X
    • TURCIA
    • UNGARIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel BOLERO Nisipurile de Aur

Pret la cerere
      Nisipurile de Aur, la 50m de plaja, la 140 km de Constanta, la 18 km de Varna
      Cerere Oferta
      • Este a 2 a oara cand ajungem la Bolero (prima data in 2010) si am fost surprins placut de multiplele imbunatatiri aduse: Plaja privata Grifid cu sezlonguri si umbrele gratis, bar pe plaja (09:00-17.00), aqua parc copii si aqua parc adulti separate (10:00-13:00 si 15.00-18:00), cofetarie cu prajituri, inghetata si cafea (10:00-12:00, 15:00-17:00), snack (clatite uriase, shaorma, hamburger, sandwich). Personalul si serviciile impecabile, mereu incercand sa te faca sa te simti bine. Curatenia zilnica in camera. Bar (frigider camera) reumplut zilnic (2 beri, mirinda si Pepsi la 0.5l si 2 sticle de apa de 1l). Mancarea foarte buna si diversificata (chiar si zona dietetica pt cine avea nevoie). Desertul la mesele principale nu foarte diversificat dar compensa prin cele de la cofetarie unde erau foarte bune. Seri speciale din 2 in 2 zile (noi am prins 1 noapte - petrecere pe plaja, 1noapte - opera + dansatori profesioniste, 1 noapte dansuri si muzica bulgareasca cu profesionisti, 1 noapte party pool). La cina am prins seara asiatica, seara bulgareasca, seara meditereana cu fel de fel de bunatati. Un sejur minunat!!! Voi reveni cu siguranta aici! Pot spune ca e cel mai bun hotel la care am mers in BGR chiar daca am fost in multe (Sol Nessebar Paradise 2011 - inainte sa faca aqua parc; Duni Marina Royal palace 2012 - inainte sa faca aqua parc; Kaliakra Albena 2015 - am prins anul in care s-au "stricat" total cu cele mai proaste servicii dintre toate hotelurile in care am mers; Riu Helios Obzor 2015; Riu helios paradise 2016) numai bine si vacante minunate.

• Hotel BOLERO Nisipurile de Aur

frumos, curatenie,personal dragut, mancare buna, copii au fost super incantati si nu am avut evenimente neplacute cu toate ca au stat si la piscina. Nu a fost masa in care sa nu ai ce sa dai copiilor. o sa mai revinim. Parcarea in schimb cam scumpa 140 leva pe 7 nopti, dar am plecat inapoi cu masina, nu a furat-o nimeni

cu toate ca sejurul a fost doar pt un week-end ne-am simtit minunat! angajatii sunt foarte amabili! recomand cu incredere seriviciile lantulului hotelier grifid, in special hotel bolero! sedere placuta si reveniti intotdeauna cu placere!

Ne-am simtit extraordinar la acest hotel. Mulțumim doamna Georgiana de la agentia Jeka pentru recomandare :) totul a fost la superlativ!Recomad acest hotel. Am fost plăcut surprinși de serviciile oferite, copii au fost încântați de echipa de animație, camera spațioasă si foarte curată, iar mâncarea a fost diversificată si pentru absolut toate gusturile.

• Hotel BOLERO Nisipurile de Aur

Hotelul se ridica la standarde foarte inalte, este un hotel foarte bun. Camerele sunt foarte spatioase, curate, mancare diversificata, proaspata, buna. Hotelul este situat aproape de plaja. De-abia astept o revenire la acest hotel. Il recomand din toata inima.

Am fost in vara lui 2010,prietenii nostrii fiind cazati la Arabela,mergeam cand noi la ei ,cand ei la noi.Ca si comparatie intre cele doua Bolero este mai sus,insa amintirile nu sunt dintre cele mai placute deoarece copilul a facut Rota virus acolo.

Am avut parte un sejur de 3 zile achizitionat de la Jeka,de 1 Mai 2010. Initial optasem ptr Arabella iar cand am ajuns la agentie mi-a fost recomandat acest hotel ca fiind mai bun si mai nou si facand parte din acelasi lant hotelier Grifid. Ceea ce a fost perfect adevarat. Hotelul merita nota 10+ are tot ce iti poti dori, 2 piscine 3 restaurante, spa, seri cu specific diferit la cina( ex.seara bulgareasca sau seara libaneza) bar de nopate, teren de tenis.In fiecare dimineata este un mic dejun bogat si au foarte multe frcute proaspete, sucuri etc, iar dupa, angajati hotelului te invita la un program de aerobic in aer liber.Noi am avut pachetul ultra-all-inclusiv unde am avut toata ziua la dispozitie macare, sucuri si fructe.In aceea perioada nu se putea folosi piscina exterioara dar ptr doritori se poate poate folosi cea interioara care este foarte curata.Si in camere curatenia era la ordinea zilei. Angajati sunt ff amabili si dispusi sa satisfaca nevoile clientilor. In acest sejur am mai fost cu 2 prieteni care au avut cazare la hotelul Edelwiss, unde nu au fost deloc incantati, curatenia era de nota 7 iar mancarea de nota 5 cu toate ca platisera acelasi pret ca si noi la acest sejur. Asa ca noi i-am invitat sa manace cu noi la hotel ce ce sa si intamplat in acest sejur fara ca ei sa plateasca ceva au intrat cu noi in hotel cu noi si au dispus de aceleasi servici ca si noi.Concluzia un hotel curat, amplassat bine, raport calitate pret fff buna si unde angajati sunt intradevar profesionisti. Urmatorul pe lista va fi hotelul Vistamar care a fost preluat in anul 2011 de catre lantul Grifid iar cand am fost cazati acolo nu apucasera sa faca decat curatenie, in extrasezonul 2011-2012 a fost renovat complet si(sper sa nu gresesc) arata ff bine acuma.

• Hotel BOLERO Nisipurile de Aur

Am fost cazata impreuna cu prietenul meu la acest hotel, de 1 Mai 2012. A fost un sper sejur, ne-am simtit extraordinar! Serviciile hotelului, mancarea, ambientul, absolut tot a fost de inalta calitate! Hotelul are si sala de fitness, spa, piscina interioara, club, cam tot ce este nevoie pentru a te relaxa si binedispune! Il recomand cu caldura tuturor! Nu veti regreta! :)

Hotelul este foarte frumos, se ridica la pretentiile celor 4 stele pe care le detine. Camerele sunt foarte spatioase, mancarea este buna, multa si variata. Piscina hotelului este mare, hotelul detine locuri de joaca - ping pong, biliard, tenis de camp hotelul de situat la aproximativ 150 metrii de plaja. Hotel de nota 10 plus. Multumesc

Am fost foarte multumit de cele 7 zile petrecute aici. Personalul a fost de nota 10 facandu-ne sa ne simtim foarte bine primiti. Mesele sunt foarte bogate, nimic fiind lipsa din meniurile bogate. Piscinele, desi hotelul este situat imediat langa plaja, sunt foarte utile. Recomand hotelul cu cel mai mare drag.

• Hotel BOLERO Nisipurile de Aur

Am fost incantati de minisejurul de Rusalii de 3 nopti din anul 2011 achizitionat de la JEKA. Camera de 4*+, receptia si tot personalul de nota 10, mancarea nota 9, barurile si animatia excelent, plaja la 50 metri, piscine exterioare si interioara incalzita, parcarea cu plata (10 leva pe zi). Recomand cu placere.

Un hotel super! M-am simtit extraordinar si cred ca am sa merg si in 2013. Il recomand cu cea mai mare incredere. Masa este foarte bogata, deasemeni serviciile. si personalul. Sper sa se mentina in continuare standardul avut pana acum.

Traveler Reviews brought to you by
      TripAdvisor
      Family
      very good
      5 of 5 bubbles Nov 15, 2016
      I stayed here in May 2016 for the first time. hotel is super,rooms are spacious and clean. the staff is very good. they have 3 restaurants where you can to... more »
      Ake K
      Stockholm, Sweden
      Our 2016 visit was a success
      5 of 5 bubbles Oct 11, 2016
      We really recommend this hotel with the all inclusive rate. Nothing really to complain about. Very good service on all levels without a see view.. Good main restaurant with different... more »
      nicolaestoian76
      Ploiesti, Romania
      A SECOND TIME THIS YEAR
      5 of 5 bubbles Oct 10, 2016
      In September was our second visit to this hotel. We were very satisfied with the services offered by this hotel. Spacious rooms tastefully furnished, impeccable cleanliness, good food and drink,... more »
      dixiepeach
      Kansas City
      Restaurant only review
      2 of 5 bubbles Oct 7, 2016
      We stayed at the sister hotel for this place and were allowed to eat dinner here. We went to the Brazilian dinner they offered. The food wasn't very good. All... more »
      Bartek_skw
      Warsaw, Poland
      Excellent holidays
      5 of 5 bubbles Sep 29, 2016
      We stayed in the hotel for one week, at the end of september. All expectations we had were met. The hotel also realised our request for the sea view, which... more »
      1-5 of 438 Reviews

These reviews are the subjective opinions of individual travelers and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.