X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel SOL LUNA BAY RESORT OBZOR

34 Euro / noapte
      Obzor, hotel situat langa plaja
      Cerere Oferta
      • Hotel SOL LUNA BAY RESORT OBZOR

Plus Camere mari si curate, curatenie zilnic, lenjerile la 3 zile. prosoape la 2 zile. Mancare buna pt gusturi diverse. Bineinteles ca sunt multi carcotasi, care vor marea cu sarea dar acasa mananca doar cartofi zeama lunga si cam atat, dar in concediu vor kaviar, sampanie,etc. Wifi gratuit sar nu stralucit. Minus. Nu am fost informati despre plata parcarii la hotel de 4 stele all inclusive(??? 10 leva pe zi), in 2011,am platit la hotel de 3 stele 15 leva pe saptamana pt parcare, si nici despre garantia la prosoape de 10 EURO. Wifi gratuit dar foarte slab, poate si datorita faptului ca aveau doar 2 hotspoturi vizibile pe canalele 1 si 5 dar suprapuse fiecare cu cate alte 3 ascunse si de aici viteza mica.Max 1Mb care impartit la 8 ne da 128kb/s, chiar daca arata viteza de conectare initiala de 20 MB. Echipa de animatie buna dar seara era un exercitiu de vointa. Incepeau la 20.30 cu spectacol pt copii, acelasi pe care il stiti dar mai redus care se termina dupa 15 minute max 20. si apoi asteptare pana la 21.30 pt spectacolul pt adulti care dura max 1h si 1/4. spectacole nu foarte stralucite.

Tocmai ne-am intors ieri din concediu,am fost pentru a doua oara la acest hotel si nu ne pare rau...Anul acesta am fost cazati in in cladirea noua,camerele foarte mari,curatenie,aer conditionat in ambele camere,liniste...Despre mancare ce pot sa spun...multa,diversificata si zic eu pe toate gusturile.In fiecare zi gaseai pui,porc,peste(gatit in mai multe feluri),vita iar de 2 ori in 7 zile a fost si miel si fructe de mare.Carnea era gatita foarte bine,pizza era buna,iar ca si garnituri am avut incepand de la legume la gratar,orez,mazare,varza,macaroane,cartofi,gatite zilnic altfel,pana la nelipsitii cartofi pai. Un alt plus il are si aquapark-ul,la fel si echipele de animatie pt copii.Spectacole in fiecare seara...,wi-fi gratuit,aveam semnal si pe plaja. Un loc linistit in special pt familiile cu copii. Recomand cu drag acest hotel!

am fost in sejur 2 adulti cu 2 copii la sfarsitul lunii iulie 2015. cazare in cladirea noua, Sands, 6 nopti. Plusuri: liniste (fara cluburi de noapte), camere mari, aer conditionat in ambele camere din apartament, apa calda, curatenie exemplara, parcare pazita, mancare buna si variata, sezlonguri cu umbrele free, piscine curate (chiar daca nu prea mari), plaja curata, adancime mica zeci de metri de la mal, nisip fin si pe mal si in apa, salvamari, echipa de animatie super, spectacole si jocuri. Cel mai mare plus: aquapark-ul, deliciul copiilor. Atmosfera relaxanta (nu ca la noi, la mamaia). Superb pt familii. Minusuri: specific bulgariei = bauturi ieftine, dar ok. (cafeaua chiar era macinata pe loc). Nu s-a imbolnavit nimeni. Staff-ul amabil si prompt. Cand o sa revin in Bulgaria aici va fi cap da lista sau un resort asemanator. In nici un caz aglomeratiile din nisipuri, albena, etc.

• Hotel SOL LUNA BAY RESORT OBZOR

Hotel de 4 stele la care nu ti se da sticla de apa plata (singurul intalnit pana acum ),nu pliculete de ness , mancarea este foarte slaba calitativ,sucurile erau ceva gen spalatura de aparat( oribile ), eu care sunt bautoare de cola nu am putut bea macar un pahar in tot sejurul,nu sampon,nu balsam , aveau un singur suport in perete cu gel de dus care era universal , adica mergea si ca gel de dus si pe post de sampon, plaja murdara de alge, cca 4 zile nimeni nu a binevoit sa le adune desii s-au facut reclamatii,o singura piscina ptr adulti care era foarte mica ptr capacitatea hotelului ,animatia foarte slaba aproape inexistenta , in 6 zile doar 2 spectacole, nu isi merita statutul de 4 stele, singurul punct forte il au camerele din corpul nou care sunt foarte mari si curate.In concluzie nu merita banii

Am revenit la Sol Luna Bay dupa 3 ani. A fost minunat. De aceasta data am stat in cladirea noua Sands, un pui nou al hotelului mare. Am avut un studio. Ce sa spun, a fost absolut minunat. Serviciile foarte bune, personalul amabil, curatenia se face in fiecare zi. Masa se ia in restaurantul din hotelul principal. Mai putin cafeaua, restul a fost ok, dar cafeaua se rezolva la bar (espreso). Un mare plus pentru copii il reprezinta topoganele cu apa. Cu siguranta vom reveni.

Pe 23.06.2015 am fost pentru prima data la acest hotel.Din punct de vedere al cazarii nu am nimic de comentat. Camerele foarte mari si curate. Am fost placut surprinsi si incantati de camera de la etajul 6 cu vedere la mare. Superb. Curatenie se face zilnic si daca este nevoie tot zilnic iti schimba si prosoapele. In ce priveste mancarea pot spune doar ca este ok. Nu este nimic care sa te dea pe spate, dar nici nu mori de foame pentru ca sunt cateva variante din care poti alege. Pentru cei ce nu mananca carne cu sosuri tin sa mentionez ca o carne simpla la gratar sau cuptor cam de 3 ori am gasit in cele 7 zile sau poate nu am vazut eu bine. Prienenii cu care am fost si care au mai fost si acum 2 ani la acest hotel au spus ca felurile de mancare sunt schimbate destul de mult in rau fata de acum 2 ani.Poate de asta am foast si asa dezamagiti de ce am gasit in comparatie cu ce auzisem. In ce priveste piscina - plaja totul super ok. Apa curata in piscina, plaja cu nisip fin si locuri pentru toata lumea. Un aqua park nu foarte mare dar suficient cat sa mai alunge din monotonie si o echipa de animatori foarte buna. O parte din personal foarte amabila. Concluzia mea este ca la banii acestia decat Romania sau mai ales daca aveti copil mic este ok daca nu mai bine Turcia cu siguranta veti gasi un hotel de 5*. Noi pe viitor daca vom mai alege Bulgaria cu siguranta vom incerca si un alt hotel si o alta statiune.

• Hotel SOL LUNA BAY RESORT OBZOR

Am revenit la acest hotel dupa 2 ani. Pot sa adaug la plusuri aquapark-ul care functiona acum, o parte a personalului, wifi-ul (acoperire mult mai mare). Pe parte de mancare, bautura se poate si mai bine (dar eu compar cu Turcia care e la alt nivel de pret si stele) dar nu ne-am imbolnavit si a fost destul de diversificata. Entertainmentul este de nota 9.

Am stat 6 zile. camere mari, foarte curate. personal amabil. personalul de la receptie si cei care se ocupa de entertainment, au fost atenti, amabili... preocupati pentru buna dispozitie a turistilor. meniul diversificat si proaspat. piscina exterioara putea fi incalzita. Hotel izolat, recomandat pentru relaxare.

A fost primul nostru an in Bulgaria, dupa ce am tot fost de cativa ani in Turcia tot prin Jeka la Delphin Diva Premiere Lara, Gural Premiere Tekirova, Richmond Ephesus Kusadasi. Sol Luna Bay este un hotel foarte mare, dar noi am stat in aripa noua care a fost construita chiar langa hotel. Este o structura moderna de 4 etaje cu lift construita pe piloni care permite parcarea la parter chiar sub hotel pazita, cu bariera. Mancare foarte buna, variata, fructe bune, proaspete. Deserturile sunt ok dar nimic impresionant(restaurantul este comun cu hotelul mare) Plaja este foarte buna cu nisip fin, in partea hotelului nou nu este foarte amenajata dar noi am preferat sa stam acolo pentru ca nu era aglomerat si nu am avut probleme cu gasirea sezlongurilor. Recomand cu caldura aripa noua. Noi am primit camera cu vedere la mare desi platisem camera normala, privelistea superba, tarcul pentru copil era deja in camera. Camera este foarte frumoasa si mare, totul nou 4 stele+. Comparand cu celalte hoteluri unde am mai fost din Turcia, exceptand Gural Premiere, la Sol Luna am avut cea mai mare si frumoasa camera. DRUMUL: -Foarte frumos si pitoresc prin Bulgaria, dupa ce treci de Ruse. Soseaua impecabila+autostrada, care pe o portiune de cativa km este peticita cam prost, dar trece relativ repede. De la giurgiu la hotel am facut 3 ore jumatate, mers lejer si regulamentar. Minusuri: Daca mergeti la mare pentru piscina, nu recomand acest hotel, pentru ca piscina este mica si inghesuita. In plus in primle 3 -4 zile apa era verde si nu se vedea fundul bazinului pentru ca au schimbat firma care se ocupa de curatarea apei si desigur nu a curatat nimeni piscina intre timp. Zona Lobby-Restaurant- Baruri nu are nimic luxos, chiar pe alocuri inspira un pic aer de cantina, dar mancarea dupa cum am mai spus este foarte buna, totul este curat. Serile de animatie - nu am reusit sa stam la niciun spectacol. Este aceeasi echipa si in fiecare seara aveau un spectacol in care faceau playback si dasau pe diverse teme, inclusiv Elvis. Ca o concluzie recomand cu caldura hotelul, aripa noua in special cu vedere la mare.

• Hotel SOL LUNA BAY RESORT OBZOR

Este o locatie foarte frumoasa , am fost anul trecut in august impreuna cu inca o familie, am fost foarte multumiti de conditii, camerele mari,curate, mancarea diversificata, piscinele curate ....o alegere super buna, un concediu in familie foarte frumos ...cu siguranta ne vom intoarce acolo cu placere

am fost la acest hotel in 2011.,ne a placut foarte mult totul.Camerele sunt foarte mari,curatenie,mancarea este foarte diversificata si buna.Totul este perfect pentru familiile cu copii.Daca ne ajuta Dumnezeu poate ajungem si la vara!

du 5 concedii de vara petrecute in bulgaria(albena nisipuri si constantin si elene) am hotarat anul acesta iunie 2012sa mergem in obzor. am tot ajnalizat ofertele si am ales Sol Luna Bay, un hotel excelent pentru cei cu copii, eu am 2 copii (3 si 7 ani) piscine mari si curate, mancare diversificata, o scena mare pentru spectacol seara, seri tematice foarte interesante, grupa de animatori foarte activi, plaja curata si intrarea in apa lina. Eu am stat in family suite ai am fost foarte multumit de conditii, camera separata pentru copii si foarte mare. am sa revin cu placere la acest hotel.

Traveler Reviews brought to you by
      TripAdvisor
      Sol Luna Bay
      Byala-Obzor Beach | postal address: Zona za otdih 9101 Byala, Obzor 8250, Bulgaria
      4.5 of 5 bubbles
      Southend-on-Sea, United Kingdom
      Lovely family holiday
      5 of 5 bubbles Nov 8, 2016
      We stayed at the Sol Luna Bay for 10 days and night in June 2016, attracted by the good reviews on TA, and a great deal with First Choice. The... more »
      Emiliyan
      Veliko Tarnovo, Bulgaria
      Family
      Sol Luna …. Nice and calm place, but a bit crowded …
      5 of 5 bubbles Oct 13, 2016
      Located just on the beach ,few steps away from the sea and if you have it chance to have a calm sea state … you will enjoy on max during... more »
      Daniel D
      Kiel, Germany
      Great!!!!
      5 of 5 bubbles Oct 2, 2016
      We (a couple + a 1/12 year old baby) just came back from our lovely holiday at Sol Luna Bay. I have to admit that I didn´t know what to... more »
      RachelP27
      Glasgow, United Kingdom
      Family
      Perfect, chilled family holiday!
      5 of 5 bubbles Oct 2, 2016
      I stayed at the Sol Luna Bay for a week from Sept 12th with my partner, 2 sisters, their partners and my 2 young nephews (aged 4 and 2). We... more »
      Tacha K
      Basingstoke, United Kingdom
      Friends getaway
      Perfect for a chilled holiday
      5 of 5 bubbles Oct 1, 2016
      I travelled to Bulgaria with a friend and her 13 yr old son on 15th Sept '16...after initially being skeptical due to the hour long transfer, ( I hate long... more »
      1-5 of 544 Reviews

These reviews are the subjective opinions of individual travelers and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.