Impresii Hotel Bali Star Creta

831 Euro / sejur
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Bali, Balíon, 74057, Grecia
      Bali, la 100 m de Bali Beach, la 32 km de Rethymno si 47 km de Heraklion

Vezi tarife
      • Hotel Bali Star Creta+30 28340 94212Bali, Balíon, 74057, Greciade la 831.16 Euro Apreciat cu 9/10

Sejurul in Creta la Hotel Bali Star a fost minunat.
        Hotelul este potrivit pentru familii cu copii, zona liniștita, foarte aproape de plaja, mare cu intrare lina, mâncare foarte buna, hotel curat și personal amabil.
        Noi am avut o vacanța minunata!❤️❤️❤️

• Hotel Bali Star Creta+30 28340 94212Bali, Balíon, 74057, Greciade la 831.16 Euro Apreciat cu 10/10

M-am intors de curand din Bali (Creta), Mi-a placut foarte mult. Mi-a placut locatia hotelului, la cativa metri de plaja - plaja Varkotopos - o plaja frumosa, curata, dimineata stateam pe plaja sa vad rasaritul. Hotelul este curat, personalul minunat, amabil, placut. In fiecare zi se face curatenie in camera. Nu am avut camera cu vedere la mare sau cu piscine. Am avut la intrare , la parter o camera frumoasa cu o mica terasa si a fost perfect. Liniste noaptea. Am avut mic dejun inclus, mic dejun stil bufet suedez -mancarea a fost exelenta cu produsele bune si proaspete.
        Langa hotel se gasesc taverne, unde se manca foarte bine: Mambo, Galini, Porto Paradisio, supermarketuri si magazine de unde poti cumpara suveniruri.
        La o distanta de 5-10 minute de mers pe jos poti merge si la plajele de langa –plaja Livadi, plaja Limani.
        Recomand Bali Star Hotel, imi doresc sa imi mai petrec concediu in Bali si cu siguranta cazarea va fi la Bali Star Hotel.
        Ganduri bune celor din Bali. Multumesc pentru concediu placut pe care l-am avut.

Un concediu foarte frumos!

Hotelul si facilitatile acestuia foarte ingrijite, curatenie ireprosabila, varietate suficienta la restaurant si preparate foarte bune, preturi normale pentru bauturi la barul hotelului .

Locatia este foarte linistita, personalul hotelului foarte amabil. Camerele (si cladirile in sine) par renovate nu demult, putin mai mici decat mai asteptam poate dar pentru noi nu a fost o problema (2 adulti si un copil de 5 ani - am fost cazati intr-o camera standard). Singurul minus mi s-a parut izolarea fonica a camerelor, care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor - cel putin nu in camera in care am fost noi cazati (undeva foarte aproape de receptie). Dar nu a fost un element decisiv ca sa nu ne putem odihni suficient.

Plaja foarte aproape (2 minute de mers de la hotel), un pic cam ingusta insa foarte curata, nisip fin, apa cristalina. Recomand vizitarea si celorlalte plaje din zona - prima din statiune este mai intinsa si cu acelasi nisip iar ultima cu pietricele dar cu un peisaj spectaculos. Se poate folosi mini-trenuletul, care circula din ora in ora. Portul din Bali merita de asemenea bifat, din pacate la cel din Rethymno nu am mai reusit sa ajungem si din ce inteleg ar fi fost o locatie de asemenea pitoreasca.

Multumiri personalului hotelului pentru amabilitate, multumiri si Jeka pentru tot ce a insemnat ajutorul cu realizarea acestei vacante.

Nimic de obiectat,hotelul foarte frumos,curat,liniste,mancare foarte buna,totul la superlativ.Plaja din fata putin cam aglomerata dar per total a fost superb....Taverne minunate si peisaje de vis

Un hotel foarte bun, la 100 m de o plaja mica si la 500 m de o plaja mai mare. Noi am preferat sa parcurgem cei 500 m in fiecare zi. Camera curata si confortabila cu un design minimalist de foarte mult bun gust, la fel si terasa, piscina si restaurantul. Mancare a fost foarte buna, difersificata, inclusiv suficiente optiuni pentru vegetarieni. Probabil cel mai mare plus a fost atitudinea staff-ului si a proprietarului, extrem de amabili si dornici sa te faca sa te simti cat mai bine. Au reusit sa diminueze considerabil disconfortul unui zbor amanat de la ora 18 la ora 1 dimineata a doua zi, permitandu-mi sa eliberez camera fix inainte de plecare si oferindu-mi gratuit cina. Recomand acest hotel!

Totul a fost la superlativ: camera, mancarea.
        Un minus: plaja. Desi cred ca tine tot de Bali Star, se platesc 7 Eur pe sezlonguri. Nu ar fi asta o tragedie, dar umbrelele sunt foarte proaste si nu ofera umbra si confort deloc, par vechi si de proasta calitate. Cel putin in prima parte a zilei, nu prea ai unde sa te ascunzi de soare.
        Ar putea investi niste bani in umbrele mai de calitate.

• Hotel Bali Star Creta+30 28340 94212Bali, Balíon, 74057, Greciade la 831.16 Euro Apreciat cu 8/10

Poate ca așteptările mele au fost prea mari... Hotelul este bun, insa dacă ați găsit impresii wow despre el, cel mai probabil sunt în legătură cu alte tipuri de camere, nu cele standard. Au niște suite cu ieșire în piscină, și, atat cât am văzut din exterior, arătau foarte bine. Noi am avut o camera standard, în baie ar prinde bine ceva renovare, apa ieșea afara la fiecare dus iar robinetii erau coxati. Niciun balsam de par, dar săpun, gel de dus și șampon de buna calitate. Ușa nu s-a închis toate cele 7 nopți, în a 5a zi a venit un domn să o repare, mi-a explicat că trebuie să o trântesc cu simț de răspundere. Au însă seif și nu am stat cu grija bunurilor, turiștii oricum nu aveau "grija" bunurilor altora.
        Mâncarea, în schimb, este excelenta!
        Atenție însă, orice servire făcută de catre chelneri este contracost, nu contează de e apa, cafea sau bere. Ești întrebat dacă dorești ceva, însă nu ți se prezintă o lista de preturi și nici nu îți comunica despre asta, nici la recepție, nici de către personalul din restaurant. Apa și cafea ai și la liber (cafea doar dimineața, dar e aceeași cafea pe care o primești, dacă ceri cafea normala, când ești servit de personalul restaurantului). La final, nota de plata, cu chitanțele adunate pe fiecare zi și cu explicația ca asa e în toate hotelurile cu demipensiune 😉! Na, acum, e vina mea ca la hoteluri cu demipensiune nu am mai stat pana anul asta.
        Plajele sunt foarte înguste, nisipul este mai tot timpul umed, la plaja din fata hotelului sunt în apa și niște tobogane gonflabile, nu știu dacă e un plus sau un minus... Celelalte plaje cu pietre și mai puțin nisip, inclusiv în apa.
        Este în Bali și o agenție de turism, convenabil pt excursii în toată Creta, pentru că asigura transportul de la hotel. Destul de piperate prețurile, însă dacă nu închiriezi mașină și vrei să vezi și altceva, reprezintă o soluție.

Un hotel cochet, liniștit.
        Merită ***+.
        Piscina cu adâncime variabilă este numai bună pentru o răcorire în zilele călduroase ale verii.
        Plaja este la mai puțin de 5 minute de mers pe jos.

Am avut o experienta minunata pe durata intregii vacante si vreau sa ii multumesc Larisei Ilie pentru experienta pe care ne-a oferit-o.