Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Atat hotelul cat si serviciile oferite, au fost foarte bune. Usoara dezamagire a venit din 2 parti. Unu: la plecare de cele mai multe ori la alte hoteluri din Antalya am beneficiat de un mic pachet (mic dejun) si asta la hoteluri mult mai slabe decat Delphin. Aici nu a fost cazul, cu toate ca am anuntat cu o zi inainte ca urma la 04.00 sa plecam. Practica ocuparii sezlongurilor si a bungalourilor cu prosoape inca de la ore foarte matinale, dovedea incapacitatea hotelului de a stapani acest procedeu urat, procedeu pe care alte hoteluri il stapanesc cu autoritate. Doi: nu stiu daca toti agentii dvs sunt atat de reci si formali, insa eu nu am avut deloc chimie cu doamna care mi-a trimis e-mail, facturi, etc. Nu este vorba de nepolitete, ci doar raceala si usoara indiferenta, sau cel putin asta am simtit eu. Acum cativa ani am apelat la JEKA pentru un alt concediu, si totul a fost minunat, s-a ocupat de mine alta colega si imi era mai mare dragul sa corespondez cu dansa. Acum insa...sper ca la urmatoarea rezervare sa nu ma am ghinionul sa nimeresc la acel (acea) robot pentru care empatia este limba straina. Va multumesc!
Nu exista raspunsuri pentru acest comentariu
Abonare newsletter