Ne mutam! Din 10 decembrie va asteptam la noul sediu: Soseaua Morarilor Nr. 4C Bloc H2 Parter Sector 2 Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Este un hotel la care serviciile se deterioreaza de la an la an. Cearceafuri rupte in camere, fete de masa rupte la resturant, mancarea deosebit de proasta. Se merge pe principiul "nimic nu se pierde, totul se transforma". Ceea ce ramane de la micul dejun apare la pranz transformat in supa. Carnea care ramane de la cina apare a doua zi la pranz sub forma de tocana de legume cu carne sau alta minunatie. Rosiile, castravetii, ceapa, etc, care raman neconsumate se transforma in salata alterata cu miros de cepa stricata si cu rosii intrate in fermentatie. Singurele lucruri remarcabile sunt curatenia din camere si amabilitatea personalului, incepand de la receptie si terminand cu personalul de la piscina. In concluzie, de cand hotelul nu mai apartine de lantul Iberostar, nivelul serviciilor a scazut considerabil, iar hotelul nu merita cele patru stele, cel mult trei stele superior si asta datorita camerelor spatioase.
Nu exista raspunsuri pentru acest comentariu