Impresii Hotel Hvd Club Miramar Obzor

30%Early Booking Hotel vizitat de Jeka
      64 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Obzor 8250, Bulgaria
      Obzor, langa plaja, la 61 km de Varna

Vezi tarife
      Ordoneaza:
      • Hotel Hvd Club Miramar Obzor00359/52633539Obzor 8250, Bulgariade la 63.83 Euro Apreciat cu 9/10

Totul minunat! Un mic mic minus ar fi parcarea prea mica.

• Hotel Hvd Club Miramar Obzor00359/52633539Obzor 8250, Bulgariade la 63.83 Euro Apreciat cu 10/10

Am ales pentru prima data agentia JEKA TURISM. O agentie de incredere cu un personal jos palaria.
        Locatia,MIRMAR este de nota 10. Totul la superlativ.Camera curata,mancare diversificata, curatenie ,liniste,personalul de nota 10 mereu cu zambetul pe buze si sa te ajute in orice moment.
        Chiar nu am ce sa reprosez.

Al treilea an la Miramar!Nu s-au schimbat multe lucruri cu excepția faptului că nu s-au mai servit la mesele de la restaurant fructe de mare la discreție cum a fost în primul an!Pandemia își spune cuvântul!Din ce in ce mai multi romani ceea ce uneori e deranjant(mă refer la cei care uita bunele maniere).In rest rentează pentru familiile cu copii!

Totul la superlativ: mancarea super, super diversificata, plaja ideala pentru copii, nisip fin, piscine multe pentru copii, activitati de relaxare, mini disco, spectacole pentru copii si parinti, gustarici sanatoase. Cu siguranta vom reveni!!!

Camera curata ; parcarea departe ; mancare buna si diversificata ; plaja curata si intretinuta ; activitati de antren si destindere : formatie cubaneza de muzica latino , beach -party intr-una din seri . Un loc placut !

• Hotel Hvd Club Miramar Obzor00359/52633539Obzor 8250, Bulgariade la 63.83 Euro Apreciat cu 7/10

Am primit foarte multe recomandări de la cunoștințe și am plecat de acasa cu niște așteptări .
        Când am ajuns la hotel primul impact a fost super personalul de la Recepție super ok , dar când am ajuns la camere am avut prima dezamagire , am avut 3 camere, 1 varza -mirosea groaznic a mucegai , aparatul de cafea nu mergea , clima nu mergea , camera se afla la parter in corpul de lângă snak bar .
        Camera 2 - binișor, mobila deteriorata usa de la baie aproape sa cada. Cea dea a 3 camera. Tot binișor . Mi se pare inuman la 4 * sa miroasă a mucegai .
        Am mers la Recepție sa discutam și acolo surpriza o doamna care avea 7 camere se certa cu Recepția și cu cei de la agenție , răspunsul vreu alta camera bani in plus .
        Dezamăgitor .
        In rest băutura , macare , dulce , curățenie , plaja piscina super Ok
        La orice ora vroiai macare /băutura găseai .
        - pentru lipsa măsuțelor de la piscina sau plaga ma refere la cele se la șezlong .
        — petrecerile de seara slăbuțe .
        A plouat o zi , nu am avut piscina interioara .
        Și ce ma mai deranjat maxime este faptul ca pozele de la Agenții sunt amestecate de la Miramar cu cele de la Del Mare . Asta sa inducă lumea in eroare . In poze ceva referitor la spcatcole și la macare și la fata locului Alceva .

Mulțumim Jeka turism! Mulțumim d-nei Maria Kalacjacsiu pentru oferta sfaturile și propunerea de a alege un hotel foarte ok pentru noi, familie cu 3 copii. A fost foarte foarte bine! Recomand acest hotel! Spre finalul sejurului s-a aglomerat foarte tare și devenise cam mare agitație peste tot. Oricum serviciile oferite de HVD MIRAMAR au fost pentru noi peste așteptări! Probabil vom reveni ori la ei ori la Reinna Del Mar. Cu siguranță vom apela la serviciile AGENȚIEI și bineînțeles o vom aborda din nou pe d-na Maria Kalacjacsiu care a fost foarte drăguță cu noi!

Am ales Miramar pt un sejur scurt de 4 zile pentru ca mai fusesem la un alt hotel din Sunny Beach inainte si am vrut sa ne prelungim vacanta.
        L am ales pt ca face parte din lantul HVD care are reviewuri bune si nu am gresit.
        Am ajuns pe la 10.30, ni s au pus bratarile si am fost invitati sa ne bucuram de facilitati. Camera am primit o la ora 1. Initial au zis ca ne dau una la et 6 din corpul cu receptia dar am primit una intr un corp mai in spate, era liniste, chiar a fost mai bine.
        Camerele : spatioase, balcon ok, AC cam puternic dar putea fi usor reglat.
        Curatenia : aici ar fi punctul minus. Am cerut zilnic gel de dus si mi se aducea altceva, sampon, creme. Intelegeau ce zic dar cred ca nu aveau. Ne am descurcat cu ce aveam de acasa.
        Femeile intrau, aruncau gunoiul si asezau paturile. Cam atat.
        Mancarea : f buna si variata. Comparativ cu Dreams Sunny Beach aici era mult mai buna. Gaseai absolut tot ce doreai. Multe feluri de carne, salate, mancare gatita. Pizza f buna, atat la pranz cat si seara. Prajiturils aratau bine dar erau rele. Torturile in schimb super bune. Fructe multe si variate.
        Piscinele si topoganele : Perfecte pt copii pana in 5 ani. Cei mari se cam.plictiseau.
        Aglomeratia mare in piscina principala. F liber la cea de la corpul din spate. Apa din piscine avea gust ciudat insa. Nu stiu daca de la cum e tratata.
        Sezlonguri greu gasesti dupa ora 8:30. Trebuie sa stai la sezlong altfel iti ia prosoapele.
        Plaja la 1 min de piscine. Intrarea in apa insa nu e ok pt copii mici, e abrupta. Locuri la sezlong gaseai si la 11, la cele din spate.
        Loc de joaca pe plaja. In ultima seara am descoperit pe cel de la Reina, in stg restaurantului principal.Chiar dragut pt copii.
        Animatia seara f slaba. Disco pt copii si 1 singur spectacol cu animalute pe sejur. Pt adulti o singura data am vazut seara d dans.
        Bar deschis pana la 12 noaptea. Restaurant deschis 24 ore. Puteai gasi fructe, lapte, sandvisuri, 2 feluri de mancare.
        A fost un sejur placut, cei mici au fost incantati.

Pur și simplu THE BEST !

Totul la superlativ, este a 4-a oara cand venim aici. Nu se compara cu nici un alt hotel din Bulgaria.

camerele curate, doar la scurgerea din baie a fost o problema...mirosea foarte urat uneori.
        mâncarea foarte buna și diversificata.
        personalul amabil.

Recomand. Nu am întâmpinat probleme.

Nota 10

Am avut o mini vacanta de 2 nopți, foarte reusita.
        Hotelul arata foarte bine, mâncarea este variată și destulă, băutură la baruri este buna, (ai nonstop băutură și mâncare, chiar și apa la sticla de 0.5 sau 1.5 ).
        Camerele sunt mari, doar curățenia nu este chiar exemplară in baie, dar este acceptabil.
        Nicăieri nu este perfect, dar merita revenit.
        Cei de la jeka sunt foarte rapizi și primiți în ceea ce privește operarea și rezervarea sejurului.

• Hotel Hvd Club Miramar Obzor00359/52633539Obzor 8250, Bulgariade la 63.83 Euro Apreciat cu 5/10

+ camera mare, cu doua bai, vedere la mare, piscina cu tipogane pentru copii (nu foarte mari, dar destul de ok), mancarea acceptabila, plaja cu nisip ok si intrare in apa destul de lina, atat timp cat nu sunt valuri
        - cladirea principala cu lifturi vechi care scartaie din toate incheieturile, aglomeratia de la restaurant, prea putine sezlonguri pe plaja si la piscina (daca te duci dupa 10 nu mai gasesti nimic liber), apa rece la piscine, activitati copii cam inexistente, nu au un loc exterior gen amfiteatru pentru petrcerile de seara, le fac pe unde apuca, prea putine locuri de parcare, te pun sa parchezi pe un teren care nu cred ca e monitorizat ( poate cu ceva spaga gasesti si in locurile amenajate), wi-fi mai mult nu mergea si cand mergea, mergea prost.

Per total raport calitate-pret destul de ok.

La pomul laudat…
        Contra:
        - In camere miros greu si mizerie (pânze de păianjen, mocheta murdara)
        - Lenjeria nu se schimba nici daca lasi tips. In 5nopti petrecute la ei am dorit schimbarea lenjeriei, am lasat pilota jos de pe pat si 10eur pe pat, au luat banii, nu au schimbat lenjeria - doar au aranjat-o.
        - Piscina cel putin cea de copii este necurățată - plina de depunere verde pa margine
        - petrecerile se tin in spațiu inchis, un spațiu întunecat urat mirositor
        - la bar/lobby/ restaurant toti se uita la tine de parca te servesc de la ei de acasa pe gratis.
        Pro:
        - Multa mancare
        - plaja decenta

Concluzie: daca nu te interesează prea tare curatenia si nu ai pretenții legate de cum esti tratat e ok.

Servicii de calitate, mancare excelenta, piscinele foarte curate, plaja extraordinara

Totul a fost minunat, nimic de reproșat.

Foarte frumos totul!

In afara de faptul ca au fost 90% turisti romani, si din asta au rezultat anumite neplaceri ( tigari furate de pe masa, o galagie de nedescris , pentru ca doar asa stim sa vorbim...etc) , totul a fost ok, din punctul meu de vedere. Curatenie, mancare diversificata si buna, pe toate gusturile, plaja cu nisip, camera mare , minibar alimentat zilnic, parcare mare gratuita, ospatari/barmani prompti si amabili. Un singur mic minus, pentru cine are nevoie de asa ceva, seiful in camera contra cost. In rest. totul ok. Un sejur placut si relaxant