Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului.
Cererea dumneavoastra nu a putut fi procesata
Cerere procesata cu success
Am fost anul acesta a doua oară in lanțul hotelier Delphin, dupa ce anul trecut am fost la Delphin Be Grande. Am găsit aici un hotel foarte îngrijit, curat cu personal foarte drăguț și săritor, chiar vorbitor de limba română. Serviciile însemnând mâncare, bauturi si curățenie sunt la standarde de calitate superioara. Spre exemplu, dimineata la micul dejun aveai suc natural de portocale si cafea turcească la cerere servite la masa. In minibar zilnic 2 beri Efes, 2 Pepsi la sticluță, 1 cutie Pepsi max, dulciuri, apa plata și minerale. La plaja si pe ponton berea era la sticluță de 250 ml. La barul de la receptie se serveau bauturi internationale, dar si locale. Mâncarea foarte variată, bazată pe carne de miel, vita zilnic, precum și peste, dar și fructe de mare. Recomand restaurantul a la carte japonez unde bucatarul iti gătește totul in fata ta. Curățenia în camere se făcea zilnic și se schimbau prosoapele, iar la 2 zile lenjeria. Plaja este singurul minus al hotelului pentru ca este plină de pietre care fac intrarea în apa dificilă , dar se poate foarte bine intra in apa de la ponton.Într-un cuvânt, am primit tot ceea ce trebuia pentru banii platiti.Mulțumim Jeka, am petrecut a 13-a vacanță cu tine in Turcia! Multumim Ana-Maria Gutan pentru tot!
Nu exista raspunsuri pentru acest comentariu
Abonare newsletter