Impresii Hotel Kaliakra Albena

108 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Albena 9620, Bulgaria
      Albena, langa plaja

Vezi tarife
      Ordoneaza:
      • Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 9/10

A fost o vacanta reusita. Este un Hotel pe care il recomand cuplurilor care au copii. Camerele foarte curate, se schimbau prosoapele zilnic , iar lenjeria la 2 zile.
        Mancarea variata si proaspata. Personalul amabil, aveau animatori care faceau activitati cu cei mici in fiecare zi(asa ca noi ,parintii aveam si noi momentele noastre de liniste )

Cu siguranta vom reveni si la anul.

Este al doilea an cand venim la acest hotel. Fata de anul trecut am remarcat ca este mai putin personal pentru curatenie, astfel nu se explica faptul ca dupa trei zile a trebuit sa solicitam la receptie ca dorim sa fie trimisa persoana desemnata pentru curatenie.
        Pentru ca perioada aleasa a fost catre sfarsitul sezonului, nu au mai fost probleme cu seslongurile de pe plaja (pentru care anul trecut, in plin sezon, trebuia sa te scoli de la ora sase dimineata pentru a le rezerva).
        Personalul este amabil, cu zambetul pe buze. Mancarea diversificata, gustoasa. Plaja aproape de hotel, cu nisip fin.

• Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 4/10

Am mai stat aici în 2021 şi, plăcut impresionaţi, am decis să revenim. Am fost neplăcut surprinşi încă de la început. Mocheta din cameră era necurăţată, în dulapuri praf de un deget, iar în minibar un supozitor (!) pe jumătate topit. La baie nu mai era gel de duş în recipient (politica hotelului), în schimb ne-au dat, cam la 2 zile, un săpunel ieftin, cam cît o cutie de chibrituri, şi 4 flacoane cît degetul cu gel de duş/şampon. În fine, luasem din ţară gel de duş, şampon şi săpun. Scurgerea din podea refula, aşa că am făcut puţin pe instalatorul şi am descoperit că era înfundată cu un şerveţel umed. Lenjeria a fost schimbată o singură dată, iar prosoapele de două ori, după insistenţe. Apă de băut am înţeles că trebuia să ne aducă femeia de serviciu, zilnic o sticlă de 1,5 l pt. 4 persoane. A adus numai de vreo 4 ori în cele 7 zile. Femeia de serviciu era o acritură bulgară, care, după ce i-am atras atenţia, frumos şi politicos, în engleză, a început să turuie ceva pe limba ei (ne înjura sau/şi blestema, cred). Nu vorbea sau nu dorea să vorbească decît bulgăreşte, deşi am încercat în engleză sau franceză. Gunoiul era luat la 2 zile, între orele 14.40-15.15., numai ca să ne deranjeze, presupun. Pînă la urmă, în a 5-a dimineaţă, i-am făcut reclamaţie la Recepţie, unde am găsit o fufulică şi un păpuşel plini de ei, aroganţi cît cuprinde. Ne-am expus păsurile referitor la atitudinea femeii de serviciu şi ... ne-am dat foc la valiză cu ea! Nici măcar nu mai răspundea la salut, apă nu a mai adus, iar gunoiul l-am mai dus noi. De curăţenie, nici vorbă!
        Mîncarea destul de bună şi variată, aveai de unde alege mereu, iar personalul din incinta restaurantului foarte amabil. Aceasta a fost cam singura bilă albă. Plaja nu mai era ca acum 2 ani, nu prea se mai adunau chiştoacele, paiele de la băuturi, algele sau frunzele. În schimb, am scăpat de "prosoparii" care ocupau primele 2 rînduri de şezlonguri, pentru că s-a introdus o mică taxă de 7 leva/zi pentru aceste prime rînduri.
        Per ansamblu a fost bine, dar cu siguranţă nu vom reveni!

Am avut parte de un concediu plăcut, doar că am constatat că luna august este mult mai aglomerat decât iulie, perioada în care ne ducem de obicei. Totul a fost asa cum ne doream!

Totul a fost minunat! O singura problema, aerul condiționat în camera era foarte slab.

• Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 5/10

În afara de orice alta neplăcere, cea care te face sa te simți întotdeauna străin, chiar dacă hotelul are cazați români în proporție de peste 70%, este aceea ca niciodată, în cei peste 10 ani de când venim aici, nu am văzut sa se scrie pe undeva, ceva în limba română. Cred ca ar trebui sa existe totul tradus, începând de la întrarea în hotel, cu un bun venit....meniul...totul la piscina...etc. Un alt lucru care tine aici, de bunul simț al turiștilor( lipseste cu desăvârșire), este acela ca toate șezlongurile piscinelor și plajei, sunt pline doar cu prosoape iar proprietarii se regăsesc doar într-un loc, sigur, ca doar nu se împart pe jumătate, iar unii dintre noi, nu au unde sa se relaxeze. Desi au fost informați cei din recepție, nu au luat nici o masura.Și ar mai fi multe de spus.....

De la un an la altul, tot mai slab. Lenjeria, deși se schimba conform legii la 2 zile, a treia zi nu era schimbata.  La baie și în balcon nu se face curat, mobilier învechit, mocheta veche și cu iz neplăcut, mâncarea nu mai are aceeași calitate ca în anii trecuți. Mesele nu se mai dezinfectează ( măcar șterse cu o cârpă cu spirt după ce turistii servesc masa, pentru ca cei care vin dupa ei, sa aibă masa curata.

• Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 7/10

CAMERA FRUMOASA , CURATENIA FOARTE BINE, OSPITALITATE BUNA, MANCARE PROASTA

• Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 10/10

Totul la superlativ(mancare,camere,organizare program din partea hotelului).Acord o bila neagra agentiei Jeka deoarece acest hotel nu are piscina interioara asa cum apare in descriere.Am beneficiat de gratuitate la piscina hotelului Dobroudja.Piscina cu apa incalzita,vestiare super curate.

Totul a fost foarte frumos și foarte ok, la Hotel Kaliakra, Albena !
        Curățenie, plaja f aproape, mâncare multă, buna și diversificata, personal f amabil !

• Hotel Kaliakra Albena+359 57 962 873Albena 9620, Bulgariade la 108.30 Euro Apreciat cu 8/10

Bună ziua! Am revenit aseara de la Kaliakra, Albena!

Mâncare, băutura ok, curățenie zilnic în cameră, piscinele curate, plaja de asemenea.

Trimis de pe Galaxy
        Animatori nu mai există, seara erau 2 fete si 2 băieți (prin rotație) care dansau aceleași melodii cu copiii de la 20.30, iar de la 21 pentru adulți aceeasi boxă o lăsa cu muzică.
        Am prins perioade la Kaliakra când aveau formație ce canta live la restaurant si spectacole seara.
        Am trecut pe la Ralitsa la niste prieteni si acolo inca aveau spectacole seara si dupa spusele lor tot felul de activități în cursul zilei.
        Am zis să vă scriu un feedback, că lumea e interesată ce si cum.
        O zi bună!

Totul a fost la superlativ, locația, plaja, piscina, restaurantul și barurile foarte bine aprovizionate, servire ireproșabilă și nu în ultimul rând tot personalul hotelului, foarte amabil și receptiv.

Camerele duble superioare sunt cu vedere la mare si la piscina. Sunt mari si includ pat suplimentar si canapea. Minibarul este inclus si aprovizionat zilnic cu suc, bere si apa. Curatenie ok, prosoapele se schimba zilnic. Exista piscina de adulti incapatoare si piscina de copii cu topogane. Mancarea foarte buna, proaspata, diversificata. salate, fructe,peste, clatite - zilnic. La snack bar, aveau mereu cartofi prajiti, pizza, gogosi, burger, inghetata. Au animatori pt copii. Au o sala de jocuri unde poti juca ping pong, biliard, air hokey. Plaja este chiar langa hotel. Se ofera prosoape de piscina/plaja gratuite 1/zi/pers. Singurul inconveninent este proasta educatie a oamenilor de a isi lasa un prosop pe 2 sezlonguri toata ziua, chiar daca nu stau la plaja.. iar tu ajungi prin ultimele randuri sa prinzi un loc. La alte hoteluri, astfel de gesturi stiu ca sunt taxate prin stangerea prosoapelor lasate cu titlul de rezervare. Parcarea mult prea neincapatoare.. dar se poate parca la strada. Costul parcarii se achita separat 20 leva/zi sau mai putin in functie de zona.

O noua experienta in Albena. Comparativ cu hotel Gergana, doar o idee mai bine; plaja, personalul, mancarea sunt in regula, satisfac destul de multi pretentiosi insa cazarea lasa mult de dorit- aspect neingrijit care lasa o senzatie neplacuta - perdele , draperii murdare, camere mult prea demult zugravite...

nu am decat cuvinte de lauda pentru acest hotel , totul perfect , mancarea foarte buna si diversificata , camerele mari , curate , se schimbau prosoapele zilnic , am ajuns la hotel la ora 9 dimineata in conditiile in care camerele se predau la ora 14 , am vorbit cu managerul hotelului( Domnule ) si ne-au dat bratarile de la ora 9 sa putem merge la plaja si sa facem consumatie la bar pana ne putem caza ( la 12 ne-au chemat sa ne de-a cheile de la camera ), fata de experientele din 2021 de la nisipuri la hotelul cu acelasi nume , acest hotel este perfect .

Hotel - curat, bine amplasat
        Personal - amabil, disponibil
        Statiune - potrivita pt relaxare si odihna, foarte curata
        Plaja - nisip fin, curata, spatioasa

am fost la hotel kaliakra din albena in perioada 02.08.2022-08.08.2022 ptra a doua oara ,fata de acum 6/7 ani lucrurile au fost putin schimbate in rau ,aici ma refer la saracia din mini bar ,1doza pepsi,1 doza mirinda ,2 beri si o sticla apa plata in conditiile in care te anunta de la chek in ca barul se umple o singura data la sosire ....lenjeria de pat nu au schimbato niciodata in 7 zile ......in rest camere mari si spatioase la dubla superior si destul de mici la standard ,mancare din belsug mai putin la ciorbe unde nu gasesti o ciorba ca lumea in 7 zile ,plusuri amabilitatea personalului de la receptie si baruri + pozitia direct pe plaja

PERFECT!!!! Din toate punctele de vedere!
        Nu luați in seama comentariul româncei tumefiate care a zis ca mâncarea nu e diversificata. Mănânci pana crapi de toate, tot ce va puteți închipui. PS: sa va luați la voi niște colebil sau kebene plus, va fi nevoie.
        In băuturi pun alcool din abundenta, nu ca la noi doi stropi. Pune nenea de la barul de pe plaja de pleci in genunchi de acolo.
        Camerele f mari si curate, camerista venea zilnic.
        Nu luați in seama nici butonul mare roșu de SOS din dus, nu se întâmpla nimic dacă îl apăsați.
        In concluzie, maxim recomand, cea mai buna alegere ever nota 200.

SUPERB, TOTUL LA SUPERLATIV. Am mancat pana am plesnit, curat totul, efectiv perfect de la plaja la cameriste. O sa revin cu drag!

Este un hotel f bun. Acum ne-am întors din concediu. Camera a fost f mare, spațiu suficient pt 2 copii, vederea la mare din cameră (944) este superbă. Mâncarea excelentă.....fff diversificată, orice îți dorești, de la legume, fructe, orice fel de carne( rată, pui, porc, ffff pește) , sushi, scoici....fagure de miere, cam orice îți dorești. Plaja este superbă, curata, nisipul fin, aerisita. Are și piscină, dar nu am stat deloc la ea, un singur lucru as putea spune că nu are....animație. Seara are pt copii ceva, dar nimic extraordinar.
        Balurile de UAL sunt ok, copii au fost non stop la ele pt apă, suc.