Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Hotelul este deosebit, camerele mari spatioase, curate, minibar in prima zi. In fiecare zi se schimbau prosoapele, se facea curat in camera.Parcarea hotelului destul de generoasa cu posibilitatea de a se parca si in afara hotelului.Plaja este cu nisip fin si intrarea in mare este fara pietre.Mancarea a fost aceeasi in fiecare zi, carne de pui, peste, mancare gatita, seara frigarui de pui sau ceva asemanator chiftelutelor. Am prin o singura zi in care au servit carne de oaie la cuptor cu orez brun. Bauturile toate locale, nimic bun. Sucurile de la dozator.
Am fost la același resort și anul trecut și lucrurile au evoluat în bine.Mâncare bună cu autoservire, mult peste de calitate, vita și miel gătită tradițional dar gustoasa.Băuturile au surprins prin faptul că erau și străine, de calitate, fara extra taxa.Curățenie ok in camere și tot respectul.Personal politicos.Plaja curata, șezlongurile cu salteluțe peste tot. Anul trecut nu erau salteluțe.Minusuri:La masa se servea omleta preparată pe loc, într-un singur loc. Evident se făcea coada și mulți renunțau. Nu e plăcut să începi așa ziua.Înghețată , la fel, se servea într-un singur loc, coada și un tânăr care se mișcă cu incetinitorul ,,la butoane,,Divertisment foarte slab.Înghesuială la piscina, vina turiștilor evident. De ce sa mergi la mare, sa ai o plaja gen Antalya, cu paravane nu umbrele, o apa foarte buna și să stai sa fierbi la piscina, la propriu, într-un spațiu betonat unde nu exista nici o adiere de vânt, având briza marii la 30 de metrii.???Mult personal foarte tânăr, harnici dar cam nepricepuți.Recomand.
Pentru mare, nisip dau 10+++7 am acordat pt zona de cazare, mancare, curatenie.Marea e superbaaa. Nispul, e atat de fin ca zici ca pasesti in faina!Mancare:erau sortimente, nu mureai de foame, dar nejustificativ calitate pret platit- cam aceleasi mereu si destul de sarata. Pentru bebelusi.. mai nimic, trebuia sa vb cu ei sa ti pregateasca ceva.Curatenie:prosoape izinite..le luau la schimbat si uitau sa puna altele🙂 Pentru 5*...ar fi trebuit sa fie imaculate.Si inca un mare minus - faptul ca la ora 19 aproape te dadeau afara de pe plaja sa faca curatenie si sa aranjeze sezlongurile.Doar pentru apa si plaja 10++
Am dat o steluta doar pentru plaja, apa și spațiul verde, restul lasa de dorit.Prosoape lipsa și când aduceau erau vai de ele, curățenia în camera jalnica, mâncarea foarte sărată și deloc diversificata.Cea mai urata experienta.Sa mai menționez și faptul ca au avut grija sa îmi pună patut de copil în camera dar nu și de mancare, un copil de 10 luni nu poate trai doar cu iaurt și fructe.atat aveau
Buna ziua,E mult de comentat (de bine)- ar trebui sa revin cu detalii peste citeva zile.PALM WINGS EPHESUS -6-14 august 2022__________________x1. Despre Jeka: cumpararea pachetului turistic s-a facut imediat in max 2 zile cu toate formalitatile: plata online/banca+ rezervarea s-a facut imediat (ore) +confirmare din partea mea a contractului/rezervare iar voucherul final a sosit a doua zi dupa plata prin banca. Totul s-a facut rapid on-line/email.Serviciile oferite de JEKA sunt rapide si de incredere pe relatia TURCIA.__________________x2. Despre HOTELUL PALM WINGS EPHESUS – august 2022Hotelul este detinut de aceiasi patorni care detin [Venosa Beach Resort & Spa (Didim)] si [Palm Wings Beach Resort SPA Kusadasi din Davutlar]Doua mici probleme:1. Turcii au inceput sa faca economii “tampite” (dupa 2 ani de pandemie) cum ar fi la prosoape – trebuia sa insisti la schimbarea prosoapelor dar se rezolva cu femeia de servici fara probleme. Curatenia in camera a fost OK.2. La PW EPHESUS au mutat terenul de volei aiurea la 150 m in dreapta linga locatia water-sports. Pe locatia originala din stanga au construit cateva bungalouri in care nu sta nimeni – m-am chinuit cu niste romani sa îi conving sa mute terenu’ la loc – avem (1 ha gol de plaje in stanga ) dar sultanu’ se pare ca nu vrea – o sa scriu mail/comentariu separat la Pninsula Turism (patronu’ lui PW EPHESUS) sa revina la situatia din 2018In rest La PW EPHESUS totul este OK!Conditiile de cazare, confort, mancare, echipe de animatie, piscine, dimensiune plaja sunt aproape identice la toate cele trei hoteluri cu mici diferente ce tin de :- Marimea curtii interioare (Venosa cea mai mare, Palm Wings Kusadasi cea mai mica)- Marimea si numarul piscinelor (PW EPHESUS =6 +topogane, PW Kusadasi =1, Venosa = 1 enorma +topogane)PW EPHESUS fata de celalte doua este izolat in Pamukac la intrarea in Kusadasi intre [Richmond Ephesus Resort si Aqua Fantasy]Mai multe detalii aici despre aceste hoteluri:http://www.homecont.ro/kusadasi/hoteluri-turcia-2019-kusadasi.htm
Întreg personalul au fost atenți,calzi și foarte primitori.In fiecare zi curățenie în cameră, prosoape schimbate
Recomand Jeka Turism!
Servicii impecabile intr-un hotel de 5 stele. Singurele mici minusuri : Nu au existat halate ( oricum nu le foloseam pentru ca nu le folosesc niciodata pe cele din hoteluri ) si prosoapele de baie nu erau chiar cele mai pufoase ( usor uzate ).Restaurantele A la carte nu au fost cine stie ce, destul de banaleIn rest : servicii - 10 ; mancare - 10 ; bauturi -10 ; atitudine personal - 10 ; piscine - 10 ; plaja - 10 ; apa marii - 10 ( extrem de lina intrarea in apa ).M-am dus cu inima stransa fiind primul an dupa pandemie insa a fost mai bine decat in alte resorturi din Turcia in care am fost inainte de pandemie.Concluzii : 1.greu de crezut ca noi sau bulgarii vom oferi astfel de servicii vreodata2. prost- crescuti au toate popoarele ( nu conta ca erau britanici, irlandezi, nemti, nordici, turci, polonezi sau balcanici ) .Sa cari mancarea cu farfuriile cu varf doar ca sa iei o gura si restul sa fie aruncate, sa cari farfurii de portelan si pahare de sticla la piscine sau pe plaje in ciuda faptului ca e interzis, sa sari cu trotinetele pe gresia impecabila din resort .............. Eu personal daca eram factor de decizie le confiscam trotinetele. Sunt curios daca si pe gresia din propriile locuinte sar cu trotinetele. As mai alege oricand acest resort.
Hotelul este foarte frumos, pozitionat în afara stațiunii, departe de aglomerație, minunat pentru un concediu liniștit cu familia.Serviciile foarte bune, mâncare diversificata și pt toate gusturile.Camerele un pic cam mici.
O locație foarte frumoasă și de-asemenea serviciile pe măsură...
Locație 10Mâncare 9Facilitati 9Personal 9Conform statisticilor date de o agenție turcească, Palm Wings Ephesus..este între primele 3 hoteluri în 2022 vis a vis de raportul preț/calitate.Recomand !
Hotelul este situat la aproximativ 10 km de Kusadasi. Camera dubla cu pat suprapus a fost confortabila pt 2 adulti si 2 copii însă baia este destul de mica . La intrare erau multe furnici in camera si pe terasa si singura solutie a fost ca persoana ce se ocupa de curatenie sa dea cu spray de insecte peste tot...Daca se dorește, camerista intra zilnic pt curatenie, se reface stocul de ceai, nes si se asigura o sticla de 1,5 L de apa plata . La check-in minibarul era gol si asa a ramas pe parcursul sejurului.Ca un mare plus pot mentiona plaja foarte larga, apa curată si foarte calda la jum. lunii iunie. Se curata constant plaja de gunoaie si resturi lasate de clientii certati cu ordinea si curatenia. De asemenea, gradina resortului este foarte bine întreținută, superbă!Personalul ni s-a parut destul de plictisit, doar echipa de animatie fiind ceva mai vioaie si interesata de turiști. Piscinele sunt curate insa insuficiente sezlonguri pentru nr de clienti. Trebuie sa te trezesti cu noaptea in cap pt a gasi un sezlong liber, mai ales pe plaja.Mâncarea nu este foarte diversificată, chiar mediocră, însă se găsește ceva de mâncare oricand. Mancare cu specific turcesc am regasit doar o singura seara, la cină. Cina in restaurantul a- la -carte a fost un fiasco,slaba organizare, am petrecut 2 ore asteptand sa ni se serveasca 2 feluri de mancare( pt copii a venit doar o parte din meniu) iar pt desert nici n-am mai asteptat...Per total , a fost un sejur reușit, la un preț conform calitătii serviciilor.
Perfect
Nu e ceea ce ma asteptam.Pandemia a dat totul peste cap.
Acest hotel nu este de 5 stele.Asa cum s-a mai scris curatenia a lasat de dorit,prosoape schimbate la 2-3 zile,un simplu spalat pe jos de 2 ori in cele 7 zile petrecute acolo.La masă personalul plictisit ,trantea mancarea pe farfurie și îți impingea farfuria in mâna. Sa fugiti de camera 235,miroase a mancare,scurgerea la dus înfundata si neremediata.Pentru noi a fost un sejur bunicel.Ca si nota le-as da un 7,5.Este loc de mai bine.
Raport calitate pret: foarte bun. Feluri de mancare diversificate, chiar si cei mai mofturosi pot gasi ceva pe placul lor. Am stat la bungallow: destul de mare, terasa cu o priveliste foarte frumoasa spre gradina si spre mare.Wi-fi nu este foarte bun, dar daca se comunica la receptie, se rectifica.
Anul acesta după 9 ani am revenit în acest hotel. Spre surprinderea noastră singurul plus a fost camera ,in rest numai dezamăgiri. Masa sub orice critica , foarte puține feluri de mâncare care se repetau zilnic, personalul plictisit , la masa iti dădeau cu porția , dacă îndrăzneai sa ceri doua bucăți se strâmbau la tine . Spectacolele lăsau de dorit , animația la fel . Nu m-as mai întoarce niciodată aici .
A fost un concediu reusit. Se merita sa faceti drumul pana acolo.
A fost un sejur ok cu mult soare insa au ramas cateva impresii care lasa de dorit despre: curatenie si oferta produselor foarte limitata. Curatenia in camere a lasat de dorit desi cameristele veneau aproape in fiecare zi... nu prea se oaboseau decat sa schimbe prosoapele si sa colecteze tipsul. Din ce am observat si oferta felurilor de mancare a fost foarte restransa. Merg de multi ani in Turcia dar parca asta a fost cea mai slaba "seara turceasca" petrecuta acolo.Dar sa le oferim credit si sa consideram ca perioada asta (covid-19) este grea pentru toata lumea. Angajatii de la Jeka merita un 10/10, lafel de profi ca in fiecare an.
Acest hotel cred că se încadrează la 4*. Pentru o clasificare de 5* cu UAI ai anumite pretenții, care, din păcate, acest hotel nu a reușit să le atingă. Pentru acest lucru îi dau nota 7.Curățenia în camere nu prea exista, cameristele veneau să facă curățenia fix când era ora de odihna (eu având doi copii cu mine) si oricum nu făceau curățenie la noi deoarece eram in camera....așa că vă dați seama ce curățenie am avut eu in camera. Cred că s-a făcut curățenie de 3 ori în 8 zile (asta în condițiile în care puneam semnul să se facă curățenie în fiecare dimineață la 7.50). Nu mai spun că făceau foarta multă gălăgie pe hol (nu va gândiți că din cauza aspiratorului.....nuuu... nu am auzit aspirator în toată perioada cat am stat acolo,....pur și simplu vorbeau și trânteau toate ușile). Într-o zi, în loc să ne schimbe prosoapele le-au pus înapoi pe cele vechi așezate frumos pe suporți, am observat că erau foarte sifonate și așa mi-am dat seama ce au făcut. De obicei alergam eu după ele că să îmi schimbe prosoapele.La masa te duceai sa îți iei mâncarea dar te serveau ei, am zis ok., nu am nici o problemă cu asta, insa felul în care te serveau era execrabil. Pur și simplu îți aruncau mâncarea în farfurie, stropind peste tot și murdărind toată farfuria pe toate părțile. Nu aveau personal suficient la masa iar din cauza asta stăteai la coada să îți iei mâncare. Pe chelnerul de la masa nu îl prindeai niciodată, așa că te duceai tu la bar să îți iei ceva de băut.....și iar stăteai la coadă.Mâncarea și nici băutura nu a fost de 5* UAI. Au mai spus și alții acest lucru in comentarii și sunt de acord cu ei.Daca nu va deranjează ceea ce am constatat/relatat mai sus va puteți duce la acest hotel dar măcar știți la ce sa vă așteptați.Din păcate, nu pot sa recomand acest hotel.
Abonare newsletter