X
    • SPANIA
    • TURCIA
  • Oras / Statiune
    • Alegeti o tara mai intai

Impresii Hotel BATIHAN KUSADASI

44 Euro / noapte
      Kusadasi, centrala, la 100m de plaja si la 3 km de Kusadasi. Plaja: privata, cu nisip
      TripAdvisor Traveler Rating
      TripAdvisor Traveler Rating1729 Reviews
      Cerere Oferta
      • Hotel BATIHAN KUSADASI

La pomul laudat... La sosire am fost lasati in parcare 5 minute pentru descarcarea bagajelor, apoi am fost rugati sa parcam pe strazile adiacente hotelului pentru ca nu mai sunt locuri.. Le-am spus ca din motive de securitate vreau sa parchez inauntru, dar mereu se scuzau ca nu sunt locuri. Apoi o situatie foarte neplacuta, primeau clienti localnici in regim de strand si era aproape imposibil sa gasesti un sezlong la piscina , apoi in timpul meselor era haos din cauza aglomeratiei.In rest , mancarea foarte slaba cu un plus pentru restaurantul a la carte unde totul era ok. Cazarea destul de decenta. Recomand firmei JEKA sa numai promoveze acest hotel in viitor.

Am fost a doua oara aici. Am ajuns intr-o zi de sambata,in jurul orei 12. Ne-au spus ca nu au camere libere, curate, sa revenim dupa ora 14. Intre timp au venit multe autocare cu turci, mai ales copii, intre 10 si 18 ani, care au fost cazati. Dupa ora 14 ne-am dus sa ne luam si noi camera in primire. Ni s-a dat cheia. Norocul nostru a fost ca era la etajul 2, pentru ca lifturile erau blocate, din cauza aglomeratiei. Cand am ajuns in camera, supriza, camera necuratata. Ne-am lasat bagajele pe balcon si am plecat cu microbuzul in oras. La ora 17 , cand ne-am intors se termina curatenia in camera. Mancarea proasta, cartofii la cuptor cruzi, prajiturile nu erau chiar proaspete... In week endul acela o nunta. Saptamana urmatoare a fost mai bine, pentru ca ramasesem doar cei cu sejur, ce-i drept tare putini, turci, bulgari, vreo doi romani, o familie de englezi...La masa rar vedeai gratar. Mancarea ramasa era pusa ca mancare rece la urmatoarea masa, etc...Urmatorul weekend s-a repetat...multe autocare cu copii scolari de toate varstele si nu nunai, serbari de toate felurile, doua nunti, mese festive... acesta era scopul principal, dar in detrimentul celor care venisera acolo in sejur...A treia oara nu mai aleg Batihan, daca voi mai putea sa ajung in Turcia.

Am fost la Batihan la sfarsitul lunii iunie 2015 (doi adulti + un copil de 5 ani) si a fost mai bine decat ne asteptam: camera mare (cu patut suplimentar pentru copil - fara sa fi facut noi vreo cerere) cu vedere laterala spre mare, balcon incapator, baie (cada) cu WC separat, mancarea buna (multe fructe, mai putine supe), plaja intinsa (cu sezlonguri si umbrele gratuite), piscine pentru toate varstele + tobogane la fel, animatori activi (in special la mini-club si la spectacolele de seara pentru copii, dar si ziua - la piscina si nu numai), parcare gratuita in curtea hotelului (in ciuda unei mici divergente la sosire, responsabilii cu parcarea au facut tot posibilul sa ne gaseasca un loc si au facut-o) si apusuri de soare superbe :) Vom reveni cat de curand pentru ca merita!

• Hotel BATIHAN KUSADASI

Totul a fost foarte bine, hotelul, curatenia, piscinele, plaja, personalul.Am stat 10 zile,pe care copilul nostru le-a savurat din plin, avand activitati pentru copii. Mancarea foarte multa si variata, din care puteai alege ce doresti.Totul a fost foarte ok. Multumim Jeka Turism si vom mai apela si alta data la voi cu multa incredere!

Ne-am petrecut concediul la Batihan(7 familii de romani), asa ca aprecierile sunt f recente. Puncte bune:amplasarea si curatenia. Din pacate doar atat. O sa va explic imediat: este inadmisibil ca turistii sa nu se poata aseza la piscina pe sezlonguri pana la 7.30.Pur si simplu stateau ca politistii si daca te asezai cu 2 minute mai devreme te ridicau de pe sezlong. Ma duc in concediu sa ma relaxez, sa merg la plaja la ce ora doresc. Nu am mai intalnit nicaieri o organizare atat de proasta si lipsa de respect fat de turisti. Acest lucru se intampla pentru ca au construit un corp nou, sunt supraaglomerati, dar nu au suplimentat locurile la piscina, la masa, etc. Inghesuiala cat cuprinde. Tineti cont de acest lucru, inainte de a merge la acest hotel. Si la mancare stau prost. Am mers la hoteluri, in Turcia, unde in fiecare seara gateau ceva specific. Aici NIMIC.Aceeasi mancare seara de seara. A fost o vacanta ok, pentru ca am fost un grup mare si ne-am distrat, dar nu as mai reveni la acest hotel.

Am fost la Batihan in iunie 2014,pot spune ca totul a fost la superlativ,cazare,masa,animatie,curatenie,personal foarte amabil, excelent!!un hotel la care ma voi intoarce si in anii urmatori cu drag!!il recomand cu incredere tuturor!!...multumim si agentiei jeka turism pt seriozitate!!

• Hotel BATIHAN KUSADASI

AM FOST LA BATIHAN SI M-AM SIMTIT EXCELENT!TOTUL E LA SUPERLATIV,DE LA PERSONALUL MEREU ZAMBITOR SI ATENT LA MANCARE,DISTRACTIE....ETC.TOTUL E DE 10 PLUS!VA RECOMAND SA NU RATATI VIZITA LA PAMUKALE SI LA ADALAND!MERGETI CU INCREDERE SI NU O SA VA PARA RAU!M-AS INTOARCE ORICAND ACOLO CU CEA MAI MARE PLACERE!

Am fost pentru prima data la Batihan si impresia pe care ne-a facut-o este foarte buna! Un hotel cochet, ingrijit , situat intr-o locatie foarte frumoasa, cu o plaja cu nisip fin, personal foarte amabil, mancare buna ! Eu una nu am gasit ceva de reprosat acestui hotel. Vremea a fost tocmai buna pentru plaja, cu temperaturi acceptabile, cu soare care ne-a bronzat frfumos desi a fost inceput de iunie. Am mers si in excursii la Efes si Pamukkale si am vizitat CasavFecioarei Maria, Templul zeitei Artemis(o singura coloana a mai ramas din el...), treptele de calcar de la Pamukkale, piscina reginei Cleopatra! Am intalnit acolo persoane care reveneau a patra oara la Batihan ! Si ii inteleg ! Pentru ca si eu mi-as dori sa revin !

24 Mai 2014 - vacanta de 8 zile la Batihan. A fost intr-adevat un plus valoare pentru tariful platit. Noi am fost familii cu copii 4-7 ani si mi-a placut igiena de la piscine. Copii fac usor enterocolite de la apa inghitita, iar aici totul a fost superok. Inghetata este la liber intre 12:00-19:00 ceea ce nici un alt hotel de 4* nu are. Mancarea este foarte buna, igienat la bucatari este peste asteptari (au manusi de unica folosinta cand prepara bucatele, ceea ce nici la 5* nu am vazut). Varietatea este suficienta pentru un sezur de 7 zile, cred ca la 2 saptamani poti ajunge sa ai zile similar, insa toata lumea are ce manca fara comentarii. Mi-a placut Kids clubul ca se serveste mancare la copii la pranz si cina... Singurul neajuns ar fi ca in perioada noastra a fost plinnnnn de seniori...nu mi-a fost dat sa vad atatia seniori la un loc...Hotelul este plin 100% permanent. Un pont primit acolo: Batihan este de fapt un hotel de 5* la servicii insa este declarant de 4* din motive legate de plata impozitelor! Camerele sunt frumoase, aerisite si curate. Baia la family room (131) a fost imcredibil de mica - prea mica pentru mine si copilul... Sincer, hotelul merita toti banii!

• Am fost la batihan in anul 2011, pentru prima data in turcia, si mi-a placut la nebunie. Hotelul arata super si ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca nu aveai cum sa te plictisesti. Copiii mei ar spune acelasi lucru si stiti ca ei sunt foarte pretentiosi....

• Hotel BATIHAN KUSADASI

a fost un concediu placut din toate punctele de vedere conditiile au fost foarte bune masa la fel trebuia sa fii prea fitos un hotel bun calitate pret il recomand pentru cei cu copii multumesc jeka pt ajutor

am fost impreuna cu famiia in turcia si pot sa va spun ca este deosebit fta de alte tari, personalul este primitor si curatenie in camere (cel putin la 4 stele unde am stat noi cazati)> am fost de doua ori in kusadasi si am merge in fiecare an daca bugetul ne-ar permite-o, pentru noi turcia este de departe una din cele mai atractive destinatii si recomand cu drag si altor turisti, multumesc

• am fost la batihan in 2008. era proaspat renovat...camere frumoase. au un spatiu vede generos, piscna ok, nu am avut probleme de sezlonguri. plaja la fel. zona are nisisp de granulatie mai mare , nu e chiar fin. la momentul aela ne-a costat 550 e pt amandoi. mi s-a parut rezonabil pt all inclusive. ok macarea era nitel cam boring. dar la cat de cald era nu voiaia decat salate si salate si de astea avea din plin. per total daca vrei sa te odihnesti e foarte bun hotelul. echipa de animatie e fantastica.

• Hotel BATIHAN KUSADASI

Am fost de 2 ori la Batihan si de fiecare data am fost tot mai placut impresionata de acest loc. Prima oara in 2009 (cand era mai putin popular si nu atat de aglomerat) si a doua oara in 2011 (cand deja numarul de turisti cazati acolo crescuse vizibil). De fiecare data am avut parte de servicii ireprosabile, mancare foarte multa, buna si variata, programul zilnic de animatie mi-a ramas de fiecare data in amintire; la fel si apusurile. Este un loc minunat cu oameni minuati, care merita vizitat!

Am fost acolo si m-am simtit excelent, nu am avut nimic de reprosat.Mancare excelenta, multa, proaspata si pentru toate gusturile.In plus, nu era ora fixa de masa,atunci cand ne-am intors dintr-o excursie la 10 seara, am gasit gratarul incins si cartofi prajiti atunci facuti proaspeti pe langa celelate feluri de mancare!Plaja este faina dar lumea prefera piscina caci acolo era entartainment zilnic.Toti angajatii au fost draguti si indatoritori cu turisstii, indiferent de unde veneau ...Il recomand, daca as avea ocazia m-as mai duce odata.

Am fost anul acesta la Hotel Batihan la sfarsit de septembrie - inceput de octombrie. Am stat in corpul vechi al hotelului, intr-o camera cu balcon cu vedere la mare. In camera se facea zilnic curatenie. Baia este curata, dar cam micuta. Plaja hotelului destul de ingusta. Sezlonguri erau libere atat la piscina cat si la mare. Prosape se puteau lua de la ghiseul de la prosape de langa Turkish Bath. Pe plaja exista si o terasa la care se pot servi bauturi dupa ora 10, iar la pranz se poate manca gratar. Tot aici se servesc si placinte turcesti. Piscina principala este foarte curata si destul de mare. Mai exista o piscina care se afla langa apartamentele de la parter in care se poate inota si mai exisa 2 picine pentru copiii mici, cu topogane. Sunt si trei topogane mai mari care sunt deschise intre 10.00-10.30,13.00-13.30,15.00-15.30,17.00-17.30. Sunt foarte distractive si sigure pentru copii. Exista un bar langa piscina la care se servesc snaksuri si sandwichuri la amiaza. Exista un teren de tenis si unul de baschet. Echipa de animatie a fost foarte draguta. Pregateau jocuri in piscina, jocuri in gradina, jocuri pentru copii, jocuri pentru adulti, spectacole de magie, circ, seri turcesti, miss si mister. Faceau tot felul de concursuri si intreceri, intretineau atmosfera cu muzica. Mancarea este foarte buna. La micul dejun se serveste omleta, oua ochiuri, oua fierte, carnaciori, iaurturi, fructe uscate, cereale, cafea, lapte, branzeturi, fructe etc. Se puteau face sandwichuri sau salate. La pranz si la cina se servesc supe, gratare, fripturi la cuptor, diferite mancaruri cu legume sau cu carne, salate si o multitudine de dulciuri. Recomand cu caldura acest hotel!

• Hotel BATIHAN KUSADASI

Am fost de trei ori la acest hotel si o sa mai merg...mancarea super buna pentru 4 stele cat platesti,piscine,topogane,marea langa hotel,animatori ca aici n-am mai intalnit nici la 5 stele,curatenie,distractie...ce mai vreti?Duceti-va la Batihan,n-o sa plangeti dupa bani.

am fost acum cativa ani si mi-a placut, desi mancarea a fost destul de slaba, parizerul roz era prezent la toate mesele si in toate preparatele. Insa gradina, piscina, plaja cu nisip, sunt frumusele. Camerele spatioase si curate. As reveni la acest hotel.