restaurant, iar dezinfectant era peste tot
        -curtea superba, bine intretinuta
        Puncte slabe:
        - mâncare foarte puțin diversificată, fără delicatese cum ar fi fructe de mare, doar 4 feluri de fructe, dulciuri nu foarte bune;
        -aglomerație în restaurant, au fost 2 zile in care cu greu am gasit o masa
        - ospătarii rar veneau în timpul mesei sa întrebe ce băuturi dorim;
        -programul artistic a lăsat impresia de improvizatie;
        Comparativ cu alte hoteluri de 5 stele, serviciile au lăsat de dorit. Cu siguranta nu ne-am întoarce la acest hotel.

• Hotel Palm Wings Ephesus Kusadasi0090/232/893.10.96EFES ANTIK SEHIR PLAJI, KUSADASI YOLU 35920, SELCUK IZMIR, TURKEYde la 126.68 Euro Apreciat cu 5/10

Hotelul Palm Wings Ephesus,este hotelul nostru de suflet,venim la acest hotel de pe vremea cand se numea Surmeli(2005) si nu era frecventat de romani.Am avut parte de vacante frumoase,oameni dragi si ospitalieri,servicii de top,animatie extraordinara,masa mai mult decat bogata si indestulatoare,intr-un cuvant,printre cei mai buni.
        Anul acesta am optat tot pentru Palm Wings Ephesus,14 nopti,apartament swim-up,urmate de alte 7 nopti la hotelul Ephesia Holliday Beach 4 stele all inclusive.
        Ajungand la Palm Wings Ephesus,am avut placuta surpriza sa primim acelasi apartament cu piscina privata,pe care l-am mai avut si altadata.
        Din pacate,probabil,dand vina pe pandemie,serviciile din acest hotel de 5 stele ultra all inclusive,nu au fost nici pe departe la nivelul anilor precedenti.
        Curatenia in camere,foarte superficiala,cameristele nu aveau nici macar aspirator(sau nu il foloseau),aduceau parul dintr-o camera intr-alta cu un swiffer mizerabil.In momentul in care am lasat ciubucul pe pat,ne-au facut niste aranjamente florale deosebite,dar curatenia era aceeasi.Ca sa nu ne stricam vacanta,ne-am cumparat produse de curatenie,pe care ulterior ni le foloseau si cameristele...?!
        Mini bar-ul era umplut la sosire,apoi contra cost,conform politicii hotelului.In schimb apa si cafelele trebuiau completate zilnic...Abia dupa ce am facut reclamatie la seviciul clienti,problema s-a remediat.
        Animatia:ca si inexistenta.Doi pitici,ingamfati,care nici macar nu ne salutau,la amfiteatru spectacole jalnice,in concluzie zero.
        In restaurant personalul,altadata amabil si ospitalier,vorbea doar limba turca(se faceau ca nu inteleg nici o alta limba).CIUDAT pentru TURCIA!!!
        Tot personalul incerca din rasputeri sa-ti puna cat mai putina mancare in farfurie.Nu suntem niste gurmanzi.Poate doresc sa mananc la pranz doar pepene...De ce ma intrebau atunci daca doresc o bucata sau doua,nu mai mult???
        Intr-una din zile,la ora 13.15 min am fost la snack bar ca sa-mi iau gozleme.Bucatarul mi-a spus respectuos ca ca abia la ora 16.00 vor avea gozleme.La ora 16.05 m-am prezentat la snack-bar,cerand gozleme si acelasi bucatar mi-a rapuns... ioc.Bizar,s-a epuizat tot gozleme-ul in 5 minute...In momentul in care i-am spus ca voi reclama aceasta problema,a scos o tava cu gozleme,din care m-a servit,cu 5 bucatele,dar sotia mea a primit doar doua pe motiv ca mai sunt si altii care doresc gozleme.
        In concluzie,ne-am simtit ca niste CERSETORI .Nu mi se pare normal sa cersesc mancare pe banii mei si sa ma conditioneze,un ospatar ce doresc sa mananc.
        La restaurantul a la carte a fost foarte bine.
        Ghidul(a)roman de la Peninsula Tours,urmaresc doar sa vanda excursii extra,daca nu esti curios de ele nu te mai baga in seama.
        Nota:in sejurul urmator de la Ephesia Holliday Beach nici un agent de la Peninsula Tours nu ne-a mai contactat...probabil din cauza reclamatiilor si nemultumirilor pe care le-am facut la conducerea hotelului Palm Wings Ephesus.
        Multumim din suflet firmei Jeka (respect deosebit doamnei Oana Carligeanu) pentru profesionalism si dedicare in turism!!!
        Sinceri ,sunteti cei mai buni!!!
        Concluzia noastra pentru acest an si nota este 5.

Conditii excelente de cazare si masa !
        Ideal resortul pentru familii cu copii!

Resortul este ok, singur in zona (deci nu ai pe unde sa te plimbi decat in resort), piscinele ok, intrarea lina in apa ,plaja cu nisip fin. Masa mai saracacioasa ca in alti ani, dar o pun in seama pandemiei si a numarului redus de turisti, oricum ai de unde alege. Per total raprtul calitate/pret foarte ok.

Un hotel foarte bun raport pret/calitate.
        Recomand

Băuturile de calitate slaba- adică din Bulgaria, mâncarea nu f diversificata, coada la mancare, personal puțin pt numărul de turiști din hotel. Apa marii plină de alge urat mirositoare. Una peste alta... cam de 7,5-8.

Nu este ultra all inclusive. Se vinde o minciună.