X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

36 Euro / noapte
      langa plaja privata, foarte mare, cu nisip si pietricele, la 8 km de Kusadasi. EX SURMELI EFES
      Cerere Oferta
      • Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

Plaja si apa exact ca la Mamaia; mancarea buna; bauturile OK; inghetata si cafea turceasca gratis; animatia slabutza dar compensa cu serile de muzica live; Singurul aspect deplasat a fost faptul ca s-a tinut o nunta langa piscina iar zona a fost restrictionata pt turisti. In rest totul Ok si voi reveni cu placere la acest hotel!

Am fost doi adulti si doi copii(4 si 14 ani). Dupa foarte multe recenzii citite pe internet - multe din ele fiind negative, am plecat cu o stringere de inima. Inca de la poarta am fost primiti cu zambetul pe buze. Formele pentru cazare au durat cateva minute, dupa care am fost insotiti de catre un baiat care ne-a carat si bagajele intro camera familiala(de fapt este un apartament cu un dormitor matrimonial si un living cu doua paturi pentru copii. Tot personalul este foarte amabil si zambitor. Apartamentul impecabil, curatenie in fiecare zi, lenjeria schimbata de doua ori in 7 zile, prosoapele schimbate ori de cate ori le lasam pe jos, apa plata cate doua sticle de 2 l in fiecare zi. Plaja impecabila, nisipul extrem de fin si intrarea in apa foarte lina(fetita mea de 4 ani intra cam 20 de merti in mare si apa ii ajungea abia pana la brau. La masa si cel mai pretentios om gasea ce sa manance: gratar in fiecare zi(pui si peste) salate de tot felul, fructe cel putin cate 5 feluri la mesele de pranz si cina. Putea fiecare sa-si puna in farfurie atat cat dorea, pana si la gratar sau alte mancaruri facute pe loc se punea in farfurie cat cereai, inghetata in fiecare zi intre orele 14 si 17. Dupa ora 10 dimineata venea echipa de animatori si nu aveai timp sa te plictisesti nici daca voiai pana dupa 12 noaptea. Sezlonguri libere oricand atat pe plaja cat si la piscina, parcare pentru toata lumea. Singurul lucru negativ a fost ca au trecut prea repede cele 7 zile. Recomand tuturor sa mearga macar pentru un sejur aici. Pentru carcotasi inainte de a comenta negativ ar fi bine sa faca o comparatie si la pret cu alte hotelurui. Nota 10 + Surmeli Efes!

Sejur de 10 nopți la jumătatea lunii iulie. 2 adulți și doi copii minori(4 - 60). formalitățile de cazare au durat 5 minute. hotelul este impecabil - camere curate în care personalul de serviciu făcea curat zilnic. am beneficiat de servicii All Inclusive Superior. De la ora 10 dimineața, exceptând mesele principale ale zilei, beneficiezi de băuturi răcoritoare și alcoolice - diverse sortimente, mâncare pentru toate gusturile începând cu ora 12.30 până în jur de ora 18. Nu ai timp să te plictisești - începând cu ora 10,intră în scenă Animation Team - tineri care desfășoară diverse activități cu turiști - aerobic, aqua gym, diverse jocuri - polo pe apă, fotba, beach volley, tir cu arcul, etc. Plaja arată impecabil, la fel și apa - în sezonul 2014 plaja și apa au fost catalogate în categoria Blue Flag - maximum de calitate în domeniu. Mesele principale (3) - ireproșabile - nu se pune problema ....Nu am ce să mănânc. Apa plata la sticlă pet de 2 litri este oferită turiștilor la masa de prânz și cină dar zilnic ăn cameră erau aduse 1 - 2 sticle cu apă plată. Barul hotelului - deschis 24 de ore, oferă băuturi alcoolice, băuturi răcoritoare, apă plată, etc. În fiecare seară, erau invitați diverși artiști locali care interpretau muzică internațională. Pentru copii, între 21 - 21.30 în amfiteatru tineri din cadrul Animation Team întrețineau o atmosferă plăcută pentru cei mici, ajutați fiind de muzică specifică celor mici.

• Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

Cunosc teoria potrivit careia daca am fi toti la fel sau am avea toti aceleasi opinii nu ar fi un lucru bun! Cu toate acestea, nu ii inteleg pe carcotasii care s-au legat de acest hotel. Am mai fost la Kussadassi de doua ori inainte de vara care a trecut si criteriul de a alege acest hotel a fost incadrarea in bugetul pe care mi-l alocasem pentru vacanta 2014! Apoi am citit comentariile negative ale unora, asa incat am plecat in vacanta complet timorati: probleme cu apa potabila, cu coada la masa etc etc Nu este deloc asa! A fost bine si ne-am simtit ok, cu toate ca sunt o fire dificila si mie imi miroase in Turcia totul a oaie (chiar si apa!)-dar aveam, slava Domnului, de unde sa aleg ce ma satisface gastronomic! Recomand hotelul si, daca voi avea o oferta mai ieftina decat anul acesta voi repeta experienta din vara lui 2014! Am calatorit mult, si business (dar la ce hoteluri am fost cazat!)si ca turist si nu-i inteleg pe mofturosii fitosi si inchipuiti care doar par a fi ceea nu sunt in realitate. Numai bine. Fam Chita

Totul la superlativ, hotelul, plaja, mancarea.Suntem o familie cu doi copii de 21 si respectiv 18 ani.Ne-am simtit excelent in acest hotel atat eu si sotul meu cat si copii nostri.Nu am decat cuvinte de lauda pentru tot personalul hotelului, atenti,amabili, mancarea suficient de diversificata,gustoasa. Recomandam cu toata increderea acest hotel.Am avut o vacanata minunata.Multumim Agentiei Jeka pentru acesta oferta.

Un hotel cu o plaja superba in Kusadasi unde majoritatea hotelurilor au plaja mica/ ponton. In afara de piscina interioara care era in renovare nu am ce sa reprosez acestui hotel. Mancarea, curatenia, piscinele exterioare, vegetati, totul a fost super ok.

• Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

Am fost in vara anului 2010 la acest hotel si totul a fost SUPER!!!Drept urmare vom reveni in vara aceasta la hotel Surmeli.Cazare OK, mancare buna,pe toate gusturile, dulciurile sunt o nebunie, plaja mare, curata...

Un hotel care mi-a placut foarte mult. Un hotel foarte curat, desi mobilierul era cam vechi. Mancarea si bautura standard Turcia AI de 5 stele. Plaja foarte frumoasa si mare, cu intrare in apa lina si fara pietre. Persoanlul hotelului se comporta foarte frumos cu toata lumea. In concluzie, as mai revenii la acest hotel unde raportul calitate-pret este foarte bun.

Buna ziua, Sper ca impresiile mele sa ajute clientii Jeka Turism sa ia cele mai bune decizii. Resortul Surmeli Efes este situat la aproximativ 8 km de statiunea Kusadasi si ceva mai aproape de orasul antic Efes. Dupa opinia mea este un hotel de maximum 3 stele europene.Marturisesc ca fata de Hotelul Richmond, care era langa Surmeli,pe plaja erau mai multe sezlonguri si curtea interioara avea mai multe piscine si sezlonguri. Primirea a fost fara reprosuri, amabilitatea receptionerilor m-a incantat, insa odata ajunsi in camera am sesizat o camera cu mobilier mai vechi, usa din sticla ce separa camera de micul balcon era zoita de sus pana jos, iar scaunele din plastic pe de balcon erau murdare (cred ca de pepene rosu), iar pe covor era scrum de tigara, semn ca nu fusese aspirat inainte de predarea camerei . Lenjeria nu ne-a fost schimbata niciodata in 7 zile de sedere, iar prosoapele am banuiala ca au fost schimbate decat o singura data. La ora 11.00 se facea completarea barului cu bauturile care lipseau si cu 1,5 l apa plata, insa in 4 zile trebuia sa sun sa le reamintesc faptul ca au uitat sa aduca apa plata, deoarece nu exista pe plaja apa plata imbuteliata pe care sa o poti lua in camera pentru timpul noptii. Mancarea, pentru mine care nu sunt o gurmanda, mi s-a parut destul de diversificata, am simtit insa lipsa fructelor - au avut doar portocale, corcoduse si mere. In ceea ce priveste inghetata mult agreata de mici si mari la un loc, mentionez ca a fost doar intr-o singura seara. Si ca sa revin la plaja, nimic de preprosat la acest capitol, erau multe sezlonguri, prosoape gratis si intrarea in mare lina si cu nisip fin. La piscina erau 3 baruri, din cate retin, dintre care unul era deschis pna la ora 24.00. In interior exista o discoteca in care era foarte frig din cauza aerului conditionat. Exista si o sale de fitnes unde poti face exercitii fizice si desigur sauna, baie turceasca etc. Am mai vazut multe incaperi unde iti puteai lasa copilul sub supraveghere. Din punctul meu de vedere este un hotel adecvat oamenilor care nu sunt foarte pretentiosi si nu au un ochi prea critic. Referitor la pret precizez ca nu afost prea ridicat, insa din punctul meu de vedere nici nu oferea multe. Anul acesta intentionez sa vizitez Bodrum, despre care am aflat ca este o statiune foarte frumoasa si potrivita pentru luna de miere. Va doresc tuturor o vara splendida si sper ca impresiile mele, sa va ajute sa alegeti un hotel care sa va ofere ceea ce va doriti fiecare, in functie de prorpiile criterii.

• Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

In septembrie 2012 am ales Surmeli ca si destinatie pentru concediul meu si nu regret deloc alegerea facuta. De comentat putem comenta oricand la orice, dar Srumeli este imbinarea perfecta intre un pret accesibil si serviciile de calitate. plaja cu nisip foarte fin, itrare lina in apa fara grija aricilor de mare ce se gasesc in zonele stancoase, piscine si echipa de animatie, mancare din belsug si petreceri in fiecare seara in discoteca hotelului (cu bauturile incluse) il fac sa ocupe pozitie fruntasa in topul hotelurilor din Kusadasi (mai precis de langa) dar il recomand pentru familii ce cauta un concediu de odihna si nu pentru cupluri tinere care au chef sa iasa in fiecare seara in oras (asta in cazul in care nu mergi cu masina personala)

Am fost 2 ani la rand(2011,2012)la acest hotel si mie personal chiar mi-a placut! Raport calitate-pret foarte bun. Mancarea super buna si diversificata.Intradevar daca doreai mai mult , tb.sa mai stai inca o data la coada.Dar oricat de mofturos ai fi, ai de unde alege!Restaurantele a la carte super, nota 10! Personalul hotelului in primele zile a fost putin rautacios(am avut senzatia ca aveau o problema cu romanii)pana am intrat in ei si le-am facut reclamatie. Managerii hotelului, foarte promti au facut armata si disciplina cu ei si totul s-a rezolvat. Camerele sunt curate si destul de spatioase in hotel,a fost renovat anul trecut. Nu recomand camerele family room! Noi am stat intr-o camera dubla 2 adulti si 2 copii mici. Plaja si apa sunt super!!!!Plaja este cu nisip, destul de mare, iar apa este ideala pt. copii(ca la Mamaia)

Buna ziua vreau sa va spun ca de la intrare in hotel credeai ca nu e adevarat la ce hotel am luat bilete prin JEKA,CAZAREA OK,SERVIREA OK,INSA MINCAREA A LASAT DE DORIT,am stat la coada pt mincare cu copii in brate si foarte putina ni se oferau in farfurie,in rest totul OK.

• Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI

Un hotel excelent pentru familii cu copii. Raport calitate pret foarte bun. Plaja cea mai buna din zona, mancare pe alese si toate camerele cu vedere la mare. Personalul este foarte amabil si primitor. Va recomand cu toata increderea acest hotel.

Traveler Reviews brought to you by
      TripAdvisor
      Palm Wings Ephesus
      Pamucak Mevkii, Kusadasi 35920, Turkey (Formerly Surmeli Efes)
      4.5 of 5 bubbles
      Jesus G
      Hard to believe it is a 5* Hotel
      3 of 5 bubbles Nov 13, 2016
      My family and I went for a week. The first two days we were said the hotel had a 30% occupation and it was cristal clear in the buffet restaurant... more »
      tomandsarah01
      Nottinghamshire, United Kingdom
      A great place to stay!
      5 of 5 bubbles Nov 2, 2016
      We stayed here for the last week in October(three adults and two kids) and although it was quiet because it was near the end of the season, the staff made... more »
      282deboraht
      London, United Kingdom
      Couples
      Good Service
      4 of 5 bubbles Nov 1, 2016
      We last stayed here some four years ago and since then it has been renovated. All the rooms have been refurbished, the pools upgraded and the bar and lounge area... more »
      Tracey S
      Amazing hotel
      5 of 5 bubbles Nov 1, 2016
      Absolutely lovely hotel, staff were amazing especially Turgut who we had many laughs with. Food was a bit repetitive but its to be expected this time of year, it was... more »
      Captainsnuggleton
      Chelmsford, United Kingdom
      Couples
      Lovely holiday nice hotel 👌🏻
      5 of 5 bubbles Oct 31, 2016
      Just got back traveled as a couple spent 7 day end of October. Had a really nice time very relaxing.😊 Hotel staff very friendly and reception staff very helpful. Our... more »
      1-5 of 425 Reviews

These reviews are the subjective opinions of individual travelers and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.