Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Totul a fost peste asteptarile noastre, camera foarte curată, prosoapele erau schimbate in fiecare zi, mâncarea foarte buna.
Raport calitate preț de nota 10
Un hotel poziționat foarte bine, cu servicii de calitate
Un hotel excepțional cu servicii deosebite.
Cazare de 3 stele ,meniul putin diversificat ,băuturile la dozator acestea sunt cu minus. Pozitia hotelului si plaja Ok
Prima teapa pe care o iau in Bulgaria in ultimii 5 ani, e cu acest Evirka:-la interior complexele a,b,c sunt dezolante similare cu hotelurile comuniste de la noi. D -doar ala merita dar se plateste in plus.Nu sunt sezlonguri suficiente si pe plaja sau la piscina se duc razboaie intre turisti si intre turisti si angajatii hotelului care stau la vanatoare de prosoape.La masa se formeaza cozi interminabile la singura "carne" facuta la gratar, prin faptul ca se face de o singura persoana iar restul prajesc in nestire dovlecei si ceapa pe care nu le vrea nimeni... incat am ajuns sa sarim intentionat si sa mancam piure cu legume...2 garnituri pe aceiasi farfurie. Avem acelasi meniu de o saptamana.Toboganele sunt deschise 2 ore dimineata si seara, in rest pauza.Managera hotelului e pusa pe scandal, am asistat la 2 scene in care lumea reproseaza bataia de joc facuta prin suprapopularea complexului.
Pozitive+ aproape de plaja + echipa de animatieNegative- zonele de cazare a,b,c sunt de 3 stele, doar d este de 4 stele. Am platit ceea ce credeam ca e 4 stele si am primit 3 -mancarea stil fast food ( multa tocatura- chiftele, carnati, burgeri), putine optiuni de masa si in fiecare zi aceleași-proasta gestionare a restaurantului - un singur post de gatit carne care era mereu aglomerat incat am renuntat sa mai stau la coada, in schimb la postul de legume la gratar era o supra productie, trebuia gestionat in functie de cerintele oamenilor si de ce se consuma-am stat cazat in complexul b si nu batea semnalul de wi fi in camera, doar in lobby aveai semnal bun -sezlonguri insuficiente la plaja sau la piscina, se duceau lupte intre turisti sau intre turisti si angajatii complexului care ridicau prosoape si bagaje - foarte aglomerat -per ansamblu se simtea o lipsa de personal
Am fost cazati la premium cu vedere la mare...al doilea an si ma gandeam ca o sa ne plictisim venind in acelasi loc, dar am pkecat cu regret dupa 8 zile...
Am fost dezamăgiți de serviciile oferite de acest hotel...și ca atare nu îl putem recomanda altora ...cel puțin pana nu sunt remediate problemele. Serviciile de masa lasă cel mai mult de dorit ...mâncare practic necomestibile ...sau ...alterata/ cu muste ...Pe plaja ești impresionat de un angajat al hotelului...care pur și simplu ia de pe șezlonguri bagajele unora...pentru a-i așeza pe alții...târând pe plaja genți personale ...cu telefoane ...papuci . Totul sub pretextul ca nu ai voie sa rezervi șezlongurile pe plaja ...Și nu in ultimul rând...Aqua parcul ...foarte căutat in principal de familiile cu copii...nu funcționează decât câteva ore dimineața și câteva ore după amiaza...și niciodată nu funcționează toate toboganele ...cu mențiunea ca , piscinele se închid la ora 18.00...Ca și plusuri ...dulciurile și băuturile erau Ok...înghețată la discreție pt cei mici ...curățenia in camere Ok .
Am fost cazati in corpul Premium si totul a fost la superlativ.
Am fost cazați în corpul D.Intr-adevar,premium.Mancare diversificata,plaja curata,,"bătaie"pe șezlonguri.Băuturile răcoritoare și alcoolice de slabă calitate.Cu toate acestea o vacanta reușită,recomandam familiilor cu copii!Mulțumim Jeka Turism!
Foarte bine, cazare in corp D, micul dejun si cina excelente, pranzul destul de slab, deoarece servurea s a facut într-un alt corp de clădire, inferior corpului D. Sezlinguri suficiente si pe plaja si in jurul piscinelor, curățenie.
Conditii de cazare foarte bune!Mancare foarte gustoasa si diversificata!
Voiam oricum sa va aduc la cunostinta situatia extrem de neplacuta de la plecare.La sosire totul a fost OK -ni s-a spus ca la plecare sa eliberam camera la ora 11 , urmand ca sa servim pranzul deoarece am intrat cu masa de seara.In continuare sejurul a fost OK La plecare a inceput intreaga problema. La iesirea resortului s-a repezit in fata masinei cineva de la paza care a chemat pe cineva care s-a prezentat ca manager ZLATNO STOEV . Acesta pe un ton ridicat ne-a spus ca s-a schimbat politica resortului si ca trebuia la ora 11 sa parasim locul .A spus ca ceea ce ni s-a spus la sosire nu mai conteaza . Ca sa putem pleca a trebuit sa platim 48 LEVA !!! pentru care ni s-a dat o factura in bulgara unde scrie la suma " servicii hoteliere". Consider toata aceasta situatie un abuz si consider ca ar fi corect sa fie adus la cunostinta firmei partenere din Bulgaria . Oricum voi face si o reclamatie pe care o voi remite hotelului
O locație foarte bună care oferă toate facilitățile,Curățenie,mâncare pt toate gusturile,piscine,Aqua park,plajă proprie,bar pe plajă, parcare,.teren fotbal,sală sport,loc joacă ...etc ...recomandat mai ales pentru familiile cu copii și nu numai.
Hotelul este f ok, curat, mancarea diversa si personalul f ok. A fost o vacanta placuta pt o familie cu 2 copii, recomand cu incredere!
Foarte frumos. Camere ok, mâncare bună, plaja superba, personal prietenos.
Daca nu as fi efectuat inainte concedii in alta parte in Bulgaria as fi dat nota maxima. Minusuri ar fi pe partea de varietate de mancare (nu pe cantitati, slava Domnului) si pe insuficienta sezlongurilor; mergeau doar 2 din 4 topogane in Aquapark). Adica ce vreau sa spun este ca nefiind un hotel ieftin...ar fi fost loc de mai bine. Sa le acordam totusi circumstante atenuante considerand ca datorita pandemiei nu au mai putut angaja probabil atatia oameni cat le-ar fi trebuit.Apreciez ca au fost foarte organizati pe partea de testare pentru noi romanii. Noi nu am avut nevoie, dar cei nevaccinati au fost intrebati daca doresc testare la hotel la doar 30 leva (ptr clientii lor) si li s-a facut recoltare chiar la hotel. Rezultatele au venit in 24 h si au venit gata in formatul digital european, sa nu mai stea turistul sa le introduca in aplicatia guvernamentala bulgareasca. Mi s-a parut demn de apreciat asta.
Nu exista apa incalzita in piscina pentru copiii si in 7 nopti cat am stat nu ni s-a schimbat lenjeria de pat. In rest totul a fost ok si asta pentru ca am avut apartament la premium.
Foarte multumiti de tot👍agentie f serioasa,felicitari🤗👍
Abonare newsletter