Impresii Hotel Ic Hotels Green Palace Kundu

197 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Özlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110, Antalya, Turkey
      Kundu, langa plaja, la 10 km de Antalya. Plaja privata cu nisip.

Vezi tarife
      • Hotel Ic Hotels Green Palace Kundu0090/242.431.21.21Özlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110, Antalya, Turkeyde la 197.05 Euro Apreciat cu 10/10

Mi-a plăcut totul: mâncarea, camera, marea, plaja și absoluta ospitalitate turceasca. Hotelul IC Green hotel este kid concept. Are piscine cu adâncime maxima 140 cm și sunt mulți mulți copii cu părinții lor. Are multe grădini super amenajate. Hotelul are doar 3 etaje ceea ce noi am considerat un plus și este cam la 3 km de centrul Larei. Un mare mulțumesc și agenției Jeka turism pentru consiliere și amabilitate. Concluzia: mai vrem în Turcia.

• Hotel Ic Hotels Green Palace Kundu0090/242.431.21.21Özlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110, Antalya, Turkeyde la 197.05 Euro Apreciat cu 7/10

Dezamagitor in ceea ce priveste camera, nici pe departe de 5 stele: mica, mobilier super vechi, uzat, usa de la baie uzata.
        Exteriorul frumos, multa vegetatie, super piscinele, mari, spectacole diversificate, frumoase,.
        Mancarea multa insa foarte condimentata, picanta.

Singurul minus pe care l-as da ar fi pt faptul ca am avut o camera cvadrupla destul de mica pt o familie de 4 pers., iar spațiul de depozitare foarte mic.
        In rest, totul foarte curat, un ținut verde, bine îngrijit.
        La capitolul mancare, am primit de toate: de la specialități turcesti, pana la sushi, fructe de mare, peste etc.
        Spectacolele tematice si programul pentru copii erau aproape zilnic.

Hotel foarte bun cu facilitati specifice pentru copii de toate varstele
        O saptamana este prea putin si nu poti face toate activitatile

Hotelul este curat, mancarea buna, oamenii sunt amabili, gradina si plaja sunt foarte ingrijite. Copiii s-au distrat si adultii s-au relaxat. Ca si imbunatatiri ar fi urmatoarele: la piscine (copii si adulti) gresia de pe jos aluneca rau, mai ales cand este ud pe jos, cafeneaua era mereu supraaglomerata si chelnerii erau depasiti de atatea comenzi, muzica de seara era cam fals cantata, cocktail-urile nu erau deloc reusite, decat cele de la mixology. Taxi pana in Antalya este la suprapret si transfer avion costa 40euro dus. Cam piperat. Plasticul este folosit la greu, pahare de unica folosinta si apa. Deci salvarea planetei este ignorata complet, mai ales avand in vedere valul de turisti, se face mare risipa de plastic.

• Hotel Ic Hotels Green Palace Kundu0090/242.431.21.21Özlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110, Antalya, Turkeyde la 197.05 Euro Apreciat cu 8/10

Resort frumos, ingrijit, curat, potrivit penteu familiile cu copii. Am apreciat faptul ca exista foarte
        multe facilitati si activitati pentru copii, spectacole, locuri de joaca, mancarea foarte gustoasa si curatenia. Cateva minusuri pentru faptul ca nu tot personalul vorbeste engleza (uneori ne-am inteles mai greu cu privire la mancarea copilului), se aglomereaza destul de tare la orele de varf la masa sau la spectacolele pentru copii (uneori era dificil de gasit locuri), iar gresia exterioara este alunecoasa cand este uda.

Hotel fff bun , ideal ptr familii cu copii, cu multiple posibilități de petrecere a timpului liber, cu o gradina fff frumoasa, spectacole și animatori ptr toate vârstele. Mâncarea fff bună, diversificata. Curățenie zilnic . Cu siguranță, vom reveni! Mulțumim, jeka !!!

Ne-am simtit foarte bine, am fost in perioada (23.08-30.08.2022) si pot spune ca am avut la dispozitie tot ce ne-am dorit:
        - acquapark-ul ne-a satisfacut atat pe noi, adultii, cat si pe fetita noastra de 4.5 ani;
        - masa si bauturile diversificate mereu, de calitate si disponibile de la 08:00 pana tarziu in noapte 01:30; am apreciat foarte mult late breakfast si late dinner;
        - spectacole atat ptr copii cat si pentru adulti, minunate;
        - activitati multiple pentru copii setate pentru toate grupele de varsta corespunzator;
        - am apreciat grija cu care zonele de piscina si locurile de joaca pentru copii erau acoperite cu niste copertine pentru protectia solara, in cazul in care doreai sa stai mai mult cu cei mici afara;
        - sezlonguri la mare multe si disponibile tot timpul, nu am simtit nici o problema al organizarii, chiar daca ajungeam in jur de 09:30 - 10:00; cele de la piscina erau un pic mai greu de gasit libere (metoda prosopului pus dis-de-dimineata era folosita din pacate aici);
        - snack-bar-uri disponibile atat in zona aquapark-ului cat si a plajei;
        Felicitari managementului hotelului, cat si agentie JEKA si TEZ Tour pentru o astfel de recomandare!

Resort foarte extins, multă vegetație, cadru natural deosebit. Bine îngrijit, servicii excelente, activități diverse, pe toate gusturile.
        Șezlonguri suficiente atat la mare, cât și la piscine, mai putin la toboganele pentru copii mici.
        Restaurante încăpătoare.
        Barurile au program lung.
        Un hotel excelent pentru familiile cu copii.

• Hotel Ic Hotels Green Palace Kundu0090/242.431.21.21Özlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110, Antalya, Turkeyde la 197.05 Euro Apreciat cu 9/10

PRO: resortul mare si cu foarte mult verde; curatenia zilnica; activitatile pentru copii si mai ales piscina; mancarea foarte buna si atent selectionata; personalul prietenos; foarte aproape de aeroport, ceea ce pentru o familie cu copii a fost excelent; inghetata si frappe ul wow:);

CONTRA: camera mica, mobila veche, spectacolele din amfiteatru...

M-as intoarce oricand in cadrul acestui resort intrucat minusurile sunt intrecute de toate avantajele pe care le ofera.

Raportul calitate/pret este unul rezonabil. Activitatile oferite copiilor si adultilor sunt exceptionale. Mancarea nu este extrem de diversificata, dar gustoasa. Bauturile sunt de calitate. Singurul minus pe care merita sa il mentionez este legat de dimensiunea si designul camerei.

Buna ziua!
        Hotelul este foarte frumos,mâncarea buna si diversificata.Condițiile excelente.Piscina foarte curată.Activitățile pt copii au fost educative și diversificate:yoga de dimineața,
        în cursul zilei activități cum ar fii pictatul fetei,spectacole și cinema seara.Tot pt copii este si un park acvatic cu tobogane,țâșnitori si o mini piscina cu apa încălzită pt bebeluși.O zona foarte frumoasa pt copii si adulti de tobogane cu apa.Plaja curată,marea limpede si cu nisip fin.Barul din lobby foarte diversitat.
        Ne a plăcut foarte mult ca,resortul a avut multă verdeața.

Cele mai bune servicii. Revenim cu siguranta. Mulțumim Jeka Turism !

Un resort superb, foarte mare, multa verdeata, insa multa mizerie la piscina copiilor in toate zilele din sejur. Mini barul nu era aprovizionat zilnic, iar curatenia nu mai era nici ea daca dormea copilul la pranz. Mancarea foarte buna di diversificata.

Având în vedere ca este un hotel de 5*, ma așteptam să fie mai modern comparativ cu altele la care am fost. Mobila din dormitoare este veche, iar cea din dormitorul unde am stat avea un blat foarte lipicios cred ca era din cauza lacului/baițului, am pus un toc de ochelari pe blat iar când am ridicat tocul a rămas imprimat pe mobila pielea de pe toc, efectiv nu puteam pune nimic direct pe blat. În rest, mâncarea foarte bună, diversificata.
        Exteriorul hotelului superb, spectacole în fiecare seara, plaja aproape, bar lângă plaja.
        Un alt minus este locația hotelului, în pustietate, nu sunt magazine/bazare în zona, dacă vrei sa mergi la bazar sunt 2-3km de mers pe jos. Per total, sejurul a fost frumos, cu excepția celor doua minusuri, pe noi nu ne-a deranjat atât de mult dar este bine de știut pentru alții.

PRO:
        Pentru aspectul general al hotelului si nivelul de intretinere si al detaliilor dau nota 7-8
        insa Spatiile verzisi si piscinele sunt f frumoase si intretinute
        Mancarea a fost foarte diversificata si f buna, si se schimba il fiecare zi
        Receptia a fost f ok ca si informatii/rezolvare solicitari
        Plaja f frumoasa, putin deranjant pietrisul la intrararea in apa dar sunt zone unde se poate ocoli. per total f f ok !!
        Pentru copil a fost f bine ( recomand mai ales pentru categaoria 2-6 ani ) avand divertisment , Minidisco, Activitatii si competetii ( consurs castel de nisip , etc.. ) care se tot schimbau in fiecare zi ( show cu baloane, dansuri, teatru , etc.. ) deci nota 20, plus o piscina cu tobogane si stropitori .

Contra:
        Personal insuficient, servirea la restaurant foarte deficitara ( mai ales in comparatie cu alte destinatii din Turcia )

Ca si pont: Evitati pe cat posibil activitatile oferite de Tez Tour ( Noi am luat bilete prin jeka dar operate prin Tez ) , mai bine va organizati singuri cu taxiul sa mergeti in Antalya daca doriti , sau profitati de vacanta la maxim in incinta hotelului , noi am luat o mare teapa cu o " aventura pe Yacht de 5 etaje de lux " care a reprezentat o zi oribila pierduta din vacanta.

Totul minunat! Multumim Maria K - Jeka pentru recomandare!

Ne-am simtit foarte bine la IC Green Palace, la inceput de iunie 2022. Am apreciat curatenia deosebita, amabilitatea si disponibilitatea personalului, facilitatile existente. Am fost impreuna cu un copil de 5 ani, cu fond alergic. Am primit asistenta necesara din partea hotelului si nu a fost nicio problema cu mancarea, totul a fost proaspat, gustos, foarte divers si pe gustul nostru. De mentionat ca pe noi ne-au interesat in mod deosebit alimentele ce pot fi servite copilului, iar pentru adulti ne-am axat pe salate si gratar. Hotelul are club pentru copii, aqua-parc pentru varste mici si mari. Seara sunt spectacole dragute si discoteca pt copii. Sunt multe zone verzi placute, umbroase si racoroase chiar si la ora pranzului. Spatiile sunt organizate in stil balinez, cu multa verdeata, apa, lebede, pesti koi.
        Noi am primit o camera la parter si din camera se putea iesi direct in gradina hotelului iar de acolo la piscina. In camera exista un pat dublu si alte 2 paturi de o persoana (rabatabile). Mobilierul era nou si totul era foarte curat.
        Plaja este cu nisip si pietre, intrarea in mare este lina, se poate merge si fara incaltari speciale, caci pietrele sunt mici si neascutite. Singurul inconvenient a fost faptul ca in prima zi, pe plaja, era o pata de petrol. Cu acest prilej am descoperit ca petrolul nu se curata prea usor de pe piele (noi am folosit acetona) si un costum de baie a fost compromis. Cei de la hotel ne-au precizat ca au aparut aceste pete pe fondul conflictului din Siria si ca pot fi gasite in toata Antalya.
        Asistenta turistica acordata pe perioada sejurului a fost foarte buna, am primit raspunsurile asteptate la toate solicitarile, personalul a fost foarte amabil, preluarea si transferul la/de la hotel s-au desfasurat fara probleme.
        Am mers si in excursie, aici lucrurile au fost putin mai complicate, caci nu toti comerciantii cu care am interactionat au fost corecti. Dar asta tine mult si de atentie si de norocul fiecaruia.
        In concluzie, am avut o vacanta foarte frumoasa si odihnitoare :)

Sejur de Paste la IC Green Palace: vreme foarte buna, servicii minunate, bauturi de import/la sticla, inghetata Magnum. Curatenia este impecabila atat in complex cat si in camere, minibar cu refill zilnic. Au spectacole pentru copii si pentru adulti, muzica live, mini club / teen club cu multe activitati. Teritoriul este intins, cu multa verdeata, piscine diverse si tobogane pentru copii. Recomand in orice anotimp.

Este un hotel foarte bun, axat pe facilități pentru copii de toate vârstele. Am stat 9 nopți și nu pot sa zic decât ca ne-am simțit extraordinar de la mic la mare. Mâncarea este diversificata și serviciile foarte bune. Îl recomand cu mare drag.