Impresii Hotel Acrotel Lily Ann Boutique Sithonia

108 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Elia Beach, Elia, 63088, Greece
      langa plaja, la 9 km de Nikiti

Vezi tarife
      Ordoneaza:
      • Hotel Acrotel Lily Ann Boutique Sithonia+30 2375 081344Elia Beach, Elia, 63088, Greecede la 108.47 Euro Apreciat cu 7/10

Hotelul este foarte aproape de stradă. Nu m-am putut odihni deloc!!! Noaptea se auzeau mașinile de parcă eram în tribună la Formula 1.
        Elegant și curat dar camera mică, nu aveau loc să treacă 2 persoane una pe lângă alta. În plus am avut o țeavă spartă în baie, care a fost reparată după 6 zile, adică în ziua in care am plecat.
        Am cerut schimbarea camerei dar nu au vrut motivând că sunt toate ocupate, cu toate că în fiecare zi erau plecări și intrări în hotel.
        Apa este foarte curată și limpede, pentru că sunt numai pietre, fără nisip, la fel și plaja este plină de pietre.

• Hotel Acrotel Lily Ann Boutique Sithonia+30 2375 081344Elia Beach, Elia, 63088, Greecede la 108.47 Euro Apreciat cu 9/10

Plusuri: - pozitia pe plaja, chiar daca plaja nu e spectaculoasa, iti ofera liniste si relaxare
        - masa: cina, in special, multe feluri de macare cu specific grecesc, gustoase si apetisante. In rest, nimic spectaculos, insa puteai gasi cu siguranta cateva feluri de mancare la fiecare masa. Micul dejun monoton, insa mai punctau la impresia artistica cu clatite, gofre...
        - camerele destul de spatioase, noi am fost 4, prea mult pt suprafata ei, insa pana la 3 e ok. Nu stiu cum sunt alte camere, insa nu cred ca sunt mari diferente.

Minusuri: - curatenia: si in camere si in jurul piscinei. Fiind un hotel foarte mic, fara mult spatiu, trecerea pe langa piscina se facea si din parcare si din hotel si spatiu respectiv nu prea avea cum sa fie curat, mai ales la spatiu pentru copii mici. Personalul cred ca ar trebui sa aiba mai multa grija la circuitele cu restautantul si barul (poate se respecta partea cu igiena mainilor, eu nu am observat asta)

Nota pe care am acordat-o se refera la atmosfera per ansamblu, noi ne-am simtit foarte bine la hotel, am avut doua seri deosebite, doi artisti car eau cantat coveruri intr-o maniera deosebita si seara latino ce includea si cursuri de dans.
        Pentru a nu fi dezamagiti cautati cat mai mute detalii si fotografii despre hotel si astfel nu veti avea nici o surpriza.
        Bonus: pet friendly!

• Hotel Acrotel Lily Ann Boutique Sithonia+30 2375 081344Elia Beach, Elia, 63088, Greecede la 108.47 Euro Apreciat cu 6/10

Am avut un sejur de 5 nopti in aceasta locatie, 2 camere duble cu vedere la mare, sejur luat prin Agentia Jeka.
        Am luat cu Demipensiune.

Locatia este foarte frumoasa, marea si plaja la cativa metri, apa limpede, dar din pacate plina de stanci cu arici de mare. Exista o portiune cu nisip si pietris unde puteai inota cat de cat linistit. Plaja este amenajata cu nisip si pietris in unele locuri, cu sezlonguri si umbrele. E nevoie neaparat de papuci de apa.
        Inca nu am inteles cum de au primit "Steagul albastru" pentru aceasta plaja. Am fost in diverse locatii in Grecia, cu mult peste aceasta. Langa plaja era un bar discret si cu muzica buna. Noi am prins marea si cu valuri maricele si fara.

Mancarea la mic dejun a fost destul de diversificata, aveai ce alege (omleta, ochiuri, cartofi, legume, fructe, iaurt, cereale, branzeturi, 2-3 feluri de mezeluri, sucuri dar nu atat de bune). La cina, in schimb, au fost 5 feluri de mancare, 5 garnituri, o supa, boluri cu legume din care iti puteai face o salata, 3-4 feluri de prajituri, care s-au tot schimbat in cele 5 zile. Nu mi s-a parut destul de diversificat, in ultima seara nu am prea avut ce sa aleg: erau niste paste cu 2 sosuri oribile, o mancare cu calamar, una cu peste, o friptura de pui si cateva garnituri: broccoli fiert, orez fiert, cartofi, destul de saracacios la standardele lor. Apa trebuia platita la cina, dar la mic dejun o aveai free, lucru pe care nu l-am inteles.
        Nu cred ca as mai face prostia sa iau sejur cu Half-Board in Grecia.

Ni s-au alocat 2 camere la parter, destul de spatioase, dar nu atat de curate: pete pe pereti, colturi murdare, mobila cu pete, perdele patate, un colt umed probabil de la etajul superior, colturi cu panze de paianjen. Am rugat-o pe tipa de la receptie sa ne dea camerele la un etaj superior, dar nu a vrut mentionand ca si asa ne-a dat o camera super buna si ca nu mai e nimic disponibil (ceea ce era o minciunica). Curatenia in camere se facea zilnic, dar foarte fugitiv totul, un fel de dat cu matura si spalat cu mopul, schimbat prosoapele si luat gunoiul. Tinand cont ca au ales culori deschise in camere, atunci ar fi trebuit sa se tina cont ca e nevoie de o curatenie foarte detaliata. Se vedea orice mizerie, orice pata pe gresie, pe pereti sau pe mobilier. Curatenia se facea la orele amiezii, au intrat in camere chiar si la ora 16, nu exista nici o sansa sa te odihnesti. Puteai sa pui acel semn pe usa, dar degeaba pentru ca galagia de pe hol nu te lasa sa adormi. Noi fiind la parter si fiind aproape de usa ce ducea la restaurant, gradina, plaja, era un zgomot infernal din cauza trantitului. Camerele de la parter sunt dezavantajate de acest aspect, tinand cont ca toata lumea foloseste acea usa.

Un lucru bun a fost posibilitatea de a lua mic dejunul la pachet, in cazul in care doreai sa faci o excursie si plecai mai devreme.

Per total a fost un sejur ok. Dar nu as mai alege aceasta locatie, tinand cont ca am dat o gramada de bani pentru 2 camere si conditiile nu au atins nivelul promis. Sunt de parere ca e potrivita zicala "Afara vopsit gardul, inauntru leopardul".

• Hotel Acrotel Lily Ann Boutique Sithonia+30 2375 081344Elia Beach, Elia, 63088, Greecede la 108.47 Euro Apreciat cu 10/10

Am achizitionat aceasta vacanta in martie prin Jeka Turism. 5 zile cu demipensiune pt 2 adulti si un copil de 9 ani cu 836 de euro. (Early booking). Hotelul este de 3 stele +. Camerele sunt renovate recent si miros foarte frumos, patul este confortabil, baia este spatioasa, prosoapele schimbate zilnic,mancarea diversificata. Dupa cină au loc seri tematice(seara latino, seara de pian etc.) Singurul minus este reprezentat de preturile putin cam mari de la bar si de faptul ca la cina nu este inclusa apa.(trebuie sa o platesti, 2.80 euro). Privelistea este de nota 1000. Recomand camera cu vedere la mare. Mulțumim, Jeka Turism!