Hotel BATIHAN KUSADASI

8.0 / 10
      din 53 voturi
      La pomul laudat... La sosire am fost lasati in parcare 5 minute pentru descarcarea bagajelor, apoi am fost rugati sa parcam pe strazile adiacente hotelului pentru ca nu mai sunt locuri.. Le-am spus ca din motive de securitate vreau sa parchez inauntru, dar mereu se scuzau ca nu sunt locuri. Apoi o situatie foarte neplacuta, primeau clienti localnici in regim de strand si era aproape imposibil sa gasesti un sezlong la piscina , apoi in timpul meselor era haos din cauza aglomeratiei.In rest , mancarea foarte slaba cu un plus pentru restaurantul a la carte unde totul era ok. Cazarea destul de decenta. Recomand firmei JEKA sa numai promoveze acest hotel in viitor.Marius Borcan - 01.07.2016Citeste si restul impresiilor
      • BATIHAN
      lica Mevkii Long Beach 09440 Kusadasi Turkiye
      Vezi site-ul oficial
      • Pozitie
      • Kusadasi, centrala, la 100m de plaja si la 3 km de Kusadasi. Plaja: privata, cu nisip
      • Distanta mare
      • Hotelul BATIHAN are Piscina pentru copiiPiscina pentru copii
      • Hotelul BATIHAN are Room ServiceRoom Service
      • Hotelul BATIHAN are SaunaSauna
      restaurante, bar, discoteca, bar la piscina, gradina, piscina, piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, salon tv, sala de jocuri, baie turceasca, sauna, fitness, masaj, sporturi nautice, ping-pong, biliard, room service, parcare.
      Facilitati Camere
      • Hotelul BATIHAN are BalconBalcon
      • Hotelul BATIHAN are Minibar / FrigiderMinibar / Frigider
      • Hotelul BATIHAN are TelefonTelefon
      • Hotelul BATIHAN are Baie ( cada / dus )Baie ( cada / dus )
      • Hotelul BATIHAN are TVTV
      • Hotelul BATIHAN are ACAC
      baie (dus)-wc, aer conditionat (split), tv sat, telefon, minibar, balcon.
      • La pomul laudat... La sosire am fost lasati in parcare 5 minute pentru descarcarea bagajelor, apoi am fost rugati sa parcam pe strazile adiacente hotelului pentru ca nu mai sunt locuri.. Le-am spus ca din motive de securitate vreau sa parchez inauntru, dar mereu se scuzau ca nu sunt locuri. Apoi o situatie foarte neplacuta, primeau clienti localnici in regim de strand si era aproape imposibil sa gasesti un sezlong la piscina , apoi in timpul meselor era haos din cauza aglomeratiei.In rest , mancarea foarte slaba cu un plus pentru restaurantul a la carte unde totul era ok. Cazarea destul de decenta. Recomand firmei JEKA sa numai promoveze acest hotel in viitor.

Marius Borcan
        1 Iulie 2016
      • Am fost a doua oara aici. Am ajuns intr-o zi de sambata,in jurul orei 12. Ne-au spus ca nu au camere libere, curate, sa revenim dupa ora 14. Intre timp au venit multe autocare cu turci, mai ales copii, intre 10 si 18 ani, care au fost cazati. Dupa ora 14 ne-am dus sa ne luam si noi camera in primire. Ni s-a dat cheia. Norocul nostru a fost ca era la etajul 2, pentru ca lifturile erau blocate, din cauza aglomeratiei. Cand am ajuns in camera, supriza, camera necuratata. Ne-am lasat bagajele pe balcon si am plecat cu microbuzul in oras. La ora 17 , cand ne-am intors se termina curatenia in camera. Mancarea proasta, cartofii la cuptor cruzi, prajiturile nu erau chiar proaspete... In week endul acela o nunta. Saptamana urmatoare a fost mai bine, pentru ca ramasesem doar cei cu sejur, ce-i drept tare putini, turci, bulgari, vreo doi romani, o familie de englezi...La masa rar vedeai gratar. Mancarea ramasa era pusa ca mancare rece la urmatoarea masa, etc...Urmatorul weekend s-a repetat...multe autocare cu copii scolari de toate varstele si nu nunai, serbari de toate felurile, doua nunti, mese festive... acesta era scopul principal, dar in detrimentul celor care venisera acolo in sejur...A treia oara nu mai aleg Batihan, daca voi mai putea sa ajung in Turcia.

Marinela Rogin
        3 Iunie 2016
      • Am fost la Batihan la sfarsitul lunii iunie 2015 (doi adulti + un copil de 5 ani) si a fost mai bine decat ne asteptam: camera mare (cu patut suplimentar pentru copil - fara sa fi facut noi vreo cerere) cu vedere laterala spre mare, balcon incapator, baie (cada) cu WC separat, mancarea buna (multe fructe, mai putine supe), plaja intinsa (cu sezlonguri si umbrele gratuite), piscine pentru toate varstele + tobogane la fel, animatori activi (in special la mini-club si la spectacolele de seara pentru copii, dar si ziua - la piscina si nu numai), parcare gratuita in curtea hotelului (in ciuda unei mici divergente la sosire, responsabilii cu parcarea au facut tot posibilul sa ne gaseasca un loc si au facut-o) si apusuri de soare superbe :) Vom reveni cat de curand pentru ca merita!

Lucian Moga
        27 Ianuarie 2016
      • Totul a fost foarte bine, hotelul, curatenia, piscinele, plaja, personalul.Am stat 10 zile,pe care copilul nostru le-a savurat din plin, avand activitati pentru copii. Mancarea foarte multa si variata, din care puteai alege ce doresti.Totul a fost foarte ok. Multumim Jeka Turism si vom mai apela si alta data la voi cu multa incredere!

Daniela Vlasie
        13 Septembrie 2015
      • Ne-am petrecut concediul la Batihan(7 familii de romani), asa ca aprecierile sunt f recente. Puncte bune:amplasarea si curatenia. Din pacate doar atat. O sa va explic imediat: este inadmisibil ca turistii sa nu se poata aseza la piscina pe sezlonguri pana la 7.30.Pur si simplu stateau ca politistii si daca te asezai cu 2 minute mai devreme te ridicau de pe sezlong. Ma duc in concediu sa ma relaxez, sa merg la plaja la ce ora doresc. Nu am mai intalnit nicaieri o organizare atat de proasta si lipsa de respect fat de turisti. Acest lucru se intampla pentru ca au construit un corp nou, sunt supraaglomerati, dar nu au suplimentat locurile la piscina, la masa, etc. Inghesuiala cat cuprinde. Tineti cont de acest lucru, inainte de a merge la acest hotel. Si la mancare stau prost. Am mers la hoteluri, in Turcia, unde in fiecare seara gateau ceva specific. Aici NIMIC.Aceeasi mancare seara de seara. A fost o vacanta ok, pentru ca am fost un grup mare si ne-am distrat, dar nu as mai reveni la acest hotel.

Alina Bordeiasu
        5 August 2015

8.7/10 - 53 impresii Hotel BATIHAN KUSADASI | Pret la cerere | lica Mevkii Long Beach 09440 Kusadasi Turkiye | hotel 4 stele, All Inclusive

Alte hoteluri recomandate din KUSADASI

• Hotel BATIHAN KUSADASI
        BATIHAN

Kusadasi, centrala, la 100m de plaja si la 3 km de Kusadasi. Plaja: pr ...

8.7 / 10
      • Hotel PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT KUSADASI
        PALM WINGS EPHESUS BEACH RESORT

langa plaja privata, foarte mare, cu nisip si pietricele, la 8 km de K ...

7.6 / 10
        din 35 voturi
        De la97 Euro/persoana/noapte
        15%Oferta SpecialaHotel Vizitat de Jeka
      • Hotel AQUA FANTASY KUSADASI
        AQUA FANTASY

Selcuk, la 50m de plaja, la 10 km de Kusadasi.

8.5 / 10
        din 68 voturi
        De la48 Euro/persoana/noapte
      • Hotel ARIA CLAROS BEACH KUSADASI
        ARIA CLAROS BEACH

Ex.ONYRIA CLAROS BEACH AND SPA. Situat in Ozdere, la 35 de km de cen ...

8.4 / 10
        din 27 voturi

8.7 / 10

din 53 voturi

Cat de mult iti plac ofertele Hotel BATIHAN KUSADASI ?