X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel ROYAL ALHAMBRA PALACE SIDE

64 Euro / noapte
      Colakli, la 10 km de Side si la 45 km de aeroport
      TripAdvisor Traveler Rating
      TripAdvisor Traveler Rating732 Reviews
      Cerere Oferta
      • Hotel ROYAL ALHAMBRA PALACE SIDE

Un resort minunat, camere mari spatioase, piscine mari si mici pentru copii si adulti, foarte aproape de mare, plaja perfecta, curatentie zilnica atat in hotel cat si la piscine. Dezavantaje constatate in comparatie cu alte hoteluri tot din grupul Stone: fiind un hotel mare, tot timpul este f aglomerat la barurile de la piscine, uneori stai la coada 5-10 minute, apa servita nu este rece decat dimineata sau seara dupa ora 19. Restaurantul este impartit in 2 sali foarte mare dar cu greu gasesti o masa libera si daca totusi reusesti in 7 zile doar o singura data am fost serviti, in rest ne descurcam singuri, apa bauturi cerem direct la bar, care ne da odata iar apoi ne informeaza ca trebuie sa asteptam sa fim serviti, mesele se curata foarte greu. Mancarea este intr o sala mare dar desi pranzul se serveste intre 12.30-14.30, dupa ora 13.30 incep sa stranga iar la prajituri in afara de baclavale nu mai gasesti decat resturi. Sala de mese destinata copiilor este deschisa doar seara, in rest mesele se servesc in restaurantul principal. Activitatile zilnice pentru copii si adulti sunt ok, spectacolele decseara la fel. Hotelul este ok dar din cauza ca este f mare personalul pare foarte putin sau nu reuseste sa faca fata numarului mare de turisti.

Un resort minunat care isi respecta serviciile, recomandat pt. familii cu copii si nu numai.Pozitionare excelenta, mancare foarte buna, aquapark si luna park, piscina foarte mare, baruri si terase bine pozitionate. Am avut o vacanta minunata. Am mai fost in Turcia si pot face comparatie .Multumim Jeka.17.06.2017

Hotelul frumos, plaja cu nisip, piscine destul de bine intretinute, dar personalul lasa foarte mult de dorit( se asteapta si 20 de minute pt. debarasarea unei mese, resturi de mancare pe podea, pahare cu urme de ruj). Ma asteptam la o vacanta de vis, dar nu a fost chiar asa. Si, peste toate acestea, o toxiinfectie alimentara la unul dintre copiii din grup. Nu recomand hotelul datorita serviciilor proaste. Mentionez ca am mai fost in Turcia si am cu ce sa fac comparatie!

• Hotel ROYAL ALHAMBRA PALACE SIDE

Un resort minunat,cu servicii de calitate,recomandat pt familii cu copii si nu numai.Pozitionare excelenta,mancare foarte buna,aquapark si luna park,piscina foarte mare,baruri si terase bine pozitionate...in concluzie am avut o vacanta de neuitat .

am fost la acest hotel chiar anul trecut si va pot spune ca m-am simtit minunat .Este un hotel bun şi ami ales pentru familiile cu copii mici. Camere mari şi luxoase,piscine destule cu apa calda .Multe baruri şi restaurante .

In vara lui 2012 am fost acolo. Scump, sigur, spendid. Recomand tuturor cu cea mai mare caldura. Am fost cu masina personala. Am plecat din Constanta la ora 06.00, m-am cazat la Kutahia (la 3 ore de Istanbul), iar in ziua urmatoare am plecat la ora 08.00 si la ora 16.00 innotam deja in Mediterana. Este devis. Succes. Dealtfel, recomand intreg lantul Royal> Dragon , Palace