X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel SLAVUNA ALBENA

31 Euro / noapte
      langa plaja
      Cerere Oferta
      • Hotel SLAVUNA ALBENA

Am fost cazati la acest hotel in iulie 2016 ( 2 adulti + 2 copii ) . Camera a fost acceptabila ( 1 pad dublu + 1 pat etajat ) , baia cu o cada ruginita ( imi pare rau ca n-am facut poze ) , un miros neplacut . Am stat 6 nopti si abia in a 6-a zi s-au schimbat prosoapele ( dupa 3 cereri facute la receptie ) si chipurile au aspirat camera ( acest lucru s-a intamplat si celorlalte 3 familli cu care am fost - nu a fost o intamplare ) . La receptie am avut surpriza sa fim anuntati ca masa o vom servi la restaurantul hotelului Mura , desi am platit pentru a servi masa la restaurantul hotelului Gergana ( am cerut expres lucrul acesta si a fost confimat prin e-mail de Jeka Turism ). Bineinteles ca nu s-a rezolvat nimic in acest sens , ca agentia care a facut rezervarile era din Germania , etc ( nu trebuia sa fie problema mea ) . M-am mai calmat , deoarece prietenii cu care am fost serveau masa la restaurant Gergana si erau repartizati pe serii ( unii mancau intre 18 si 19.30 si altii intre 19.30 si 21 ) cu masa nominala ( imi amintesc ceva asemantor de pe vremea ,, raposatului") . In fine , masa la restaurant Mura era putin diversificata , daca voiai un gratar asteptai la rand minim 30 minute , putine idei , mancare proasta calitativ ( ce este mai ieftin pe piata - credeti-ma !) , restaurant mult mai slab decat altele din Albena . Singurul plus este ca hotelul este asezat chiar pe plaja ( dar destul de departe de centrul animat al statiunii ) . La plaja aveai inclus in pretul pacetului 2 sezlonguri si o umbrela de camera , doar ca trebuia sa te trezesti pe la 6 dimineata ( la ora asta erau ocupate deja jumatate din sezlonguri ) si sa-ti pui prosopul pe ele ( la 8 nu mai gaseai nimic liber ) .In concluzie : nu voi mai alege hotel Slavuna ( nu are restaurant - trebuie sa mananci la restaurantele altor hoteluri , nu are piscina - te duci la piscina altor hoteluri , nu are entertainment etc) . De aici am plecat cateva zile la hotel Primasol Ralitsa Aqua Club ( tot 3 stele , pret aproximativ egal ) unde afost super ok ( din toate punctele de vedere ) . Precizez ca nu am mai scris review-uri despre hoteluri ( nu sunt carcotas ) , dar de hotel Slavuna am fost dezamagit . Concedii pacute !!!

Hotel amplasat pe plaja,pozitie excelenta. Camere cam mici(hotel de 3 stele),dar destul de curate. Masa la restaurant Gergana,diversificata,multe fructe. Cina intre 17.30-19.00(ore foarte ciudate).

Am petrecut o minivacanta la Hotel Slavuna si a fost super. Conditiile au fost excelente. Desi am platit pentru o camera dubla cu pat suplimentar ( 2 adulti+2copii) la receptie am avut surpriza sa fim anuntati ca primim apartament. A doua surpriza a fost ca "trebuia" sa mancam alaturi la Hotel Gergana de 5 stele din cauza faptului ca facusem rezervarea prin nu stiu ce operator de turism ( noi am platit la Jeka ). Apartamentul era mare, f curat interiorul era chiar mai frumos ca in poze. Desi in exterior hotelul arata mai urat in interior totul se schimba. Mancarea la gergana era ok, diversificata si nu prea aglomerat la masa. Piscinele frumoase . Unul dintre punctele bune : sezlongurile erau gratuite si la piscina si la plaja . Binenteles ca majoritatea se duceau dimineata sa puna prosop, dar baiatul care se ocupa de asta scotea de la magazie in caz ca nu mai erau libere. Vacanta placuta tuturor !

• Hotel SLAVUNA ALBENA

Tocmai ne-am intors de la Slavuna.Cazarea a fost multumitoare,conditii bune,personalul din hotel foarte ok si amabili.Conditiile de plaja si baie au fost excelente,cu piscina nu prea ne impacam noi in general din cauza clorului ,dar am auzit de la ceilalti ca erau multumiti.La capitolul mancare au fost in regula,adica nu exista sa nu ai ce alege.Managerul restaurantului insa era un ciudat care se comporta foarte urat in special cu romanii,comenta tot timpul daca lasai ceva in farfurie si statea cu ochii pe oricine iesea cu ceva afara(fructe,ceaiuri,prajituri)tot timpul vorbea rastit cu romanii si apoi comenta cu colegi de-ai lui in bulgara.Pe un amic l-a intrebat daca mananca tot din farfurie,la care tipul i-a zis ca poate da,poate nu...In afara de el mai era un barman la Gergana insa care dadea ochii peste cap si comenta cand ii cereai ceva.In rest toate bune.Nu-i bagati in seama pe astia cu aere de manageri si va fi bine.

am stat la slavuna vara trecuta intr-o vacanta de2sapt si am fost f multumiti de felul cum am fost tratati,toti managerii sunt amabili si rezolva orice pb,unul dintre dumnealor vorbea si romana binisor,curatenie se facea zilnic,meniul a fost variat pt toate gusturile,o doamna si un domn ne ofereau aproape zilnic acompaniament muzical live la cina ,nu am nimik negativ de zis,nota zece si vom reveni cu un nou sejur si vara aceasta

Am stat acum 3 ani la acest hotel, camere renovate si identice cu cele ale hotelului Ghergana, pe plaja, camerele sunt foarte curate si toate sunt cu vedere la mare, piscina mare si curata(piscina si barul acesteia face parte din ansamblul hotelurilor, Gergana, Slavuna, Mura),mancarea buna, personal amabil.Recomand cu toata increderea. Concediu placut!

Traveler Reviews brought to you by
      TripAdvisor
      Budapest, Hungary
      Great holiday again
      5 of 5 bubbles Nov 18, 2016
      We like this hotel, so second time, we have stayed here. The staff is very friendly, and helping in any issue you could have. Rooms, bathroom, pool, beds are clean,... more »
      un_brasovean
      Brasov County, Romania
      nice holiday
      4 of 5 bubbles Nov 6, 2016
      I will try to be short: - there are some issues regarding the check in - at 14.00 SHARP, so, you can't eat/drink if you arrived before 14.00 - the... more »
      Petar T
      A great holiday!
      5 of 5 bubbles Oct 14, 2016
      We had a great holiday at the Slavuna Hotel this year (2016). Everything was perfect. Very close to the beach, food was excellent, the room was spacious enough, though for... more »
      GeoTudorache
      Bucharest, Bucuresti, Romania
      Good experience
      4 of 5 bubbles Aug 30, 2016
      Appropriate room, bog beds, clean and friendly staff in the hotel. Big minus: they only changed the beds once in 10 days (even if requested and tipped specifically for this).... more »
      István K
      Excellent experience Hotel Slavuna, Bulgaria
      5 of 5 bubbles Aug 23, 2016
      I was at Hotel Slavuna, Bulgaria, this summer again. It`s very nice place, near the beach. The room is very OK, clean, full comfort. Nice, honest crew. Good prices. I... more »
      1-5 of 58 Reviews

These reviews are the subjective opinions of individual travelers and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.