Impresii Hotel Side Star Resort Side

153 Euro / noapte
      Pret valabil pentru sejururi in anumite perioade in limita locurilor disponibile
      Gündogdu Beldesi; 07600 Gündogdu (Side)
      Gündogdu, langa plaja, la 13km de Side la 70km de Antalya.

Vezi tarife
      1 impresie
      • Hotel Side Star Resort Side+90 242 7638501Gündogdu Beldesi; 07600 Gündogdu (Side)de la 153.46 Euro Apreciat cu 8/10

Este un resort modest,nu foarte mare.Distanta pana la plaja se parcurge in 7-8 minute,trecand printr-o gradina frumos amenajata.Sezlongurile sunt la departare de mal,intrarea este lina ,dar la inceput cu un pic de pietris care este destul de dureros la picioare .Am fost in perioada 24-1 iulie 2023 ,iar apa era calda si curata.Acest lucru mi-a placut foarte mult,mai ales ca eu sunt mai friguroasa! Am ajuns dimineata la ora 7 ,am lasat bagajele la receptie si ni s-au dat bratarile pt a ne putea bucura de tot ce tinea de resort.Am intrat cu micul dejun ,care la fel este destul de modest,dar ai ce manca.Nu mi-au placut produsele patisere ,pareau a fi uscate si de proasta calitate si am ramas dezamagita si de pancakes, deoarece nu erau deloc gustoase.La pranz se poate lua masa atat la barul de la plaja ,cat si la barul de la piscina ,dar si in restaurant.Produse bune si diversificate! Despre cina numai cuvinte de lauda! Produse extraordinar de bune si diversificate ,la fel si prajiturile.Spectacolele frumoase,in fiecare seara.Foarte multi nemti,cehi,polonezi.Nu sunt obisnuiti sa auda ca esti roman,se vede ca nu este frecventat de catre romani.In prima seara am avut o problema cu camera copiilor ca se auzea un zgomot de la aerisire si nici nu avea ferestre ,era un apartament stil vagon.S-a dus sotul meu si a discutat cu managerul si a doua zi ni s-a schimbat apartamentul cu unul decomandat,cu ferestre la camera copiilor.Curatenia inexistenta.Era ultima camera de pe etaj si ajungea mereu dupa ora 14 ,cand noi ne odihneam.In ultima zi ni s-a schimbat si noua lenjeria 😀.Resortul este situat la periferie ,cam departe de bazar ,unde sunt numai fake-uri prost facute.Am ramas foarte dezamagita din punctul acesta de vedere ,mai ales ca voiam sa facem ceva cumparaturi,dar din pacate nu am cumparat ,decat niste ceaiuri si rahat.In schimb am gasit recenzii foarte bune de la nemti,polonezi ,dar noi nu am ramas asa impresionati.Am fost la hoteluri mai bune si mai ieftine la bulgari.Per total a fost bine,dar nu m-as mai intoarce.