Impresii Hotel Litore Resort And Spa Alanya

114 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Karaburun Mevkii Okurcular Alanya, 07400 Okurcalar
      Okurcalar, la 150 m de plaja

Vezi tarife
      • Hotel Litore Resort And Spa Alanya0090 444 6 717Karaburun Mevkii Okurcular Alanya, 07400 Okurcalarde la 114.08 Euro Apreciat cu 9/10

Am calatorit in Turcia la inceputul lunii Septembrie, pentru doua saptamani. Vremea a fost inca foarte calda in prima saptamana. Hotelul este situat pe un deal, nu are acces direct la plaja, dar exista un trenulet care functioneaza pana la ora 19:00 care face legatura intre hotel si plaja privata a acestuia. In general nu am asteptat foarte mult venirea trenuletului, dar, calatorind cu un copil de un an, am fi preferat acces direct la plaja.
        Camerele sunt spatioase, iar curatenia se face zilnic. Piscina este suficient de mare si am gasit in fiecare zi sezlonguri atat la piscina, cat si la plaja.
        Pentru copii exista o piscina cu apa mica, un club in care poti sta cu copilul sa se joace, un parc cu leagane si topogan. Nu sunt multe optiuni de mancare pentru bebelusi. Exista o zona cu mancare destinata copiilor, dar este pentru intervalul 4-12 ani. Variantele disponibile acolo erau: paste (sarate), cartofi prajiti, nuggets, o supa si borcanase cu piure de fructe. Restaurantul are si o zona cu mancare diet - in principal carne si orez fiert si am mai folosit carnea de acolo. Lapte si mancare pentru copil am adus din Romania. Nu erau multe optiuni nici in supermarketurile din apropiere.
        Am citit unele reviewuri care mentionau foarte mult zgomot noaptea si ca urmare am rezervat camere land view, zona de spectacole fiind catre mare. Nu am avut nicio problema si bebelusul a putut dormi ok in toate serile.
        Am incercat doua restaurante a la carte pe durata sejurului. Noua ne-a placut cel mai mult cel pescaresc. Cafeaua turceasca am baut-o zilnic la patiserie.

• Hotel Litore Resort And Spa Alanya0090 444 6 717Karaburun Mevkii Okurcular Alanya, 07400 Okurcalarde la 114.08 Euro Apreciat cu 10/10

O vacanta de nota 10, totul este curat, chiar se strânge din urma turistilor continuu pentru a fi curat și la hotel și la plajă, in camere se face curat zilnic. Angajații sunt prietenosi și muncesc mult , chiar admirabil, cu zâmbet tot timpul chiar , întradevăr unii stau mai slab cu engleza dar ne am înteles. Piscina este curata si ingrijita. Mancarea este de nota 10, diversificată si buna. Apa în mare superba , curata si calda, o plăcere sa stai. Organizarea Jeka cu Karpaten excelentă. Multumim!

Chiar a fost o vacanta reusita. Hotelul este curat, in camere se face curat zilnic. Oamenii sunt prietenosi (stau mai slab cu engleza). Piscina este curata si ingrijita. Mancarea este de nota 11. Si diversa si buna. Nu am acordat 10 puncte din cauza umbrelutelor prea mici de la plaja. Organizarea Jeka/Carpaten excelenta.

Totul a fost ok.mai puțin mâncarea, dar asta se întâmplă deseori la hotelurile din Turcia.

Hotel foarte curat.

De la aeroport la hotel sunt 2 ore.

Aici am ceva de reprosat agentiei care la intoarcere a trimis un autobuz fara aer conditionat, doar ventilatie la aproape 40 de grade, sa va fie rusine!!!!
        Copiii nu puteau respira de cald si noi adultii de asemenea.
        Sa mergi 2 ore , la ora 4:35 dupa-amiaza in conditiile alea este inadmisibill!
        Daca cititi si conteaza viitorii turisti, remediati problema cat mai repede.

Primirea foarte buna, era o fata acolo care te intampina cu sampanie, ceai, dulciuri, fructe
        Curatenie in camere in fiecare zi.
        10 min gratis de Masaj.

Personalul de la Spa dragut, dar un baiat de acolo de la staff foarte nepoliticos cand am cerut acces la camera cu eucalipt care ne-a fost oferita gratis de catre agentie.
        Aici am cerut ajutorul reprezentantului agentiei, am avut reprezentant din partea Karpaten care nu mi- a raspuns decat la un mesaj, " la ce hotel sunt cazata?", i-am raspuns si nu am mai primit nimic inapoi.
        Am cerut ajutorul reprezentantului hotelului care cu o zi inainte imi spusese ca orice problema legata de hotel , o rezolva, dar apoi imi sugera sa dau spaga, pe care oricum am dat-o in fiecare zi, ba la bar, ba la masa, ba la lobby bar....deci nu era nevoie pentru ca dadeam atunci cand aveam servicii bune.

Inghetata doar 2 ore pe zi.
        Ceva placinte facea o doamna , cam 2 ore/zi.
        Snack vreo 4 ore parca, dar destul cu burgeri, shawarma, pizza, hot dog, dar chiflele reci din pacate.

Nu m-as mai intoarce aici din cauza drumului lung pana la hotel.

Plaja superba, dar trecerea este prin tunel, apoi de la ora 8 este un tractoras care face curse catre plaja.Drumul pe jos catre plaja este anevoios.
        Bar la plaja

Doar cativa vorbesc engleza si sunt zambitori.
        Mehmet este un om extraordinar, o sa-l recunoaste-ti din prima.

Seara la Lobby , vreo ora canta cineva la pian, foarte frumoasa atmosfera.

Mancarea nu foarte variata comparativ cu alte hoteluri, dar pentru nepretentiosi , destula.
        Salate care erau refolosite cateodata, doua feluri de supa de-a lor, paste doua feluri de fiecare data,
        Bauturi internationale la Lobby bar, chiar foarte variate.
        Vin, sampanie, cockteiluri, sucuri, whisky local, la piscina.

Echipa de Entertaiment foarte slaba, doar 2 seri au avut seara mexicana cu Mariachi si in alta seara ceva artisti care au fost copiat vedete internationale (foarte buni), in rest plictisitor.

Nu m-as mai intoarce din cauza distantei aeroport-hotel.

• Hotel Litore Resort And Spa Alanya0090 444 6 717Karaburun Mevkii Okurcular Alanya, 07400 Okurcalarde la 114.08 Euro Apreciat cu 5/10

Din pacate numai lucruri negative, de la aroganta personalului de la receptie pana la femeile de serviciu, barmani, sefi,....Personal insuficient peste tot, era o singura femeie de serviciu pe etaj, la restaurant la grătar era un singur băiat la 3 grătare. În camere nu s-a schimbat așternutul 1 sapt., intr-o zi nici nu a venit femeia de serviciu, am rămas fără hartie, fără apa în frigider și ni s-a spus sa sunam.la receptie ptr hârtie igienica, nu este posibil.la hotel de 5* asa ceva. La bar aroganta, nu aveau pahare pentru băutură la draft, la restaurant pana la ora 8 nu vedeai decât câte un ospătar cu toate ca programul era de la 7, prin restaurant erau pisici, adică nu ai voie cu animale de companie dar ale lor umblau prin restaurant pe la mese. Grătar de pui nu aveau în fiecare zi, mai mult mâncare gătită, peste, ficat. Când am întrebat dacă supele conțin gluten habar nu aveau nici sefii despre ce vorbesc, și la 2 zile a apărut o punga cu 4 felii de paine fara gluten, eu fiind celiaca
        La plaja șezlongurile foarte înghesuite.Personalul nici măcar un minim de engleza nu știa. Dezamagiti de aceasta alegere, nu recomandam acest hotel.

• Hotel Litore Resort And Spa Alanya0090 444 6 717Karaburun Mevkii Okurcular Alanya, 07400 Okurcalarde la 114.08 Euro Apreciat cu 8/10

Este un hotel frumos, mare, camera destul de mare cu minibar care trebuia alimentat cu suc si bere zilnic dar nu se intampla asta.
        Curatenie in camera se face zilnic dar nu cum trebuie, se schimba prosoapele dar nu se ridica cosul de gunoi.
        Toate astea se rezolva cu camerista care o gasesti pe hol.

Mancarea foarte buna si dizertificata, ai ce alege pentru toate gusturile.

Bautura foarte proasta calitativ si pe barul de de piscina servita foarte urat, la barul din hotel se servea cum trebuie cocteiul nu o amestecatura de gheata si sirop.
        Bauturile racoriloare numai la dozator, nimic la sticla sau pet. Doar apa la pet de 0,5 peste tot la rece in vitrine frigorifice de unde te serveai cand aveai nevoie.

Piscina mare si foarte frumoasa, locuri se gaseau mereu. Accesul la plaja se face cu un tractoras cu remorca, este ok, sau pe jos. Organizata ok si plaja cu bar, mancare, fructe, apa.

Una peste alta este un hotel ok, merita sejurul.

Ne-am simtit minunat in acest resort, vom reveni cu siguranta.

Recomand hotelul Litore Resort Hotel & Spa. Personal foarte amabil (majoritatea vorbeau engleza destul de bine), echipa de animatie f faina, piscina infinity e minunata, mancare buna si variata -serile tematice cu mancare turceasca si peste au fost dincolo de asteptari, plaja si apa f curate (intrare lina in apa, dar apa se adanceste dupa aprox 2-3m, trece de 1.50m adancime). Singurul minus, umbrelele de paie de pe plaja care nu prea tin umbra :( Recomand cu drag, noi am fost foarte multumiti de alegerea facuta.

Un hotel de vis cu angajati perfectionisti care iubesc ceea ce fac.
        Pe tot parcursul sejurului angajatii hotelului vor avea grija ca totul sa fie perfect si la superlativ.
        Daca as putea descriere intr-un singur cuvant acest hotel ar fi:PERFECT!
        Abia astept vara viitoare pentru a reveni din nou in cadrul acestui hotel si pentru a ma bucura din nou de ospitalitatea si profesionalismul angajatilor.