X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel MELIA GRAND HERMITAGE Nisipurile de Aur

47 Euro / noapte
      Nisipurile de Aur, la 80m de plaja, la 140 km de Constanta, la 18 km de Varna
      Cerere Oferta
      • Hotel MELIA GRAND HERMITAGE Nisipurile de Aur

Am fost la Melia la inceput de iunie, 2015. Vizitasem hotelul in 2009, tot prin Jeka, si stiam la ce sa ma astept. De data aceasta am fost si cu fetita de 5 ani. Camera - hotelul ne-a pus la dispozitie, fara costuri suplimentare, un pat pliant pentru copil. Patul matrimonial era cred ca 2 x 2 m. Camera mare, curata, cu balcon destul de mare. Balustrada balconului este f inalta (1,5 m) lucru f bun pt a opri copiii. Curatenia a fost facuta zilnic, intocmai ca la un hotel de 5 stele. Prosoape schimbate, consumabile inlocuite, baia curatata, etc. Restaurantul principal - am avut doar mic dejun. Stiam ca Melia nu exceleaza cu calitatea mancarii in acest restaurant. Daca nu esti foarte pretentios si mergi devreme la micul dejun, gasesti destule alimente gustoase pt a te rasfata. Omletele, oua ochiuri si clatitele facute la statiile de gatit erau putin crude daca nu insistai sa le mai tina pe plita. Personalul restaurantului, amabil. Piscina - mare, incalzita la 21 grade, pare rece la prima intrare dar este tocmai buna cand te obisnuiesti. Piscinica pt copii, excelenta, 60 cm adancime, impremuita cu un gard solid, copii nu puteau trece singuri in cea mare. Apa curata si podeaua/deck-ul curat, bine intretinut, in permanenta curatat de baietii de la piscina/pool boys. Sezlonguri, umbrele si prosoape oferite de hotel. Un mare plus. Echipa de animatori - pentru tinerii care au fost in "Animation Team" am numai cuvinte de lauda. De la 10 dimineata incepeau programul, toti numai zambete si amabilitate. Dupa dansul facut pe marginea piscinei pt trezirea morocanosilor incepeau jocurile : polo in apa, basket, mers pe covoare pe apa (da, distractiv), etc. La 12 pe scena ( un pic mai jos de piscina) erau lectii de dansuri latino, Radi, o profesoara buna. Seara, spectacole potrivite pt intreaga familie, mini disco pentru copii de la 20:30. Loc de joaca pentru copii, in camera special amenajata, supravegheati de Dani si Gabi, doua tinere foarte amabile si atente cu copii. Fiica mea a fost incantata de acel loc, de Dani si Gabi, de jucariile de acolo si jocurile propuse de cele 2 fete. Langa piscina, au instalat si un tobogan cu apa, gratuit. Excelent. Langa hotel, este si un restaurant cu mancare gustoasa, Chiflika, stil rustic, merita vizitat macar o data. Parcarea: am platit 10 leva/zi pt parcarea subterana. Mi s-a parut ok, din parcare intri direct in hotel, nu te ploua nu te arde soarele. Receptia: foarte rapide cu check in/check out. Statiunea Nisipurile de Aur - te incanta in cea mai mare parte. Curatenie si ordine. Sigur vom reveni la acest hotel!

Am vizitat Melia Grand Hotel desi am citit multe din parerile altor oameni legate de mancare. Pe scurt , mancarea de dimineata era refolosita si la pranz si seara , mancarea de pranz la fel si tot asa. VECHI. Numai spun ca pe langa asta mancarea ramasa era trimisa la restul locatilor de unde se putea lua o gustare intre mese. Fructe - mai deloc , in afara de niste mere si piersici moi si stricate , banane negre si portocale verzi , nimic. Cornurile si tot ce tine de patiserie vechi , reincalzite la infinit. La pranz timp de 4 zile s-au servit niste "chiftele" , "burgeri" si "mici" care toti erau facuti din aceasi carne - acelasi gust! Am vazut pentru prima data paste cu carnea de la niste sarmale ramase, totul dar absolut totul fara gust si rar gaseai un desert bun. Am stat 4 zile si in aceasta tot ce am mancat au fost niste legume fierte si salate care si acelea cu chiu cu vai. La camere tot ce am de reprosat este ca toti pereti sunt din rigips , se aude tot dintr-o camera in alta. O sa revin si cu niste poze de la mancare daca este posibil sa le urc aici . Daca nu sa nu faceti greseala pe care am facut-o eu gandindu-ma ca daca nu incerc nu am de unde sa stiu.

cel mai bun si frumos hotel din statiune! il recomand tuturor celor care vor sa aiba un concediu fara suprize neplacute si durere de cap. camere superbe, mancare foarte buna, curatenie si personalul foarte amabil.

• Hotel MELIA GRAND HERMITAGE Nisipurile de Aur

am stat la acest hotel in 2008.e un hotel elegant,luxos.recomand tuturor.conditii excelente,curat.o mica problema ar fi accesul la plaja,care se face prin coborarea unor trepte.in apa sunt pietre si apa devine brusc adanca dupa 1-2 metri.noi am fost pe plaja doar de doua ori,fiind cam incomod sa urci spre hotel cu un copil mic,obosit de soare.nici mancarea nu m a impresionat.in rest,super.mi a placut si statiunea,te puteai plimba linistit.frumos

Este de departe cel mai ,,Fita" hotel din Bulgaria.Eleganta,rafinament, bun gust,confort.....ce mai....LUX!Afost un concediu de vis pe care l-am petrecut cu familia,am simtit rasfatul ca pe o binecuvantare. Merita toti banii!

Este un hotel luxos si de bun gust, cu cmere sptiose,curte.Mncre fost extrodinr si diversifict.Personaluleste amabil si serviabil. Ne-m simtit excelent in cest concediu impreun cu prietentii si copiii.Recomnd tuturor cu mare caldura

• Hotel MELIA GRAND HERMITAGE Nisipurile de Aur

,,Lumea e o carte iar cei care nu calatoresc citesc doar o pagina'',spunea Sfantul Augustin.As putea spune fara nici o exagerare ca am citit aceasta carte vizitand acest hotel cu servicii ireprosabile si m-am simtit ca intr-o mare familie.Va recomand tuturor acest hotel pentru a va incarca bateriile si a descoperi cum arata un colt de rai !

Am mers in octombrie si desi era sfarsit de sezon am petrecut momente minunate.Este un hotel imens cu dorari impecabile si cu angajati gata sa indeplineasca orice dorinta. Este amplasat aproape de plaja cu nisip fin.Pentru copii exista parculete de joaca astfel incat micutii sa se simta fericiti. Mancarea este din abundenta si pentru toate gusturile. Pentru o vacanta frumoasa va recomand sa megeti in Bulgaria la acest hotel.

Am fost la Melia Grand HErmitage, in mai, anul acesta. Este un hotel foarte select, cu servicii de calitate si personal pe masura. camere mari, curatenie zilnica, mancare foarte difersificata si buna. Piscina interioara, exterioara, aqua gym. Un hotel foarte bun pentru familii cu copii si nu numai. pentru un concediu minunat, recomand acest hotel. Multumim Jeka Turism.

• Hotel MELIA GRAND HERMITAGE Nisipurile de Aur

noi am fost la hotelul melia in 2011 si ne a placut ff mult servici de calitate.camera de vis la fel si piscina ..anul acesta am revenit iar in hotelul dvs.. si vom reveni in fiecare an daca ne va permite serviciul... recomand tuturor sa vina la melia. concediul tau de vis este doar la MELIA GRAND HERMITAGE...asteptam cu nerabdare sa vina urmatoarea vacanta pt a va vizita

Traveler Reviews brought to you by
      TripAdvisor
      hamed r
      Tehran
      Couples
      nice sea view with perfect environment and facilites
      4 of 5 bubbles Nov 14, 2016
      The Hotel Location is perfect with amazing sea view (if you stay up floors with sea view) also lot of entertainment facilities for families and children. It's close to the... more »
      Margarita K
      Family
      lovely
      5 of 5 bubbles Nov 7, 2016
      beautiful hotel,but is not a 5 star,the location is perfect,the animation tim excellent,but the the room and the bathroom are not clean good!The food is ok!My daughter love the slide... more »
      Martin F
      Couples
      Well appointed but forgettable hotel, perfectly situated for the beach
      3 of 5 bubbles Oct 6, 2016
      The approach to the grand hermitage is a little disconcerting. The public areas at the top of the golden sands resort has seen better days and the barriers and welcome... more »
      yossi-us-il
      Jerusalem, Israel
      Friends getaway
      upstairs and downstairs
      1 of 5 bubbles Sep 28, 2016
      if you are a "LEVEL" (belong to the "Upstairs" class/caste) you are treated with much better attitude than a "BLUE Bracelet" person ( meaning belong to the "Downstairs" class/caste). I... more »
      Carol C
      Family
      Fantastic hotel
      5 of 5 bubbles Sep 26, 2016
      I have just returned from a weeks holiday at this hotel and it was first class .food was excellent ,very clean hotel and all staff more than welcoming .also I... more »
      1-5 of 1,083 Reviews

These reviews are the subjective opinions of individual travelers and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.